|
|
Pietje
|
|
|
En de volgende "finale" voor Ajax. Ajax heeft nog een appeltje te schillen met de Alkmaarders. Eerder dit seizoen won AZ in Alkmaar: 2-1 (doelpunten van Kudus, M.de Wit en Odgaard). AZ zal er alles aan doen om Ajax van de derde plaats te stoten. Ajax moet winnen (of gelijkspelen) om AZ achter zich te laten en bij winst zicht te houden op de tweede plaats. PSV gaat zo'n twee uur eerder naar Sparta en ik vermoed dat zij (PSV) het niet cadeau krijgen. Hoop doet leven!
Mijn voorspelling is 2-2.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 mei 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
AZ is ook niet in zijn allerbeste vorm,ga uit van een kleine winst 2-0 |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ajax wint geen enkele wedstrijd tegen de top 5 dus deze ook niet. AZ is voetballend en in de leiding zeer stabiel en op alle fronten beter. Sorry maar op dit moment is elke tegenstander een probleem voor ons...1-2. Afgelopen jaren weinig meer gewonnen tegen AZ ook... 4de plek na dit weekend vrees ik. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
AZ heeft morgen Pavlidis en Odgaard weer terug. Beide spelers zijn na blessures weer volop in training. Voor Karlsson komt deze wedstrijd nog te vroeg. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 mei 2023 - 11:00 schreef Pietje het volgende:AZ heeft morgen Pavlidis en Odgaard weer terug. Beide spelers zijn na blessures weer volop in training. Voor Karlsson komt deze wedstrijd nog te vroeg. Wij missen waarschijnlijk Berghuis maar keert Kudus terug |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Kudus kan heel belangrijk zijn Ik ben heel blij dat hij er weer bij is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik ook als hij maar niet te gemakzuchtig is, want dit straalt hij soms uit |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 mei 2023 - 17:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik ook als hij maar niet te gemakzuchtig is, want dit straalt hij soms uit We gaan het morgenavond zien, Jack. Wel weet ik dat AZ een ploeg is die Ajax niet ligt. Ik ben er dan ook niet gerust op. Typisch zo'n tegenstander waar Ajax weer puntverlies lijdt. Ze moeten echter vanaf nu alles winnen en PSV moet ergens nog drie punten verspelen, waardoor Ajax toch nog de tweede plaats kan halen. Maar nogmaals, we zullen zien. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Sparta is ook geen makkelijke tegenstander voor PSV |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 mei 2023 - 17:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik ook als hij maar niet te gemakzuchtig is, want dit straalt hij soms uit Dat straalt hij hij niet alleen uit. Zo voetbalt hij ook.
Aan de bal tot nu toe een leuke speler totdat hij de bal verliest wat hij vrij regelmatig op domme plekken doet en zonder bal is het gewoon heel matig, ook in zijn loopacties gewoon niet heel goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 mei 2023 - 18:31 schreef Pietje het volgende:[..] We gaan het morgenavond zien, Jack. Wel weet ik dat AZ een ploeg is die Ajax niet ligt. Ik ben er dan ook niet gerust op. Typisch zo'n tegenstander waar Ajax weer puntverlies lijdt. Ze moeten echter vanaf nu alles winnen en PSV moet ergens nog drie punten verspelen, waardoor Ajax toch nog de tweede plaats kan halen. Maar nogmaals, we zullen zien. Heel eerlijk Pietje. Een jaartje derde worden is misschien wel goed. Als we tweede worden en wel cl voetbal halen denkt men dat alles goed gaat en zakelijk alles onder controle is. Bij een derde plek zal men die gedachte zeker niet hebben en wordt er misschien scherper en beter veranderd. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Klopt helemaal...we hebben helemaal niets te zoeken in de CL en in Juli al je belangrijkste wedstrijden spelen is nu niet mogelijk. Lekker n jaartje in de luwte beginnen en dan weer opbouwen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2023 - 08:54 schreef remco k het volgende:[..] Heel eerlijk Pietje. Een jaartje derde worden is misschien wel goed. Als we tweede worden en wel cl voetbal halen denkt men dat alles goed gaat en zakelijk alles onder controle is. Bij een derde plek zal men die gedachte zeker niet hebben en wordt er misschien scherper en beter veranderd. Je hebt helemaal gelijk hoor Remco. Het is niet waar ik mijn club graag zie staan, maar derde (of misschien vierde, na vanavond) is wellicht realistischer als je het gesukkel van Ajax (het hele seizoen al) in ogenschouw neemt. Jammer en helaas. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2023 - 09:11 schreef bertus bikkel het volgende:Klopt helemaal...we hebben helemaal niets te zoeken in de CL en in Juli al je belangrijkste wedstrijden spelen is nu niet mogelijk. Lekker n jaartje in de luwte beginnen en dan weer opbouwen. Eens hoor! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Niet mee eens,als Ajax zijnde altijd voor het hoogste gaan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Als dat kan, als je de juiste trainer en spelers hebt. Maar die heeft Ajax op dit moment (nog) niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Timber goed, Brobbey goed, Kudus goed, jammerrrrr |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Rulli al een paar keer heel goed hoor |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Taylor verdedigend sterk! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tadic, Klaassen en Brobbey nog niet veel gezien |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kut Brobbey!!! Godverdomme, blijf gewoon van die bal af en Kudus had kunnen scoren. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2023 - 21:38 schreef Ajax Warrior het volgende:Kut Brobbey!!! Godverdomme, blijf gewoon van die bal af en Kudus had kunnen scoren. En nu weer maakt hij het niet af |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Schijtziek van die Brobbey wordt je gewoon! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Gezien de kansen had het al 3-1 moeten staan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 mei 2023 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Zet die Lucca er maar in want Brobbey is brandhout |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Brobbey doet veel goed nu, op zijn inzicht en afwerken na. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Tadic en Klaassen samen op het middenveld is veel te traag en gaat voor gaten zorgen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: En dus gezakt als spits,is veel te veel met de bal aan het stoeien |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vreemde wissel in de rust van Heitinga |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Haal asjeblieft een fatsoenlijke spits op Mislintat.....Tjonge jonge jonge |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Brobbey, staat 9 van de 10 keer op de verkeerde plek en als hij een keer goed staat mist hij faliekant. Verkopen en een echte spits halen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2023 - 22:21 schreef Ajax Warrior het volgende:Brobbey, staat 9 van de 10 keer op de verkeerde plek en als hij een keer goed staat mist hij faliekant. Verkopen en een echte spits halen. Inderdaad wat een sukkel |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Flikker die Brobbey eruit alsjeblieft!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Loopt continu andere spelers in de weg en kost ons straks nog punten ook! |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2023 - 22:21 schreef Ajax Warrior het volgende:Brobbey, staat 9 van de 10 keer op de verkeerde plek en als hij een keer goed staat mist hij faliekant. Verkopen en een echte spits halen. Tja dat zal op zijn minst echt beter moeten. XD |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ongelooflijk, en hij wordt niet gewisseld... |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Dat zijn net dingen die je niet mag missen als spits inderdaad. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Heitinga wat doe je nou, Sanchez voor Rensch en het gaat direct fout |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tadic speelt als een natte krant, pffff |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Kan die tyfus Tadic er niet een keer uit. Doet GVD alles verkeerd die slome tor. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Deze wedstrijd hadden we toch makkelijk moeten winnen..
Pffff |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Kansen zat ondanks het slome duikelaar tempo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 mei 2023 door pth -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat een brandhout is dat Ajax momenteel. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Geen geloof, geen inzet, gewoon niets. Tweede plaats ook definitief weg en derde plek gaan ze ook nog verliezen. Van CL naar Conference League. Dood en doodziek ben ik hiervan. |
|
|
|