|
|
VVout
|
|
|
De Engelsman en de Duitser helemaal uit zijn dak over de geweldige sfeer, dan de UEFA weer met hun bonnenboekje. Stelletje geiteneukers zijn het, ga Romeinen pesten of zo! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een beetje structureel door rood rijden terwijl je een ander met de kosten opzadelt. Dat zijn pas geiten neukers. De kaartjes next time maar ophogen naar 1000 euro |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2025 - 20:35 schreef van geil het volgende:Een beetje structureel door rood rijden terwijl je een ander met de kosten opzadelt. Dat zijn pas geiten neukers. De kaartjes next time maar ophogen naar 1000 euro T's niet door rood rijden, gewoon een stelletje geiteneukers zijn het. Verkapte vorm van inkomsten, net zo lang graven dat ze weer doekoe binnen kunnen harken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk Noordzijde leeg Plus flinke financiële douw
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zal wel, t's doodzonde natuurlijk dat z'n stelletje diktators dit kunnen beslissen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Noordzijde leeg idd en de boete zal wel tussen de 25 en 50 ruggen zijn vrees ik. Al zou het me niet verbazen als het nog duurder wordt, of weer wat voorwaardelijk erbij.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik snap je punt niet zo..Er zijn regels (of je het leuk vindt of niet) en die worden continu overtreden omdat men graag met vuurwerk in hun reet naar het stadion gaat om het daar af te steken. En het dan gek vinden dat er boetes en maatregelen komen. Het is het eigenbelang boven het clubbelang zetten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2025 - 11:20 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik snap je punt niet zo..Er zijn regels (of je het leuk vindt of niet) en die worden continu overtreden omdat men graag met vuurwerk in hun reet naar het stadion gaat om het daar af te steken. En het dan gek vinden dat er boetes en maatregelen komen. Het is het eigenbelang boven het clubbelang zetten. Dit zijn figuren die kicken op ruzie met de uefa en een stadionverbod. Niet voor rede vatbaar. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die gasten zitten in de club verweven, feitelijk is het Feyenoord dat wordt geterroriseerd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Er zijn die avond alleen lovende woorden gevallen naar mijn idee. De regeltjes treffen de club en idd. is hier een vast groepje de oorzaak van.
Maar moet je je hier vooraf vooral niet afvragen?
- Waarom grijpt de club niet in of zijn ze hier wettelijk beperkt? - Waarom grijpt de arm van die zelfde wet niet in, als het dan toch tegen de lokale regels is? - Middelen en kennis is voorhanden om precies die mensen aan wijzen die hier steeds weer actief zijn, toch is het een blivertje. - Staat de UEFA ook met een vertegenwoordiger bij het stoplicht om mij te bekeuren als ik door rood rijd?
Ja ook ik heb er gemengde gevoelens over, maar vooral omdat het Feyenoord treft. Tegelijkertijd weten die zelfde mensen ook wie het zijn en kunnen gewoon niet hardop zeggen wat ze werkelijk vinden.Bovendien vond ik met vele buiten de doorlopende misère rondom het fenomeen het er weer gelikt uitzien voor aanvang.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2025 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2025 - 11:20 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik snap je punt niet zo..Er zijn regels (of je het leuk vindt of niet) en die worden continu overtreden omdat men graag met vuurwerk in hun reet naar het stadion gaat om het daar af te steken. En het dan gek vinden dat er boetes en maatregelen komen. Het is het eigenbelang boven het clubbelang zetten. Eens. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alleen die fakkels waren dus het probleem neem ik aan. Wat in de lucht te zien was kwam van een ingehuurd bedrijf. Trouwens wel spectaculair dat ook de lichtmasten ook ingezet worden in het pyro gebeuren
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Fakkels op de tribune, heeft voor mij nog altijd nostalgische gevoelens die te maken hebben met de wederopstanding van de club begin jaren 90.
Dus voor mij op de tribune prima, maar niks op t veld of vuurpijlen en andere ongein.
Ieder zijn mening, maar voor mij hoort t bij de unieke avondlijke Europacup sfeer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rode led lampjes geeft hetzelfde effect. Maar zonder rook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Fakkels zijn die boete niet waard. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fakkel is geen boete waard zal je bedoelen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Indeed!
Gewoon magisch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Corrupt zijn ook niet, toch zijn ze t ..
Goed voorbeeld etc... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als het in de regels staat is er niks corrupt aan.
Ik vind het ook mooi maar,😂 HET MAG NIET |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2025 - 20:05 schreef Leon FR1908 het volgende:Als het in de regels staat is er niks corrupt aan. Ik vind het ook mooi maar,😂 HET MAG NIET Heb t ni over de regels, maar over de corrupte organisatie zijnde Uefa.
Daarom, gewoon doen! 🤑🗽❤️🔥
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou eerst binnen onze eigen organisatie gaan zoeken naar corruptie 😂😂 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2025 - 20:15 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Heb t ni over de regels, maar over de corrupte organisatie zijnde Uefa. Daarom, gewoon doen! 🤑🗽❤️🔥 Onder het mon van dat zal ze leren? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Gewoon omdat t magisch is.
Maar ieder zijn brave of iets minder brave mening en beleving uiteraard😇 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Doe maar hoor, ik steun je volledig. 🤗
Maar nogmaals, organisaties die graag met t vingertje zwaaien dat wij braaf moeten zijn, zouden beter zelf eerst t goede voorbeeld geven.
Maar ieder zijn ding hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Omdat t niet transparant is maakt t nog niet corrupt.
Zo voelt t natuurlijk wel 😬 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2025 - 20:31 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Gewoon omdat t magisch is. Maar ieder zijn brave of iets minder brave mening en beleving uiteraard😇 Ik stop ook voor een rood stoplicht als er geen verkeer is. Niet omdat ik braaf ben, maar omdat ik geflitst word. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat wordt smullen aan een mierzuur kutje vrees ik.😭😅 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kijkend naar de verwachte eindposities is er een kans dat we PSV kunnen loten. Dan zouden we naar 6 onderlinge ontmoetingen gaan dit seizoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien wel een klei wondertje ( grote is al geweest) Een 0-1 overwinning tegen Lille ( rijssel ) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 - 11:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Kijkend naar de verwachte eindposities is er een kans dat we PSV kunnen loten. Dan zouden we naar 6 onderlinge ontmoetingen gaan dit seizoen. Ga jij je mond eens spoelen T. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maar we halen natuurlijk top 8, dus er is voorlopig geen sprake van ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou Psv zie ik ook niet zitten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van onze Poule staan de meesten er slecht voor. Alleen Leverkusen staat boven ons. En zelfs die kunnen we nog voorbij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 januari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2025 - 00:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:15% kans op top 8. Vraag me af hoe groot de kans op top 8 is bij winst op Lille? Kijkend naar de stand en wedstrijden die concurrenten spelen, misschien 50/50? 59% kans op top 8 bij winst op Lille (volgens @fmeetsdata). Iets beter dan een 50/50 dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 januari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoe dan ook, de puzel is na vanavond compleet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou wat wezen bij laatste 8 Ik ga hetzelfde roepen als tegen bayern maar dan omgedraaid 0-1 En ik kijk vanavond op een franse zender............. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: PSV zou verschrikkelijk zijn |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zal je zien dat je dat fokking pisvee loot |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wel een loting met perspectief op de volgende ronde. Maar niet als je zo speelt als vandaag natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 januari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We hebben ze al eens uit de uefa geschoten,nu dan maar uit de CL |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 29 januari 2025 - 23:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wel een loting met perspectief op de volgende ronde. Maar niet als je zo speelt als vandaag natuurlijk. Geldt voor zowel PSV als Milan trouwens. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: haha, ja, die kopbal van PI-AIR in the dying seconds...
En de winnende pingel |
|
|
|