|
|
CobusIII
|
|
|
Ze schieten in hun eigen voet. Over 2 jaar kijkt niemand meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eigenlijk, zouden we dat allemaal niet moeten doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Klinkt heel bekend. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Yep. Maar je wilt het toch zien,en dan winnen ze weer.
Maar ik doe het niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En volgend jaar wordt gratis>betalen. Beetje drugsdealerpraktijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik doe het dan ook niet. Ze flikkeren maar een eind op. Vind de CL toch al geen reet aan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In ieder geval op Ziggo 1 zie ik, die zit in mijn Canal+ paket. Had net die hele Ziggo zooi opgezegd en dan gaan ze de CL er naar toe schuiven !"§$%&/()=@@@ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2024 - 16:44 schreef VVout het volgende:In ieder geval op Ziggo 1 zie ik, die zit in mijn Canal+ paket. Had net die hele Ziggo zooi opgezegd en dan gaan ze de CL er naar toe schuiven !"§$%&/()=@@@ Dank voor de tip. Heb ook Canal+, flikker gelijk de Ziggo app eraf. Ziggo 1 2 en 6 op Canal+
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2024 - 16:44 schreef VVout het volgende:In ieder geval op Ziggo 1 zie ik, die zit in mijn anal+ paket. Had net die hele Ziggo zooi opgezegd en dan gaan ze de CL er naar toe schuiven !"§$%&/()=@@@ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je kunt toch, als je geen ziggo heb, gewoon een account aanmaken op https://www.ziggogo.tv
Gebruik/maak gewoon een g-mail aan die je voor dat soort rommel gebruikt. Maak je niet druk.
Laptop aansluiten dmv HDMI aan je tv en klaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2024 - 16:51 schreef MMM het volgende:Je kunt toch, als je geen ziggo heb, gewoon een account aanmaken op https://www.ziggogo.tvGebruik/maak gewoon een g-mail aan die je voor dat soort rommel gebruikt. Maak je niet druk. Laptop aansluiten dmv HDMI aan je tv en klaar Geen tijd voor en geen zin in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dit en bovenstaand berichtje was meer werk dan een account aanmaken ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Welnee. Gewoon registreren op een trash mailadres. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dit lucht meer op.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik wil gewoon niet meer meedoen aan het circus. Idem F1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daar zullen ze wakker van liggen Denk dat ze t nu meteen terugdraaien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ben tevreden Ziggo en Vodafone klant. Dus ik ben wel blij met de overgang, kan alles zien op m’n tv vanwege gratis extra zender pakket (Ziggo Sport).
En als je Feyenoord graag wil zien maak je een gratis account aan. Zo gebeurd en je kan Feyenoord tenminste kijken. Anders niet.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Denk het niet vermoed ik. Al zullen ze wel een spoedvergadering beleggen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2024 - 16:51 schreef MMM het volgende:Je kunt toch, als je geen ziggo heb, gewoon een account aanmaken op https://www.ziggogo.tvGebruik/maak gewoon een g-mail aan die je voor dat soort rommel gebruikt. Maak je niet druk. Laptop aansluiten dmv HDMI aan je tv en klaar Wat een gezeik om een potje voetbal te kijken. Ongelooflijk tyfusbedrijf is het! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ziggo strategie kennende gaat Ziggo sport straks buiten het gratis extra pakket vallen. Wacht maar af. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarom zouden ze. Het trekt klanten. Overigens dat gratis pakket is er al echt jaren. Heb t al zeker vijf jaar. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Zolang die samenwerking met Vodafone de kosten nog dekt wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maakt me niet zoveel uit. Als t onder aan de streep maar goed uitpakt.Eerste 24. Voor het publiek hoop ik op n leuke pot. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leverkusen ook vaak drama wedstrijden zien spelen. En dan op t laatst toch eentje prikken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kansloos ben je nooit. Kan van alles gebeuren, rode kaart of whatever. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Daar hebben we van geleerd tegen Groningen :) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Weet nog dat wij heel vroeg rood kregen, Van Wonderen tegen Marseille denk ik, De Kuip erachter en wonnen met 10 man tegen 9 uiteindelijk. 2 x Cruz. Ook Champions League
Magische avonden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jij heb een goed geheugen Cruz,ik kan alleen Dordtmund nog voor me halen .Waarschijnlijk omdat ik die wedstrijd 10x gezien heb. Ik had oude wedstrijdkaarten (heeft me zoon nu) waar ik me nog geen minuut van kan herinneren 😂😂😂 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2024 - 18:28 schreef Cruzcontrol het volgende:Weet nog dat wij heel vroeg rood kregen, Van Wonderen tegen Marseille denk ik, De Kuip erachter en wonnen met 10 man tegen 9 uiteindelijk. 2 x Cruz. Ook Champions League Magische avonden Jaa, was een prachtwedstrijd. Alles klopte. Het Legioen als vurig aanjager. En Cruz inderdaad. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Inderdaad vanaf minuut 8 was 't oorverdovend vanaf de tribune, was echt intimiderend en doorslaggevend van 't Legioen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mijn meest emotionele potjes in de kuip. 92 Feyenoord Monaco 2-2, net eruit, en de tribune met huilende mensen van geluk omdat we weer meetelden. 95 Bekerfinale tegen Volendam 2-1 Afscheid Kiprich, kippenvel.
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2024 - 18:45 schreef Leon FR1908 het volgende:Jij heb een goed geheugen Cruz,ik kan alleen Dordtmund nog voor me halen .Waarschijnlijk omdat ik die wedstrijd 10x gezien heb. Ik had oude wedstrijdkaarten (heeft me zoon nu) waar ik me nog geen minuut van kan herinneren 😂😂😂 Ja, kan ik me voorstellen😁, maar deze, en ook Juventus zijn onvergetelijk voor mij..
Tja, heb niet voor niets die naam ook op t forum hier..😎
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De laatste was met Henk Vos toch? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ha ja, Henkie Vos met zijn witte sloffen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die witte sloffen weet ik dan nog wel 😅 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Bepaalde details zitten er nog goed in 😅😅
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Trouwens 'gewoon´ Zidane en Del Pierro oa in de basis bij Juve toen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ja maar niet veel hoor . Ik heb nog dvd's alleen geen dvd speler meer 😂 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Heb er speciaal nog eens een dvd spelertje voor gekocht onlangs 4 tientjes of zo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zekers, tegen PSV ook. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ja De Wolf kreeg een tikkie van Zé Carlos, 4 hechtingen en verder spelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Thuis bijna matten in de spelerstunnel |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
De Wolf, Fraser en cs waren ook geen lieverdjes maar die Portugezen waren echte sluwe moordenaars op t veld..
Kon indertijd ook veel meer, minder camera's ed |
|
|
|