|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Igor en Read in het elftal van de week. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 13 februari 2025 - 15:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Brest 0-3 Paris Man City 2-3 Real Madrid Juventus 2-1 PSV Sporting CP 0-3 Dortmund Club Brugge 2-1 Atalanta Feyenoord 1-0 Milan Celtic 1-2 Bayern München Monaco 0-1 Benfica Super T. anders moet ik iedere keer weer elders kijken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Poe. Dat is niet niks tussen al die vedetten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Potverdorie een mooi rijtje waar we tussen staan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoor de presentatrice lachen als,die ene gozer zegt "ik zie Feyenoord misschien wel gewoon doorgaan" En die andere gast : " hoe kan je nou verliezen van een team van wie he de beste speler hebt afgepakt, en die zonder coach zitten" ... een amusante video imo.
https://youtu.be/ugHEtVwDBn4?si=J-QUqvUD-vlGq9xi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 februari 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha deze is zeker geweldig 😂😂😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onze eerste overwinning in de CL/EC1 knock-out fase sinds 1974. En de eerste Nederlandse thuisoverwinning in de CL/EC1 knock-out fase in 17 jaar.
Bijzondere statistieken toch. Prima post van T. We kunnen nog meer geschiedenis schrijven Alles op deze wedstrijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Arsenal of Inter. Loting vrijdag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inter of Arsenal dacht ik |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Atalanta staat al achter trouwens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan zal t wel inter worden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kan je weer naar dat stadion 😆 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2025 - 20:05 schreef MMM het volgende:Gunstig als Club Brugge eruit gaat tegen Atalanta trouwens. Moeten we zelf wel door tegen AC Milan Mochten Benfica en Porto dan geen tweede eindigen in hun competitie hebben we directe CL als we derde worden in de Eredivisie. Moeilijk verhaal maar vermelden waard. Ging hierom. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Doe maar Arsenal. Italiaanse clubs komen we al vaak tegen. Arsenal heeft ook een hoop blessures voorin, dus dat is ook wel eerlijk ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wow dat is een significant beter scenario idd. Het is natuurlijk te verwachten want voor de rest zit alles toch al tegen dit seizoen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wedstrijden van de volgende ronde zijn over 2 en 3 weken trouwens. We spelen eerste 2x eredivisie nog. Volgende week geen doordeweekse wedstrijd, hopelijk komt er weer wat terug. Met name iemand als Hwang of Ueda. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ah,nog een rondje verder dus, mooi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Nou, wat een bedrag al, ongekend!
Dit heeft Feyenoord al verdiend in de Champions League: Startpremie: 18,62 miljoen euro Waardepilaar: 17 miljoen euro Premies: 9.1 miljoen euro Positie in competitie: 4,95 miljoen euro Knock-out play-offs: 1 miljoen euro Achtste finales: 11 miljoen euro Recettes: 11,5 miljoen euro Totaal: 73,17 miljoen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Leuk toch voor ze en zeer verassend ook.en spelen echt verassend sterk ook dat Brugge,, enorm verassend ook wel een Belgisch team want zelden van onder indruk belgies. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 21:44 schreef Cruzcontrol het volgende:Nou, wat een bedrag al, ongekend! Dit heeft Feyenoord al verdiend in de Champions League: Startpremie: 18,62 miljoen euro Waardepilaar: 17 miljoen euro Premies: 9.1 miljoen euro Positie in competitie: 4,95 miljoen euro Knock-out play-offs: 1 miljoen euro Achtste finales: 11 miljoen euro Recettes: 11,5 miljoen euro Totaal: 73,17 miljoen Haha niet normaal!💪 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 21:44 schreef Cruzcontrol het volgende:Nou, wat een bedrag al, ongekend! Dit heeft Feyenoord al verdiend in de Champions League: Startpremie: 18,62 miljoen euro Waardepilaar: 17 miljoen euro Premies: 9.1 miljoen euro Positie in competitie: 4,95 miljoen euro Knock-out play-offs: 1 miljoen euro Achtste finales: 11 miljoen euro Recettes: 11,5 miljoen euro Totaal: 73,17 miljoen Komen volgens mij nog tv gelden bij. En de transferwaardes aankomende zomer lopen op. Hard nodig, dat wel, er komt een berg ellende aan helaas. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 21:44 schreef Cruzcontrol het volgende:Nou, wat een bedrag al, ongekend! Dit heeft Feyenoord al verdiend in de Champions League: Startpremie: 18,62 miljoen euro Waardepilaar: 17 miljoen euro Premies: 9.1 miljoen euro Positie in competitie: 4,95 miljoen euro Knock-out play-offs: 1 miljoen euro Achtste finales: 11 miljoen euro Recettes: 11,5 miljoen euro Totaal: 73,17 miljoen Maar we kunnen geen spits kopen lol |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi man,, 2e verassi g komt eraan💪 brugge is on fire ook niet normaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Oud spits Barça judgla, vond het altijd een erg goeie uit Barça b, zulke spelers die net buiten boot vallen grote clubs moet je op inzetten maar niet altijd blind op staren,, wat dtk wel veel gedaan heeft ook vd winter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En hebben pas een helft gespeeld daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jep rust daar, Brugge gaat er zo nog 3 in schieten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het was voor Feyenoord gunstig als Brugge eruit zou gaan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ga me daar echt geen zorgen om maken hoor eerlijk gezegd,, ook geen enkele invloed op hoe andere clubs daar presteren, en je presteert er zelf ook echt goed in dat is van waarde.
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klopt ja, hou ik weer niet zo bij eigenlijk. Das dan wel kut dan, maar verder vind ik het wel prima. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 22:10 schreef bijft007 het volgende:Ga me daar echt geen zorgen om maken hoor eerlijk gezegd,, ook geen enkele invloed op hoe andere clubs daar presteren, en je presteert er zelf ook echt goed in dat is van waarde. Zeker. Maar door onze overwinning zijn we over Club Brugge heen in de strijd om een directe CL ticket. Maar zij gaan nu weer over ons heen.
Je hebt er geen invloed op. Maar het was wel fijn geweest |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 22:15 schreef MMM het volgende:[..] Zeker. Maar door onze overwinning zijn we over Club Brugge heen in de strijd om een directe CL ticket. Maar zij gaan nu weer over ons heen. Je hebt er geen invloed op. Maar het was wel fijn geweest Club heeft nog niet gewonnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Atalanta mist een penalty bij 1-3.. Meh |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nee bijzondere wedstrijd daar, maar lijkt toch allenaak nu club,s kant op te vallen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik typte het voor de misser ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Celtic voor bij Bayern. Wtf |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Haha i know en ik na😛
|
|
|