|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - FC Utrecht (zondag 23 april 2023, 16.45 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 23 april 2023, 16.45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Edwin van de Graaf |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
7-2. Van Seumeren deelt 15 kopstoten uit in de kleedkamer van Uuu. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
"We hadden ontzettend graag wel later willen spelen en dat verzoek hebben we ook gedaan. Helaas kan dat uit veiligheidsoverwegingen niet, vanuit de gemeente Rotterdam. Dat vinden we natuurlijk wel erg jammer, want we wilden heel graag om 20:00 uur spelen zondag. Helaas is dat voor ons, zoals zo vaak, niet mogelijk."
Aboutaleb, kutje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 april 2023 - 11:04 schreef MMM het volgende:"We hadden ontzettend graag wel later willen spelen en dat verzoek hebben we ook gedaan. Helaas kan dat uit veiligheidsoverwegingen niet, vanuit de gemeente Rotterdam. Dat vinden we natuurlijk wel erg jammer, want we wilden heel graag om 20:00 uur spelen zondag. Helaas is dat voor ons, zoals zo vaak, niet mogelijk." Aboutaleb, kutje. Gebiedsverbod Coolsingel voor deze engerd,aub |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit wordt een afslachting
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dit gaat voelen alsof je vanuit Duitsland in één keer 100km/uur moet gaan rijden. Aandacht er bij houden dus en er overheen walsen met 10-0 om het brakke gevoel te niet te doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Roma heeft blijkbaar het zelfvertrouwen van een hoop supporters aan flarden geschoten. Opeens is Utrecht de ploeg die wel van ons kan winnen in de Kuip. Zo geweldig draaide het daar toch ook weer niet ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt 3-1. Die gasten weten echt wel dat het om de titel gaat en er geen andere focus meer meespeelt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat lijkt mij toch ook Henk.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Spelen op donderdag tegen een hele goede ploeg, met verlenging, en een kut resultaat. Dat hakt er keihard in, het zal geen onwil zijn, integendeel. Maar ik verwacht puntverlies. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 april 2023 - 20:39 schreef van geil het volgende:Spelen op donderdag tegen een hele goede ploeg, met verlenging, en een kut resultaat. Dat hakt er keihard in, het zal geen onwil zijn, integendeel. Maar ik verwacht puntverlies. Zelfs al het gezeik in de beker leverde geen puntverlies op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoop dat je gelijk hebt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Utrecht is stelt echt niets voor Zeker uit |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 april 2023 - 18:14 schreef tomson het volgende:Roma heeft blijkbaar het zelfvertrouwen van een hoop supporters aan flarden geschoten. Opeens is Utrecht de ploeg die wel van ons kan winnen in de Kuip. Zo geweldig draaide het daar toch ook weer niet ? Zeg dat, wat een gebibber in een keer. Je verliest tegen een sterke tegenstander, is in niets vergelijkbaar met Utrecht, wat je gewoon nuchter gezien zonder probleem moet snappen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is t fatalisme in een Feyenoord supporter. We zijn meer gewend aan tegenslag dus dat ligt dan meer in t voorstellingsvermogen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geloof niet dat dat t is. Gewoon een vaststaand feit dat puntverlies vaak plaats vindt in deze situaties. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En als dat niet gebeurt, dan is dat een topprestatie!(opnieuw) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 april 2023 - 08:27 schreef Stylzz het volgende:Dat is t fatalisme in een Feyenoord supporter. We zijn meer gewend aan tegenslag dus dat ligt dan meer in t voorstellingsvermogen Dit is normaal gesproken waar haha
Maar rekening houdend met afgelopen donderdag word dit gewoon een zware wedstrijd. Als je donderdag bijvoorbeeld niet gespeeld had was dit een heel ander potje geweest en eigenlijk een zekerheidje. Zoveel vertrouwen heb ik inmiddels al in dit team. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat vind ik t nog steeds. Zeker in eigen Kuip. Vooral tegen juist een team van enig naam |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mocht psv-ajax gelijk worden, zou het niet erg zijn mochten we gelijkspelen eigenlijk, gezien de kampioenswedstrijd dan nog steeds eige kuipie is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 11:41 schreef bijft007 het volgende:Mocht psv-ajax gelijk worden, zou het niet erg zijn mochten we gelijkspelen eigenlijk, gezien de kampioenswedstrijd dan nog steeds eige kuipie is Die wordt gestaakt |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ze zouden hier een nieuwe wed mogelijkheid voor moeten aanmaken.
Ik heb ook echt het idee dat de wedstrijd niet uitgespeeld gaat worden vandaag. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kans best groot in zulke wedstrijden waar er nogal druk op staat, Simons zal iig niet geraakt worden, dan mo je echt je best doen:) dus daar zal ik dan nie op wedden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 13:28 schreef bijft007 het volgende:Kans best groot in zulke wedstrijden waar er nogal druk op staat, Simons zal iig niet geraakt worden, dan mo je echt je best doen:) dus daar zal ik dan nie op wedden Heejj nog een paar wed mogelijkheden : wie wordt geraakt, met wat, in de hoeveelste minuut of krijgen ze de dader wel/niet te pakken ? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
uit psv vak: ongetwijfeld een lamp, uit ajax vak: iets van een opzetbare neus
wie worden er geraakt: tadic berghuis- de jong of til
Wie had Berghuis ingezet eigenlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zal wel een neus worden, slecht te missen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord Bijlow; Pedersen, Geertruida, Hancko, López; Wieffer, Kökcü, Szymanski; Paixao, Gimenez, Idrissi.
Wissels Feyenoord Marciano, Wellenreuther, Kasanwirjo, Rasmussen, Bullaude, Taabouni, Dilrosun, Danilo, Jahanbakhsh, Milambo. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kale kletser in de ziekenboeg |
|
|
|