|
|
ar
|
|
|
Helemaal niks! Tyfus scheids |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zo'n belangrijke wedstrijd en dan zo'n pipo die mag fluiten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet alles is een complot |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zo word je in t pak genaaid |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hier fluit ie ook. Is ook niks |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
De druk op die man is hoog. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het is de Engelse Higler. Genieten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wil t in de hand houden 🤡 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
5 minuten lijkt me weinig, maar goed. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zijn niet de mindere, maar de foutjes moeten eruit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vijf kut ballen in 2 minuten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
De keuze voor Jahanbaksh kan ik echt niet begrijpen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan toch alleen maar beter denk je dan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ervaring,aldus Slot |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is dat elftal van ons wel moe te krijgen? Echt ongekend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wieffer heeft het moeilijk, Hartman slordig en Ali volledig KUT |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wieffer zijn aannames vandaag zijn dramatisch |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pfffff, ff adempauze 🤪 |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dan moet hij misschien op atletiek gaan. Iemand met iets meer balgevoel had tenminste 1 goede voorzet gegeven |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Bij elke aanval van hun hou ik mijn hart vast, maar wij hebben echt de betere kansen. We hadden best voor kunnen staan met 0 - 1 of zelfs met 0 - 2. Wordt nig een hete tweede helft. Hoe langer het duurt hie groter de kans dat de Romei en helemaal over de rooie gaan... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2023 - 21:53 schreef DMD het volgende:[..] Dan moet hij misschien op atletiek gaan. Iemand met iets meer balgevoel had tenminste 1 goede voorzet gegeven Vooral defensief belangrijk. Maar aanvallend ruk |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Wieffers denken is te langzaam Hij komt telkens een stapje tekort. Echt een sterk elftal hoor |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tja zet dan geen aanvaller neer... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Op de eerste kleine tien minuten na eigenlijk een prima helft. Maar zeker richting het einde moet je tot meer en betere kansen kunnen komen, ruimtes waren groot.
Ali begon goed, maar er gaat aan de bal zeker op het eind teveel fout. Wieffer onherkenbaar. De minste bij ons. Hartman slording. Geert was in het begin verdedigend soms ietwat uit positie vond ik. En Idrissi begon matig, maar herstelde zich wel wat. Voor de rest speelt iedereen een ruime voldoende, zonder dat er echt uitschieters tussen zitten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord speelt gewoon prima. Roma deed t eerste kwartier alles in sprint, logisch dat er bij ons dan foutjes worden gemaakt. Daarna moeste ze echt twee tandjes terugschakelen, en vond ik ons veel gevaarlijker. En vooralsnog houden ze de kop erbij, ondanks die clown die alles tegen fluit. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Geert lier vooral in het begin zij man voorzetten. Dan moet je er korter op zitten. Ging later beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2023 - 21:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Op de eerste kleine tien minuten na eigenlijk een prima helft. Maar zeker richting het einde moet je tot meer en betere kansen kunnen komen, ruimtes waren groot. Ali begon goed, maar er gaat aan de bal zeker op het eind teveel fout. Wieffer onherkenbaar. De minste bij ons. Hartman slording. Geert was in het begin verdedigend soms ietwat uit positie vond ik. En Idrissi begon matig, maar herstelde zich wel wat. Voor de rest speelt iedereen een ruime voldoende, zonder dat er echt uitschieters tussen zitten. Geert kon niet doorschuiven door de pressie, dus stond Wieffer tegen twee man. Ik zie dat Roma niet volhouden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Al met al geen verkeerde 1e helft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens met de analisten, Feyenoord echt prima. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2023 - 21:59 schreef van geil het volgende:[..] Geert kon niet doorschuiven door de pressie, dus stond Wieffer tegen twee man. Ik zie dat Roma niet volhouden. Ze vielen erg snel weg eigenlijk ja. Al is het denk ik een deel temporiseren. Zij hoopten op een vroege goal en schakelden daarna over op hun normale spel. Als ze het kunnen (en de stand is zoals ie nu is), zullen ze het laatste kwart weer gaan pressen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2023 - 21:59 schreef van geil het volgende:[..] Geert kon niet doorschuiven door de pressie, dus stond Wieffer tegen twee man. Ik zie dat Roma niet volhouden. Gezien de ruimtes tussen de linies bij roma, zie je duidelijk dat ze totaal niet gewend zijn om met pressing te spelen.
Die zijn inderdaad moe rond minuut 70. Ik herinner me tegen vitesse dat ze inderdaad ook rond de 70ste minuut het niet meer konden belopen en de ruimtes steeds groter werden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil