|
|
MightyAce
|
|
|
Hier zitten we nog jaren aan vast vrees ik. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
lozen en wel zo vlug mogelijk |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het is een wannabee spielmacher die continue achter zijn CV's opduikt om de bal op te eisen om vervolgens een breedte pasje af te leveren. Hij vertraagt het spel, is traag in de omschakeling, is erg oncomfortabel als hij in de dekking wordt aangespeeld. Doorselecteren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 13:56 schreef CobusIII het volgende:Wat gaan we met Zerrouki doen? - Basis? - Bank? - Vertrek? Ik neig naar het laatste. Ik vond het niveau te laag bij aankoop, maar het ergste is, ik zie ook geen enkele progressie het afgelopen seizoen. Verkopen zou het mooiste transfernieuws van deze window zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 13:56 schreef CobusIII het volgende:Wat gaan we met Zerrouki doen? - Basis? - Bank? - Vertrek? Ik neig naar het laatste. Ik vond het niveau te laag bij aankoop, maar het ergste is, ik zie ook geen enkele progressie het afgelopen seizoen. Krijg van mij net zoveel kans als Timber ,en nee ik vind hem ook nog niet goed |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk inderdaad ook dat ze het met hem nog gaan aankijken. Tenzij er een club met een zak geld komt en je de investering grotendeels eruit kan halen. Hij heeft ook nog wel goede dingen gedaan. En op eredivisieniveau was hij bij Twente wel een sterkhouder.
Maar goed, dat het nog niet genoeg is, is duidelijk. Als je aankopen van vorig jaar van de hand wil doen zou ik eerst kijken naar Ueda, Ivanusec en Lingr kijken. Daar komt echt nog veel minder vanaf. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik vind het goed dat iemand een kans krijgt, maar je moet dan wel het gevoel hebben dat er groeiperspectief is. Dat heb ik bij Zerrouki helemaal niet. Hij is te traag in alles wat hij doet. Hij kan wel voetballen, maar niet op dit niveau. Een beetje zoals v/d belt. Dat vind ik echt een goede voetballer, maar blijkbaar tikt hij niet de gevraagde intensiteit aan. Bij timber is het eigenlijk andersom. Dat vind ik een beperkte speler die ws wel de intensiteit aan kan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik zie ook niet heel veel groeipotentie bij hem. Wel denk ik dat hij goed genoeg is voor een plaats dicht tegen de basis, pakweg de eerste 15/18. Misschien zelfs meer in vorm. Beetje het niveau van iemand als Nieuwkoop. Bruikbaar, maar niet goed genoeg om alles te spelen.
Die andere jongens die ik noemde zijn m.i. momenteel niet eens echt goed genoeg om in te vallen. Ja Lingr als joker een enkele keer. Maar die is verder zelfs nog minder dan Ivanusec en Ueda. Voetballend totaal niet goed genoeg lijkt het. Ivanusec lijkt verder een gemankeerde Robben te zijn. Speelt of heel geforceerd of heel anoniem. En bij Ueda oogt het erg ongecontroleerd vind ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 14:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Denk inderdaad ook dat ze het met hem nog gaan aankijken. Tenzij er een club met een zak geld komt en je de investering grotendeels eruit kan halen. Hij heeft ook nog wel goede dingen gedaan. En op eredivisieniveau was hij bij Twente wel een sterkhouder. Maar goed, dat het nog niet genoeg is, is duidelijk. Als je aankopen van vorig jaar van de hand wil doen zou ik eerst kijken naar Ueda, Ivanusec en Lingr kijken. Daar komt echt nog veel minder vanaf. Ja mee eens alleen met Lingr vind ik de nood niet zo hoog om hem van de hand te doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De nood is er bij al die spelers die er net een jaar zijn misschien nog niet heel hoog. En een enkele keer komen ze er in een tweede jaar doorheen. Kijkend naar met name Ueda, Ivanusec en Lingr is het meer: op die spelers kan je niet bouwen voorlopig. Misschien wel nooit. Dus als er toevallig een club langskomt, zou ik niet te lang nadenken. En anders kijk je het nog even aan. Ze hoeven op dit moment nog niet ten koste van alles te deur uit. Spelers als Pedersen en Lopez kan je w.m.b. veel actiever wegwerken, om het oneerbiedig te zeggen. Daar is lang en breed van bekend wat hun beperkingen zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik heb helemaal niets met deze speler. Vanaf dag 1 niet. Dus een vertrek zou ik niet rouwig om zijn. Wieffer, Aursnes waren volstrekt ander kaliber. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Weet je nog hoe verbolgen we waren dat Twente hem niet liet gaan............. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ook toen waren wij blijkbaar niet zo overtuigt dat we volop doorpakten. En de verontwaardiging die er was ging over de houding van Twente. Niet over de kwaliteiten van deze wijkagent. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 15:23 schreef Alexmem het volgende:Ook toen waren wij blijkbaar niet zo overtuigt dat we volop doorpakten. En de verontwaardiging die er was ging over de houding van Twente. Niet over de kwaliteiten van deze wijkagent. Vele analisten vonden hem fantastisch |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zo lekker discussiëren met algemeenheden die totaal niet onderbouwd worden. Volgens mij vinden de meeste mensen het een aardige voetballer. En niemand vind het een wereldspeler. Geen fans, geen analisten. Daarbij vond iedereen het volgens mij erg veel geld. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ramiz heeft genoeg kansen wel gehad,, en het is echt te weinig, in ideaal scenario komt er nog een club voor hem, en wordt er dan hopelijk een upgrade gehaald (weet je op voorhand niet in de vijvers je vist) en dat vooral zechiel mag blijven en niet verhuurd wordt. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 15:30 schreef bijft007 het volgende:Ramiz heeft genoeg kansen wel gehad,, en het is echt te weinig, in ideaal scenario komt er nog een club voor hem, en wordt er dan hopelijk een upgrade gehaald (weet je op voorhand niet in de vijvers je vist) en dat vooral zechiel mag blijven en niet verhuurd wordt. Ik vrees dat het Timber met Zerrouki wordt. En dat die laatste uiteindelijk vervangen wordt door Nadje of Zechiel. En dan zullen ze voor de uitwedstrijden in de CL snel weer teruggrijpen op Zerrouki. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat zeg ik niet ik memoreer de meningen van de zgn kenners in media en sportprogrammas En de Algerijnse bondscoach |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Dan memoreer je dat volstrekt onjuist. En praat je vooral naar wat je uitkomt. Prima, maar dan zal ik iig stoppen met reageren. Lijkt me verstandig ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb dit niet verzonnen, kijk eens terug . Ik vindt hem ook kut |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Krijgt een beetje dezelfde kritiek. Te traag. Handelingssnelheid op Niveau subtop |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Maar, stuk ouder. Al 3 seizoenen Twente erop zitten met 4 goals en 8 assists in 99 wedstrijden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 15:46 schreef Alexmem het volgende:Maar, stuk ouder. Al 3 seizoenen Twente erop zitten met 4 goals en 8 assists in 99 wedstrijden. Ja dat is een feit |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Timber 1 jaartje Utrecht met 2 goals, 4 assists en 33 wedstrijden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 15:46 schreef Alexmem het volgende:Maar, stuk ouder. Al 3 seizoenen Twente erop zitten met 4 goals en 8 assists in 99 wedstrijden. Mwa, doelpunten komen in de regel niet van controlerende middenvelders. Dat had Wieffer ook niet, Aursnes ook niet. En in de top op zijn positie ook niet. Kijkend naar iemand als Rodri.
Wel een stuk ouder ja, dat is relevant, Timber had toen ook pas net 1 seizoen in de eredivisie erop zitten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Timber is overigens wel wat aanvallender ingesteld, daar mag je wat meer productiviteit van verwachten in verhouding tot iemand als Zerrouki. Wat ie ook deed met 7 goals en 9 assists in de eredivisie vorig jaar. En iemand Stengs natuurlijk weer nog meer. Idem voor de aanvallers. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 15:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mwa, doelpunten komen in de regel niet van controlerende middenvelders. Dat had Wieffer ook niet, Aursnes ook niet. En in de top op zijn positie ook niet. Kijkend naar iemand als Rodri. Wel een stuk ouder ja, dat is relevant, Timber had toen ook pas net 1 seizoen in de eredivisie erop zitten. Klopt. Gaat vooral om het aantal competitiewestrijden, de ervaring en wat je dan van iemand mag verwachten. Zerrouki 3 seizoenen eredivisie, Timber eentje. Ik ben trouwens van beiden nog steeds niet overtuigd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kijk even op blad 1/5 op dit topic |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 15:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] De nood is er bij al die spelers die er net een jaar zijn misschien nog niet heel hoog. En een enkele keer komen ze er in een tweede jaar doorheen. Kijkend naar met name Ueda, Ivanusec en Lingr is het meer: op die spelers kan je niet bouwen voorlopig. Misschien wel nooit. Dus als er toevallig een club langskomt, zou ik niet te lang nadenken. En anders kijk je het nog even aan. Ze hoeven op dit moment nog niet ten koste van alles te deur uit. Spelers als Pedersen en Lopez kan je w.m.b. veel actiever wegwerken, om het oneerbiedig te zeggen. Daar is lang en breed van bekend wat hun beperkingen zijn. Ja mee eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 15:16 schreef Alexmem het volgende:Ik heb helemaal niets met deze speler. Vanaf dag 1 niet. Dus een vertrek zou ik niet rouwig om zijn. Wieffer, Aursnes waren volstrekt ander kaliber. Dat ben ik wel met jou eens en eigenlijk hadden we allemaal stiekum gehoopt dat die verrassingem zoals Aursnes en Wieffer een gewoonte zouden worden . Maar zo makkelijk lijkt het allemaal niet te zijn. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Timber was en ben ik ook niet zo weg van maar daarvan kan je zeggen dat er een mate van progressie in zijn spel zat. Met name fysiek. Ik blijf het een technisch beperkte speler vinden. het is ook een beetje smaak. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik ben gestopt te lezen na post 2 en 3. Punt lijkt me helder en duidelijk. Van compleet gestoord tot niks geleerd. Wat is jouw punt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door Alexmem -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik laat het aan Priske. Mogelijk ziet die nog wel rek. Ik Gun hem nog 3 maanden bewijstijd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik zeker ook wel,, vaak wel en meeste spelers,, maar lukt het niet en nog amper progressie moet je toch conclusies beginnen te trekken,, hopelijk leest hij mee en verbaast ons komende maanden😀
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 17:53 schreef Alexmem het volgende:[..] Ik ben gestopt te lezen na post 2 en 3. Punt lijkt me helder en duidelijk. Van compleet gestoord tot niks geleerd. Wat is jouw punt? Piet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De tendens in het cafe waar ik toen kwam had een andere mening. Ik was wel benieuwd of we hem konden kopen. Maar dat was ik ook met Senessi en Pelle...... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als Zerrouki een versterking op 6 tegenhoud zou ik echt mijn verlies nemen en hem voor elk redelijk bod van de hand doen.
4 miljoen? Direct accepteren. We hebben een gigantische fout gemaakt door hem te halen voor 8 miljoen, dan maar op de blaren zitten.
Met Zerrouki als vaste 6 ga je geen enkele rol spelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Weet jij iemand die hem wil ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee. Maar er zal zeker vanuit Frankrijk wel wat clubs zijn die hem zouden willen hebben.
Feyenoord moet met de zaakwaarnemer om tafel en aangeven dat er geen toekomst is voor hem, laat de zaakwaarnemer hem maar in de markt brengen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zullen het aan Priske cs. doorgeven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: jaaaaaaaa die domme Fransen trappen daar wel in..(😉)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 augustus 2024 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weet niet hoever iemand zn handelings snelheid omhoog kan gaan uiteindelijk,, iedereen heeft breed genomen ook zn eigen werk tempo, en gaat het flink omhoog kan het ook gaan ten koste van zorg vuldigheid, al is de vergelijking niet helemaal 💯 maar kan ook motoriek zijn natuurlijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Halal is een lekkere plofkip, mag bij de Mac niet meer. |
|
|
|