|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2025 - 17:04 schreef Bowie het volgende:Ieder nadeel heb z'n voordeel, toch?😁 Sinds uitval Beelen zal men zich beraad hebben over hoe dan. Denk dat we centraal Moder met Watanabe kunnen verwachten. Onze Pool gaat dit tijdelijke klusje wel klaren. Viel me de oefenwedstrijden op dat ie nog verre van zijn ritme heeft qua snelheid van het spel op het middenveld. Lijkt me ook een echte diesel die langzaam op gang moet komen, vergelijkbaar met bv Wieffer die dat ook had in het begin van het seizoen. Lijken fysiek ook wel op elkaar. Positie achterin komt daarom voor hem ook wel beter uit op dit moment. Ik denk ook dat Pepsi geen andere keuze heeft om Moder als RCV op te stellen. Met zijn snelheid en timing zou Moder eventuele slippertjes verdedigend nog kunnen goed maken. Opbouwend zou geen probleem moeten zijn tenzij Timon weer raar gaat doen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2025 - 20:00 schreef Stylzz het volgende:Fenerbahçe heeft de UEFA-lijst ingediend. Ze hebben het recht om tot 24 uur voor de aftrap van de wedstrijd tegen Feyenoord nog twee spelers toe te voegen. Ik las dit, dat zou voor ons dan ook gelden? 🤷🏽♂️⬆️ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ah jij had het ook al gezien.. Ma* dan aannemen dat he5 voor iedereen geld.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja ik kan t alleen nergens vinden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De winnaar van Benfica tegen Nice is de tegenstander in de playoffs, mochten we Fenerbahce verslaan over 2 wedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo zie je hoe een gok deze route is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Helpt ook niet mee dat we net geen geplaatste status hebben. Maar goed, zelfs dan moet je wel wat redelijke ploegen voorbij. Dus als je CL wil spelen is het vooral zaak directe plaatsing af te dwingen. Want de voorrondes zijn, hoewel zeker niet onmogelijk, wel altijd lastig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Daarom was die 2e plek heilig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Klopt, maar de rekening komt nu. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is niet echt een rekening. Dit is meer een potentiële bonus |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Eens hoor Ace, CL kwalificatie was een zekerheid vorig seizoen..
Maar helaas gefaald.
En ja, als we t nu redden is t een schitterende bonus ineens.
Zie er naar uit in ieder geval, weten we meteen waar we staan qua niveau. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Onderschatting van de Turken ? Vroege rode kaart bij deze vrinden Of intimidatie en schoppen van deze fijne mensen. Ik denk dat dit allemaal kan gebeuren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je wat wilt voorstellen en een paar knaken wil verdienen in de CL moet je er staan en anders wordt het EL. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jijhebt het echt niet op Turken hé Piet? |
|
|
|