|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waren zijn laatste minuten. Als dat zo is, is het deze nederlaag waard.
Opdonderen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Smal ipv van deze 🤡 Nou werd ik van Smal ook nog niet vrolijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Was niks, is niks, wordt niks |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
lozen die gozer in de winterstop , ook niet meer opstellen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Met de huddle 1-0 winst. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wordt wel einde verhaal. Weer beslissend in de fout, weer kan hij het spel niet maken. En vroeg eraf. Timber en Hwang zijn verzekerd van een basisplaats denk ik. En dan zal dat middenveld met een derde aangevuld gaan worden. En Priske kiest ook vaak voor Milambo/Zechiel/Nadje. Dat wordt alleen maar makkelijker op deze wijze. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als Priske hem nog opstelt, dan vraagt hij om ellende en toekomst ontslag. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Heeft genoeg kansen gehad! Had je deze zomer al moeten lozen, als was het voor 4 miljoen.. Moet je niet eens meer op de bank zetten.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis mooi geweest. Tis alleen maar slechter aan het worden. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Doet me in alles denken aan Vejinovic. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ben eigenlijk nog steeds pissed over die 1-0. Daarna valt de vooral ongelukkige 2-0 en was t hele plan naar de klote. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gewoon pissed op die Zerrouki.
Moet gewoon gedaan zijn, was niks, is niks, wordt niks
Jammer maar helaas |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Makkelijk om een speler af te zeiken, dus zeg ik beter niets! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Willem zei t ook wel goed, zonder die 0-1 was de wedstrijd niet zo gaan lopen. Dat is natuurlijk koffiedik kijken, maar ik denk dat je die 0-1 goed wil maken en dan nog meer naar voren gaat lopen. Na die ongelukkige 0-2 helemaal |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dat weet je nooit idd. hoe deze wedstrijd zich anders had ontwikkeld. Maar als ervaren speler zo de bal aan de tegenstander te geven is gewoon echt bizar slecht, en mag ook vermeld worden.
Ff genoeg van deze gast |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 15:02 schreef Stylzz het volgende:Ben eigenlijk nog steeds pissed over die 1-0. Daarna valt de vooral ongelukkige 2-0 en was t hele plan naar de klote. vind ik ook , na die 0-1 liep je achter de feiten aan en het strijdplan was ook weg |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 15:58 schreef Stylzz het volgende:Willem zei t ook wel goed, zonder die 0-1 was de wedstrijd niet zo gaan lopen. Dat is natuurlijk koffiedik kijken, maar ik denk dat je die 0-1 goed wil maken en dan nog meer naar voren gaat lopen. Na die ongelukkige 0-2 helemaal Nou, het gemak waarmee Leverkusen door onze verdediging sneed sprak anders boekdelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Miskoop, wat een invalbeurt. Alsof hij met zijn benen in het gips liep. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Met Zerrouki ga je altijd achteruit! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Met de bus mee terug naar Duitsland. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Hoe zou het toch komen dat ze allemaal slechter worden bij ons... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stop er toch mee.
Wat een belachelijke wissel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik vind het gezien de opties een logische wissel, om een wedstrijd over de streep te trekken. Het is niet anders, tot er wat bijkomt, terugkomt of spelers zich ontwikkelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ongelofelijke wissel , heeft geen knikker geraakt , zo slecht het lijkt ook wel of hij steeds slechter wordt als je dan een middenvelder wil brengen waarom dan geen zechiel ? in de voorbereiding deed hij het goed nu uit beeld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zet desnoods die Facundo dan eerder erin en zet Hancko wat voor de verdediging.
Alles beter dan Zerrouki. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ritme behouden, met de jeugd meegedaan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bijna een uitekende aanval mogelijkheid voor twente ingeleid,, gelukkig struikelde speler twente uit,, in prencipe is middenvelder voor aanvaller niet handig en wissel je je wapens aanvallend opzicht,, buiten dat middenvelder voor middenvelder ga je ook op achteruit,, gaat zoveel mis bij hem dat is echt ongekend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit mag niet je 12e man steeds zijn. T was gelijk weer een puinhoop. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hier heb je niks aan, je kunt beter een jeugdspeler op de bank zetten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem vandaag eerlijk gezegd niet onaardig invallen. Taakbewust. Verder niets bijzonders hoor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|