|
|
tomson
|
|
|
Verovert hij de bal, schiet ie m weer als een raket over de zijlijn. Kun je nou niet eens 2 dingen achter elkaar goed doen ? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wannabe baas...
Echt weg met deze gast man! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
8 miljoen hè Kan er niks van |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoeveel kansen krijgt deze miskoop nog?
Wegwezen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kost je een helft gekut een een wissel. RvP raar eigenwijs. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Waarom trappen alle trainers hier weer in..
Dumpen deze, en snel, rottende appel... |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Was niks, is niks en wordt niks.
Zei het al een jaar voordat hij aangetrokken werd. Snapte ook totaal niet wat Slot in deze man zag. Bij Twente zag je al zijn tekortkomingen; Geen snelheid, geen wendbaarheid en in de woorden van Sierd de Vos; "Hij heeft de draaicirkel van een Scania".
Deze zomer van de hand doen en voor de rest kan ie op de tribune plaatsnemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, totaal niet mobiel genoeg voor zijn positie. Je zag direct het verschil met Hwang. Die niet eens goed speelde, maar wiens kwaliteiten wel een stuk beter passen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Neem het Robin niet kwalijk was redelijk positief over zijn trainingen. Hij wil gewoon kijken of er echt niets meer inzit , van de oude Zerrouki. Dat antwoord gaat hij nu krijgen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doei, verlies nemen en verder |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Robin had ook weinig keuzes, dus ik snap op zich wel dat hij hem dan maar gewoon gebruikt. Hwang ook eens een keer wat rustiger brengen. Verder waren er geen pure middenvelders mee. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2025 - 18:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, totaal niet mobiel genoeg voor zijn positie. Je zag direct het verschil met Hwang. Die niet eens goed speelde, maar wiens kwaliteiten wel een stuk beter passen. Dit was bij Twente al het geval. Het is leuk als hij de wedstrijd tegen de verdediging aan kan spelen. Met een beetje ruimte in de rug heb je al een probleem met hem.
Ze hadden het contract van Slot moeten verbinden aan die van Zerrouki. Die wilde hem 2 jaar lang. Dan bleef die maar totdat Zerrouki verkocht zou worden of uit z'n contract zou lopen.
Iets van 8 Miljoen door de plee gespoeld. Ik hoop dat ze niet dezelfde fout gaan maken met Sem steijn. Wordt precies hetzelfde verhaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2025 - 18:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Robin had ook weinig keuzes, dus ik snap op zich wel dat hij hem dan maar gewoon gebruikt. Hwang ook eens een keer wat rustiger brengen. Verder waren er geen pure middenvelders mee. Stam doet het daar best goed..🤓 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pony club zerrouki met 10 milj voor die je weet wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet aan beginnen.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Prima, wij 10 miljoen plus Steijn erbij krijgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja toch, niet dan... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet eens aan twijfelen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: T was nu al rond met mij aan t beleid😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2025 - 18:43 schreef DMD het volgende:[..] Dit was bij Twente al het geval. Het is leuk als hij de wedstrijd tegen de verdediging aan kan spelen. Met een beetje ruimte in de rug heb je al een probleem met hem. Ze hadden het contract van Slot moeten verbinden aan die van Zerrouki. Die wilde hem 2 jaar lang. Dan bleef die maar totdat Zerrouki verkocht zou worden of uit z'n contract zou lopen. Iets van 8 Miljoen door de plee gespoeld. Ik hoop dat ze niet dezelfde fout gaan maken met Sem steijn. Wordt precies hetzelfde verhaal. Voor Steijn zou er niet eens twijfel moeten zijn, niet voor het bedrag dat die moet kosten, wat minstens een ruim clubrecord zal zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Goeie formule. Maar dan wel een prestatie contract voor Sem. No goals no monnie 🤣 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2025 - 18:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Robin had ook weinig keuzes, dus ik snap op zich wel dat hij hem dan maar gewoon gebruikt. Hwang ook eens een keer wat rustiger brengen. Verder waren er geen pure middenvelders mee. Smal deed het daar toch niet onaardig? Ik vond het een aparte move |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: No goals no monnie en No Ponnie 🤣 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hwang vindt hem erg goed " zelfs beter dan zichzelf" tja |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat zegt Hwang , weet niet meer waar ik het gelezen heb ( welke site)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos