|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 22:00 schreef PieterBos het volgende:[..] Altijd negatief! Wees blij dat hij verhuurd wordt. Als hij daar opbloeit krijgen we er nog wat voor Ik ben er liever gelijk van af zodat het geen cent meer kost. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zou Twente dat salaris op kunnen hoesten? Betwijfel ik.
Hebben ook geen Europees voetbal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal niet volledig dan nee Maar gaat veel spelen dus wie weet volgend jaar wieberen
Ik vind t heerlijk als ik m niet in ons shirt zie |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Helaas, wel weg maar salaris zal dan 50/50 zijn ofso tja, €1.760.000 bruto ongeveer nr 4 grootverdiener bij ons na Bijlow Stengs hancko,, ongv even veel als paix verdient hij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan je zelf misschien weet wat leuks voor huren.
Ik doe ff polonaise |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja maar ook na vrijgekomen salarissen van paixao en hancko al zullen ze het wel beter vind n wat meer ruimte nu we geen ch league (nog) spelen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Grootverdiener en met afstand is Lammers bij hun met €1.180.000
Netjes opgelost zou van Feyenoord, weet ook niet zo gauw wie het over kan of wou nemen, zit je al snel te denken aan zandbak ofzo, of rijke kleine club toevallig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij Twente weer het mannetje, gunstig qua verkoopprijs zomer 2026. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Uitgerekend naar Twente. Wat toch gewoon een concurrent is. Dit is de witte vlag hijsen en toont dat je het ook niet meer weet. Spijt me zeer maar als je hier nog geld achteraan moet blijven brengen vind ik dit een geflipte constructie. Snap niet dat mensen dit een goeie oplossing vinden. En als het zo moet dan in de laatste week van de window, en eerst nog proberen te verpatsen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
NOOIT MEER ERGEREN AAN ZERROUKI |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Tsja. Voor nu misschien het beste. Inderdaad hopen dat hij dan volgend jaar wel weg kan en er nog iets gevangen kan worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lukt t beste wanneer hij een seizoen speelt in plaats van dat je eigen club wekelijks aantoont dat je t niveau niet hebt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kost wel weer een verhuurplek. Die zijn vrij beperkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We vinden t gek dat niemand m wil hebben, terwijl we m zelf niet goed genoeg vinden en m daarom niet opstellen en als hij dan minuten mag maken is t zo ruk dat hij t tegendeel ook niet bewijst. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Blij dat hij weg is ,hoe maak mij niet uit haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dadelijk speelt hij de pannen van het dak .....zou mij niet verbazen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kunnen we hem mooi verkopen volgend seizoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Speelt natuurlijk nog wel minimaal 2 keer tegen die Duitsers. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Jaaaaaaaaaaaa Beste nieuws tot nu! Zelfs beter nieuws dan de 70 miljoen van Hancko en Pax! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Toedeloe pipo..blijf maar lekker bij fc tuk Want middenmoot is immers je niveau.. misschien nog wel lager. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En daarna met de Duitsers mee ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hahaha, moet die Fransoos nu taalpolitie gaan spelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Suikerfeest is vroeg!!!!! 🥳 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bij zijn officieuze rentree, in het oefenduel met Udinese, liet Zerrouki direct zien waar zijn kracht ligt. ''Bemoeien met de opbouw, dat ligt mij, dat vind ik leuk, daar haal ik plezier uit. Ik wil liever niet terugkijken, maar als ik dat toch even doe, denk ik dat ik bij Feyenoord nooit de rol heb gehad die ik wilde hebben, waar ik hiervoor heb gespeeld. Ik weet wat mijn kracht is, waar ik me fijn bij voel en waar ik plezier uit haal. Dat heb ik ook goed besproken met de trainer. Ik kijk heel erg uit naar dit seizoen om lekker te voetballen en het publiek hopelijk te vermaken met mooie wedstrijden.''
Blijf alsjeblieft daar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Met andere woorden : Feyenoord heeft mij verkeerd gebruikt, het lag dus niet aan mij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Veel succes bij Twente. En daarmee een goede transfersom volgend jaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Slachtofferrol veel gehoord vanuit een bepaalde bevolkingsgroep |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Alsof ie op een iets andere positie ineens z'n mannetje niet meer laat lopen 🤡 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mister opbouw. Z'n laatste noemenswaardige actie bij ons was geloof ik een eigen doelpunt in de voorbereiding? Go figure.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Donder op jankerd. Mondje dicht hè.. totaal ongeschikt voor de top. Heb je daar wel eens aan gedacht? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zelfbescherming van die jongen. Als hij een punt heeft moet het er dit seizoen uitkomen bij Twente. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kan best dat ie t bij Twente wel weer prima doet.
Bij ons niet helaas. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|