|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 - 20:44 schreef van geil het volgende:Koeman liet Geertruida opdraven tegen drie man. Malen mocht niet verder terug dan de middenlijn. En alle middenvelders liepen links en centraal. Alle analisten vonden dat. Maar misschien heeft Leon gelijk. Dat was 1 moment waar je gelijk in heb ,verders verdedigde hij zijn man zo slecht dat hij die bal 7 x voor het doel kon gooien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind t prima als jij dat denkt. Maar ik Geert nog nooit op 8 gezien zoals jij beweerd,n paar keer op 6 dat was matig.(Wieffer niet fit) Voor de rest inschuivend, meestal prima.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 - 20:53 schreef van geil het volgende:Ik vind t prima als jij dat denkt. Maar ik Geert nog nooit op 8 gezien zoals jij beweerd,n paar keer op 6 dat was matig. Voor de rest inschuivend, meestal prima. Ja ik bedoel 6 ,verders bij ons gewoon een meer dan prima seizoen achter de rug . Maar bij oranje was hij slecht en tegen Benfica ook |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou dat ben ik met je eens. Maar het is ook niet zijn ding, vind ik op zijn minst verzachtende omstandigheden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geert is drama als hij al op t middenveld staat En top wanneer hij inschuift |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en dat is best raar ,hij is een killer als hij inschuift |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Spel voor je. Of spel wat naar je toekomt. Dat is 100 procent anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Midden in het spel verzuipt ie. Kan niet rondom scannen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat is ook weer zo natuurlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb in mijn leven maar een speler gezien die alle facetten beheerste. Op een andere positie, maar dat was echt ongelooflijk en wereldtop. Modric. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja das een held eerste klas |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Theo Lucius kon je ook overal neerzetten. Overal even ruk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zerrouki///Fenerbache |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kijk die reactie eronder ,dat zijn geen Feyenoorders maar neuzen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Turkse journalisten zijn ook zo betrouwbaar lol |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
How cares ,zondag gaat hij vlammen voor ons. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gratis af te halen. Tukker niveau
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2024 door ar -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ongelooflijk wat een kneus |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel heel gauw lozen. Desnoods met verlies |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Voor volgend weekend weg aub |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
lijkt echt nergens op. De Jeugdspelers zijn beide beter. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Lijkt zijn kans niet te gaan pakken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jammer ,gun het hem wel maar had het in eigen hand. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wanneer timber fit is gaat het zechiel timber worden , zerrouki gaat dan weer banken , misschien beter om hem te verkopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2024 - 23:52 schreef kenny het volgende:wanneer timber fit is gaat het zechiel timber worden , zerrouki gaat dan weer banken , misschien beter om hem te verkopen Ja als er een goed bod komt agscheid nemen. Tis wel klaar nu |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gunde het zerrouki ook wel persoonlijk maar heeft het gewoon te moeilijk,, en we verwachten gewoon meer van hem,, dus bij wel goed bod oke en vervanger prima
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima bruikbaar op eredivisie niveau. Maar dat is dus t probleem ook |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Deze speler heeft in elk aspect de verwachting van pagina 1 waar gemaakt. Iedereen hoopte het beste maar komt er niet uit, zou Slot nog enthousiast worden van Zoukie? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wieffer verkopen en dan dit als vervanger. Wanbeleid |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ongelooflijk matig in alles wat belangrijk is bij een team als Feyenoord. En dan ook typisch dat zo’n bal op de lat gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelfs tegen Willem 2 speelde hij zo moeizaam. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik snap niet waarom je meer of beter van hem verwacht. Je ziet toch al jaren dat hij dit niveau niet aankan. Of is het meer hoop ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Begrijp je vraag niet, ik vind hem RUK. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat gaan we met Zerrouki doen? - Basis? - Bank? - Vertrek?
Ik neig naar het laatste. Ik vond het niveau te laag bij aankoop, maar het ergste is, ik zie ook geen enkele progressie het afgelopen seizoen. |
|
|
|