BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ op zaterdag 6-5-2023 om 21:00u; 0-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 07 mei 2023 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 19:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan nog Pietje. Sorry, maar heb 0,0 met deze arrogante speler. Denkt dat hij alles is maar presteert niks.
Weet je gap, onder Erik ten Hag scoorde hij er lustig op los en onder Schreuder en later onder Heitinga kon/kan hij er niks meer van. Ik zoek het probleem dus bij de coaches.
Ik ben ontzettend benieuwd wat Sven Mislintat ervan vindt en wat hij eraan denkt te kunnen doen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 07 mei 2023 - 21:23   quote  deeplink  
Je kunt de laatste tijd zien dat we bij Ajax bij gebrek aan kwaliteit, vertrouwen en resultaten, zijn gaan geloven dat we met agressie , verkeerde arrogantie en overacting het tij zouden kunnen keren. Hierbij vergeten we even dat we dit bij Ajax zelden nodig hebben, meestal beter zijn dan onze tegenstander en ze vaak met bluf en branie weten te verslaan. We zien dan ook de laatste tijd hele rare en nare trekjes die ons niet passen in het veld. Het ziet er geforceerd en onnatuurlijk uit en moet niet nodig zijn. We hebben onze roem in Europa en de wereld vergaard en opgebouwd met een combi van zelf opgeleide, technisch begaafde spelers en een aanvallende speelstijl waarmee we de meeste tegenstanders onze wil konden opleggen. Laten we ons beleid weer eens tegen het licht houden en terug gaan naar onze normen en waarden. Deze zijn afgelopen jaar verloochend en onze goodwill en gunfactor zijn voor een groot deel weg en hebben plaatsgemaakt voor nog meer haat, afkeur en ergernis.
Ajax, ga terug naar je roots!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2023 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 20:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Weet je gap, onder Erik ten Hag scoorde hij er lustig op los en onder Schreuder en later onder Heitinga kon/kan hij er niks meer van. Ik zoek het probleem dus bij de coaches.
Ik ben ontzettend benieuwd wat Sven Mislintat ervan vindt en wat hij eraan denkt te kunnen doen.
Onder Erik ten Hag was hij vooral pinchitter en ook heel blessure gevoelig. Nu speelt hij vaker, maar is hij vooral een sta in de weg en doet hij bijna niks met de kansen die hij krijgt. Heeft dus vooral met hemzelf te maken, want kansen krijgt hij genoeg.
Pietje
 Pietje - zondag 07 mei 2023 - 22:14   quote  deeplink  
Ik begrijp goed wat je bedoelt hoor. En ook ik ben zeer ontevreden over Brobbey.
Maar ja om een jochie van 21 jaar nu al af te schrijven gaat mij gewoon wat te ver.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 mei 2023 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 21:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Onder Erik ten Hag was hij vooral pinchitter en ook heel blessure gevoelig. Nu speelt hij vaker, maar is hij vooral een sta in de weg en doet hij bijna niks met de kansen die hij krijgt. Heeft dus vooral met hemzelf te maken, want kansen krijgt hij genoeg.
Eens!
remco k
 remco k - zondag 07 mei 2023 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 11:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee want ben het er mee eens.. Brobbey wat een verschil met en zonder zelf vertrouwen... Scoorde aan de lopende band, word gewisseld uit het niks en dan komt er wederom een trainer die hem openlijk afbrand.. en ook al zou het terecht zijn, niet zo openlijk in de media gooien..
Dat ligt ook maar net aan het gedrag van de speler zelf. Die in de media roept dat hij vind dat hij een basis plaats verdient.
Pietje
 Pietje - maandag 08 mei 2023 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 23:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ligt ook maar net aan het gedrag van de speler zelf. Die in de media roept dat hij vind dat hij een basis plaats verdient.
Dat heb ik hem nooit horen zeggen, maar ik geloof je beslist hoor.
Laten we het eufemistisch zeggen: dat is bepaald niet handig van hem. Zo krijg je inderdaad de supporters tegen je.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 08 mei 2023 - 17:08   quote  deeplink  
Bij Studio voetbal liet van Hooijdonk nog weten toekomst te zien in hem maar dan zou Huntelaar hem bij moeten scholen.

Ik vond dat Pierre goed in detail ging alleen heb ik sterk mijn twijfels of hij het gaat redden, het is eerder een ongeremd projectiel die niet te hard wil trainen

Ik hoop dat ik het fout heb
Pietje
 Pietje - maandag 08 mei 2023 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2023 - 17:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Bij Studio voetbal liet van Hooijdonk nog weten toekomst te zien in hem maar dan zou Huntelaar hem bij moeten scholen.

Ik vond dat Pierre goed in detail ging alleen heb ik sterk mijn twijfels of hij het gaat redden, het is eerder een ongeremd projectiel die niet te hard wil trainen

Ik hoop dat ik het fout heb
Ik kijk eigenlijk zelden naar studio voetbal, maar toevallig gisteren wel. Het viel mij ook op dat analisten opvallend positief over Brobbey waren en niet alleen gisterenavond. Dan vallen nogal eens woorden als diepgang, het creëeren van kansen, de bal vasthouden. Dan denk ik oprecht wat zien zij en dat zien wij?
Ik moet dan ook denken aan Louis van Gaal met zijn uitspraak: ben ik nou zo dom of zijn zij nou zo gek
...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 08 mei 2023 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2023 - 18:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk zelden naar studio voetbal, maar toevallig gisteren wel. Het viel mij ook op dat analisten opvallend positief over Brobbey waren en niet alleen gisterenavond. Dan vallen nogal eens woorden als diepgang, het creëeren van kansen, de bal vasthouden. Dan denk ik oprecht wat zien zij en dat zien wij?
Ik moet dan ook denken aan Louis van Gaal met zijn uitspraak: ben ik nou zo dom of zijn zij nou zo gek
...
Dan hoor je ook terecht dat hij soms te gehaast is in het strafschopgebied, ook wanneer de bal naar links gaat dat hij dan kruislings rechts in zou moeten schieten.
Of stift een keer..

Ik denk dan altijd terug naar Suarez, die hield soms ook even in , had niet alleen oog voor de bal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 mei 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - maandag 08 mei 2023 - 19:55   quote  deeplink  
Haha, ja daar noem je er één Luis Suárez. Wat een fenomeen.
Ik denk dat Brobbey er goed aan doet om extra trainingen te verrichten met de spitsentrainer: afronden, nog eens afronden en nogmaals. Goed voor ons en goed voor hem.
nummer10
 nummer10 - maandag 08 mei 2023 - 20:41   quote  deeplink  
Fenomeen... Maar geen spits bij Ajax ;)
Pietje
 Pietje - maandag 08 mei 2023 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2023 - 20:41 schreef nummer10 het volgende:
Al was die doelman geweest... Hij schopte er heel wat in.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 09 mei 2023 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2023 - 20:41 schreef nummer10 het volgende:
Pantelic, dat was pas een spits. Of Huntelaar. Die laatste zal denk ik de laatste weken echt zichzelf hebben geschaamd als je ziet wat er nu in de spits loopt.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 mei 2023 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 mei 2023 - 09:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pantelic, dat was pas een spits. Of Huntelaar. Die laatste zal denk ik de laatste weken echt zichzelf hebben geschaamd als je ziet wat er nu in de spits loopt.
O God pantelic Hahaa wat een held was dat.. en indd Huntelaar ! Maar laten we eerlijk zijn het is te trainen, Huntelaar het veld maar weer opsturen om onze spitsjes te trainen...
p111
 p111 - dinsdag 09 mei 2023 - 11:47   quote  deeplink  
Als we het over Brobbey hebben dan moeten ze inderdaad een spitse trainer inhuren want buiten zijn gebrekkige techniek en zijn hoofd omlaag loopt hij ook 7 van de 10 keer verkeerd,bij de voorzetjes van Wijndal is hij of te laat of hij liep naar de tweede paal,en dat is bijna onmogelijk om hem op die korte afstand van het doel te bereiken,dan moet je bij de eerste paal lopen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 09 mei 2023 - 11:52   quote  deeplink  
Volgens internet heeft Ajax al een spitsentrainer: John Bosman.
Maar verbeter me als dat niet (meer) klopt.
Pietje
 Pietje - dinsdag 09 mei 2023 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 mei 2023 - 09:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

O God pantelic Hahaa wat een held was dat.. en indd Huntelaar ! Maar laten we eerlijk zijn het is te trainen, Huntelaar het veld maar weer opsturen om onze spitsjes te trainen...
En laten we dan ook Arveladze niet vergeten. Volgens mij schopte hij er ook een kleine 30 in!
p111
 p111 - dinsdag 09 mei 2023 - 12:30   quote  deeplink  
Avelatze was een geweldige spits en voetballer,hij zat afgelopen zaterdag op de tribune bij Ajax-AZ dus misschien heeft flappie hem binnen geroepen.Ik zou het wel aandurven met Avelatze als trainer voor aankomend seizoen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 09 mei 2023 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 mei 2023 - 12:30 schreef p111 het volgende:
Avelatze was een geweldige spits en voetballer,hij zat afgelopen zaterdag op de tribune bij Ajax-AZ dus misschien heeft flappie hem binnen geroepen.Ik zou het wel aandurven met Avelatze als trainer voor aankomend seizoen.
Ik weet niet of Arveladze het wespennest bij Ajax nu al aan kan. Ik heb hem na zijn actieve spelerstijd, nu als trainer, niet echt gevolgd. Er moet een sterke persoonlijkheid komen als trainer, die harde beslissingen durft te nemen. Van mij mag Arveladze komen, maar dan wel met een door de wol geverfde assistent-trainer. ooit
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 09 mei 2023 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 mei 2023 - 11:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

En laten we dan ook Arveladze niet vergeten. Volgens mij schopte hij er ook een kleine 30 in!
Arveladze een Ajax held en om niet te vergeten Patrick Kluivert ook
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 09 mei 2023 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 mei 2023 - 11:52 schreef Pietje het volgende:
Volgens internet heeft Ajax al een spitsentrainer: John Bosman.
Maar verbeter me als dat niet (meer) klopt.
Ik begreep onlangs dat Brobbey veel training krijgt van Witschge. Wat ik dan weer vreemd vind aangezien hij een middenvelder was.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 09 mei 2023 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 mei 2023 - 11:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt, dat zeker.
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 mei 2023 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 mei 2023 - 12:30 schreef p111 het volgende:
Wat heeft die gedaan als trainer ? Serieuze vraag want heb hem niet gevolgd
Pietje
 Pietje - donderdag 11 mei 2023 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 mei 2023 - 15:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik begreep onlangs dat Brobbey veel training krijgt van Witschge. Wat ik dan weer vreemd vind aangezien hij een middenvelder was.
Volledig eens. Brobbey heeft een trainer nodig die hem begeleidt bij het afronden en dat is per saldo een andere spits.
p111
 p111 - donderdag 11 mei 2023 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2023 - 09:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wat heeft die gedaan als trainer ? Serieuze vraag want heb hem niet gevolgd
Volgens Perez die hem wel gevolgd heeft als trainer,heeft hij het prima gedaan.Het was een hele slimme voetballer dat spreekt wel voor hem,dan zou je zeggen het is ook een slimme trainer !!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 mei 2023 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2023 - 16:32 schreef p111 het volgende:

[..]

Volgens Perez die hem wel gevolgd heeft als trainer,heeft hij het prima gedaan.Het was een hele slimme voetballer dat spreekt wel voor hem,dan zou je zeggen het is ook een slimme trainer !!
Dat zegt me eigenlijk heel weinig.. de trainer van denemarken lijkt me wel eenn erg goede, maar of die haalbaar is weet ik niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ op zaterdag 6-5-2023 om 21:00u; 0-0

0.0087251