|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens en wat je ergens anders schrijft is dat hij ook met een heel andere selectie te maken heeft . Op 4 posities stukken minder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De persoon zelf kan er niets aan doen. Las wat sneue berichten over lastig vallen . Zal best zijn best doen, en is ook maar gehaald.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op zijn socials ja, las ik ergens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nog een jaar Zerrouki als 6
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ah is het nu Zerrouki die geïntimideerd moet worden door dat stelletje minkukels ? Ook al speelt hij als een krant, de grens is bereikt als spelers lastig gevallen worden door de "fans" . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wat is er gezegd dan, erge dingen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Geen idee maar afgaande op eerdere communicatie van die gasten kan ik de strekking wel zo'n beetje raden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jawel, maar als je als trainer instructieblaadjes hebt, dan kan Ramiz daar op gaan zitten.
Dan waaien ze niet weg! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 23:05 schreef MightyAce het volgende:[..] Jawel, maar als je als trainer instructieblaadjes hebt, dan kan Ramiz daar op gaan zitten. Dan waaien ze niet weg! Ramiz Zitophetboekki? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dood paard-techniek inderdaad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze bij kritiek, voortaan maar Dennis noemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
'Het heeft er alle schijn van dat Hwang in de Kuip na de interlandbreak een middenveld gaat vormen met Zerrouki en Quinten Timber'
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Benieuwd waar 'de schijn' vandaan komt. Gezien ze allemaal nog geen minuut met elkaar gespeeld hebben. Nul |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er was nog een wazig bericht dat Zerrouki geruild zou worden , Heb dit bericht niet meer gevonden, ook het bericht over een contract loze middenvelder. Maar dat middenveld zou kunnen, door Jan Everse werd al geroepen dat als Zerrouki een stukje naar achteren gaat, hij meer tijd krijgt. ( ik herhaal alleen wat Jan zegt) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2024 - 11:47 schreef piet de paler het volgende:Er was nog een wazig bericht dat Zerrouki geruild zou worden , Heb dit bericht niet meer gevonden, ook het bericht over een contract loze middenvelder. Maar dat middenveld zou kunnen, door Jan Everse werd al geroepen dat als Zerrouki een stukje naar achteren gaat, hij meer tijd krijgt. ( ik herhaal alleen wat Jan zegt) Nog meer achteruit dan zit ie op vak X
Jan Everse nooit serieus nemen. Priske had juist toen kritiek op Zerrouki omdat hij te veel naar achteren ging om de bal op te halen. Plus Zerrouki is al de 6, dus je CVM. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij is te traag in handelsnelheid, en met deze twe naast hem kan hij meer rust krijgen En hij moet want onze Koreaan kan ook op die positie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij gaat maar rustig op de bank zitten |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2024 - 12:05 schreef piet de paler het volgende:Hij is te traag in handelsnelheid, en met deze twe naast hem kan hij meer rust krijgen En hij moet want onze Koreaan kan ook op die positie maakt het voor de tegenstander alleen maar makkelijker om hoog druk te zetten. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2024 - 12:05 schreef piet de paler het volgende:Hij is te traag in handelsnelheid, en met deze twe naast hem kan hij meer rust krijgen En hij moet want onze Koreaan kan ook op die positie Iets dat onvoldoende is moet aan gewerkt worden. Ik ben dan ook wel benieuwd wat Feyenoord eraan doet om zijn handelingssnelheid te verbeteren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2024 - 11:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Nog meer achteruit dan zit ie op vak X Jan Everse nooit serieus nemen. Priske had juist toen kritiek op Zerrouki omdat hij te veel naar achteren ging om de bal op te halen. Plus Zerrouki is al de 6, dus je CVM. Als ik me goed herinner heeft Priske na die wedstrijd tegen Sparta bij ESPN letterlijk gezegd dat hij op die positie versterking nodig heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2024 - 14:05 schreef FR-Henk het volgende:[..] Als ik me goed herinner heeft Priske na die wedstrijd tegen Sparta bij ESPN letterlijk gezegd dat hij op die positie versterking nodig heeft. Ja. Dat schijnt dus Hwang te zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blijkbaar kun je de schuld in deze allemaal bij de topicstarter leggen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die kans kon ik niet laten leggen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En dan komt deze miskoop donderdag ook nog terug in de basis.
Wat een tyfus seizoen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die zal zeker gaan spelen. Zechiel en Milambo zijn fysiek er nog niet aan toe om 2x in de week te spelen. Al zou je theoretisch een opstelling kunnen bedenken met Hwang, Timber en Milambo oid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 21:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Die zal zeker gaan spelen. Zechiel en Milambo zijn fysiek er nog niet aan toe om 2x in de week te spelen. Al zou je theoretisch een opstelling kunnen bedenken met Hwang, Timber en Milambo oid. Priske doet maar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk concluderen dat er door zijn schorsing verloren is. De reden waarom het middenveld op deze wijze stond. Een tien die geen tien is en een zes die dat ook nooit speelt.
Als een elftal niet loopt is poppetjes op niet logische plaatsen helemaal killing. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mwah. Tot aan de 0-2 niks aan de hand.
Toen volgden er vreemde wissels en stond het niet meer. Nog een paar individuele fouten erbij en kassa.
Zerrouki geen moment gemist. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik wel. Toen Zechiel eruit moest vooral. Maar daarvoor was t voetballend ook matig met een afwezig middenveld. Zechiel had ik liever meer vooruit gezien. Maar dat ging niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2024 - 07:30 schreef Stylzz het volgende:Ik wel. Toen Zechiel eruit moest vooral. Maar daarvoor was t voetballend ook matig met een afwezig middenveld. Zechiel had ik liever meer vooruit gezien. Maar dat ging niet Met Zerrouki had dat geen verschil gemaakt. Die blinkt sinds zijn komst ook niet uit in het voetballende gedeelte (bij Twente was dat zijn kracht), om maar te zwijgen over zijn verdedigende taken.
Na de wissel van Zechiel ging het mis inderdaad.
Maar hij zal er donderdag wel weer in staan. En misschien wel heel het seizoen. Treurig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zaterdag was voetballend de slechtste van dit seizoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Snap niet dat je dan niet omschakelt naar 5-3-1 met een 0-2 voorsprong. Lekker de flanken laten inzakken en als het voorin open ligt de lange bal spelen om 0-3 of 0-4 te maken. Nee je kapot spelen en achterin laten overrompelen, wat een flapdrollen zeg. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Misschien was dat aanvankelijk niet eens de bedoeling. De wissels stonden al klaar toen Zechiël ineens niet verder kon. Om een of andere reden heeft hij daar niet op ingespeeld? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijft wel dat er over de hele wedstrijd weinig spelpatroon, druk en kansen te zien was. En Trauner stond te slapen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2024 - 08:14 schreef Gerard_FR het volgende:Misschien was dat aanvankelijk niet eens de bedoeling. De wissels stonden al klaar toen Zechiël ineens niet verder kon. Om een of andere reden heeft hij daar niet op ingespeeld? Ze hebben bijna vijf minuten staan eiscussieeen toen wat te doen. Feitelijk was er weinig optie meer. Of niet wat ze aandurfden. Maar was niet alleen de wissel. Was de hele houding al,, ook voor de wissel. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2024 - 08:05 schreef VVout het volgende:Snap niet dat je dan niet omschakelt naar 5-3-1 met een 0-2 voorsprong. Lekker de flanken laten inzakken en als het voorin open ligt de lange bal spelen om 0-3 of 0-4 te maken. Nee je kapot spelen en achterin laten overrompelen, wat een flapdrollen zeg. Nou dat snap ik wel. Maar goed, ik snap andere dingen dan weer niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 september 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|