|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jup. We zouden een serieuze kans moeten maken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als we ons als supporters positief weten te gedragen komt Turpin niet langs ja! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Haha. Zware reis gehad, n uurtje thuis nu. Moest effe oefenen hoe dat ging. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Geeft niks geile Gewoon lekker doorgaan😁 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Doelmannen Justin Bijlow Timon Wellenreuther Mannou Berger
Verdedigers Bart Nieuwkoop Thomas Beelen Gijs Smal Facundo Gonzalez Hugo Bueno Gernot Trauner Jeyland Mitchell Jordan Lotomba Dávid Hancko
Middenvelders Inbeom Hwang Ramiz Zerrouki Quinten Timber Calvin Stengs Antoni Milambo Chris-Kévin Nadje
Aanvallers Ayase Ueda Igor Paixão Luka Ivanušec Julián Carranza Anis Hadj Moussa Santiago Gimenez Ibrahim Osman |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wordt een volle traumahelikopter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De helft verhuren denk ik volgend jaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jawel staat op de b-lijst.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Staat op de B lijst voor zover ik weet, dus gewoon inzetbaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat dacht ik al wel, wou haast al gaan kijken. Blijft weer een stoelpoot staan dus voorlopig! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die nieuwe keeper niet. Papieren niet klaar? of? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Smullen met die Algarijn tegen City en Bayern. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jaartje wennen en klaarstomen en dan volg seizoen vervanger Bijlow/wellie zal het idee dan zijn,, ze zien er dus toekomstig topkeepert in om hem alsnog te halen,, wel sneu voor die jongen trouwens dat Bijlow alsnog bleef maar goed hij zou nu eerste keeper weer moeten worden eigenlijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Paar uur voorrang nog als SK-houder.
Nog andere SK-houders hier die gaan of juist niet? Zit nog een beetje te dubben, blijft toch een prijzig iets. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toch maar gedaan.. Geen ruggengraat
Wel veelzeggend hoeveel plek er nog is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het leven is fucking duur. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik verbaaas me elke keer weer als ik boodschappen gedaan hebt, half kratje Bam 60-70€.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De grenzen over en t is veel goedkoper. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou niet naar België dan want daar is in een halfjaar bijna alles gelijk getrokken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In België zijn bepaalde producten nog wel goedkoper, maar inderdaad het scheelt allemaal niet zoveel meer. Kleine flesjes water die zijn er gratis voor ons. Je betaald er daar geen statiegeld voor en hier krijg je dat wel. Luxemburg gaan er veel naar toe voor tabak, drank en brandstof.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Spanje ook goedkoop bv shag 11,50 hier 28 etc Duitsland ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dat laatste was altijd al zo Luxemburg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet in deze verhouding. Betaal gewoon 170 euro per slof minder, mooie handel voor veel mensen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze moeten roken onbetaalbaar maken. Drank ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We gaan in Zuid Korea wonen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben je gek geworden daar is roken verboden.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Auto's 500 procent erbij , mooi plan. Vliegtaks verduizendvoudigen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ho ho ho, nu ga je te ver.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja. Afpakken kan niet. Maar de drempel zo hoog mogelijk maken vooral voor jeugd wel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En een vleestaks en toeslag op de BBQ houtskool, als dat fijnstof is slecht voor het milieu! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan mag m’n baas m’n salaris wel verdubbelen..🤬 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vind ik minder relevant. Maar zaken die aantoonbaar desastreus zijn voor de gezondheid van jonge mensen en waar ze zelf nog geen rationele keuzes in kunnen maken moet je zo lastig mogelijk toegankelijk maken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zou gaan staken als ik je was 🤣🤣🤣 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2024 - 16:29 schreef Stylzz het volgende:[..] Vind ik minder relevant. Maar zaken die aantoonbaar desastreus zijn voor de gezondheid van jonge mensen en waar ze zelf nog geen rationele keuzes in kunnen maken moet je zo lastig mogelijk toegankelijk maken. Ja maar wie bepaald dat? Slechte voeding is ziektemaker een, wat doen we daaraan dan. Obesitas. Alle chips,mac snoep aanpakken??? Gaat allemaal wel ver hoor. En meestal meer als melkkoe gebruikt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En dit gaat niet te ver..😂 |
|
|
|