|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En dan Wiefer ook weg .......wat dan.... Kopen kopen kopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op zeker kopen bij vertrek Wieffer.
Zerrouki is niet goed genoeg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Echt schandalig hoe Zerrouki zich vandaag tig keer eenvoudig liet uitspelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: JA. Of gewoon met tien man, das hetzelfde. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En die staan er ineens? Hancko weg Wiefer weg Geertruida weg Minteh weg Gimenes weg Nee dan hou je een goede basis over |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2024 - 16:11 schreef piet de paler het volgende:En die staan er ineens? Hancko weg Wiefer weg Geertruida weg Minteh weg Gimenes weg Nee dan hou je een goede basis over Ok |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2024 - 16:11 schreef piet de paler het volgende:En die staan er ineens? Hancko weg Wiefer weg Geertruida weg Minteh weg Gimenes weg Nee dan hou je een goede basis over Zerrouki staat ER OOK NIET |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee maar dat bedoel ik niet, je moet wat spelers behouden die het systeem kennen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2024 - 16:16 schreef piet de paler het volgende:Nee maar dat bedoel ik niet, je moet wat spelers behouden die het systeem kennen Zerrouki kent het niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2024 - 16:16 schreef piet de paler het volgende:Nee maar dat bedoel ik niet, je moet wat spelers behouden die het systeem kennen Zerrouki kent het ook niet. Dus wat is je punt? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ueda op de juiste tijd en plaats
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 mei 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2024 - 16:16 schreef piet de paler het volgende:Nee maar dat bedoel ik niet, je moet wat spelers behouden die het systeem kennen kennen is 1, kunnen is 2 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Professionele assist van Ali dat ook weer Edit : ik was even verdwaald hier vanuit t wedstrijd topic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 mei 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat je niet lukraak alles moet verkopen. En dat we moeten beseffen dat wat jezelf zegt een slechtere B ploeg staat. En Zerrouki tja ik heb hem bij Twente goede wedstrijden zien spelen dat kan niet weg zijn Dit soort posities vindt je niet direct internationals hoe slecht hij ook speelt ,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 mei 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2024 - 16:23 schreef piet de paler het volgende:[..] Dat je niet lukraak alles moet verkopen. En dat we moeten beseffen dat wat jezelf zegt een slechtere B ploeg staat. En Zerrouki tja ik heb hem bij Twente goede wedstrijden zien spelen dat kan niet weg zijn Dit soort posities vindt je niet direct internationals hoe slecht hij ook speelt , Voor 8 miljoen mag je meer verwachten. Zerrouki wil denk ik ook niet nog een jaar banken. 8 miljoen hopen terug te krijgen.
Zijn kwaliteiten vind je wel voor minder geld. Beter zelfs. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zerrouki heeft niets Piet. Geen snelheid, geen schot, geen pass, geen body en geen over mijn lijk mentaliteit. Leuke speler voor de subtop. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Grootste tegenvaller van dit seizoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zerrouki zwaar ondermaats. Alsof ie al weet dat ie van de zomer mag verkassen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zerrouki zwaar ondermaats. Alsof ie al weet dat ie van de zomer mag verkassen. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Begon redelijk, zakte in 2e helft door de ondergrens. Maar dat hebben meer spelers gehad dit seizoen. Blijft daarom gewoon een optie voor basis volgend seizoen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nooit moeten aantrekken..maarja |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zie geen enkel aanknopingspunt of perspectief waarbij ik denk dat het nog wat gaat worden met deze jongen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat we teveel voor hem betaald hebben is duidelijk, maar daar waren we het toen allemaal al wel over eens.
Voetballend kan hij zeker mee, ook in de basis. Misschien niet als sterkhouder, maar hij loopt ook niet in de weg. Tis vooral wat hij zonder bal doet (of juist niet doet), zeker vandaag want dat slaat nergens op. Totaal gebrek aan scherpte, leek inderdaad alsof hij met zijn hoofd (al) elders was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 mei 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2024 - 17:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dat we teveel voor hem betaald hebben is duidelijk, maar daar waren we het toen allemaal al wel over eens. Voetballend kan hij zeker mee, ook in de basis. Misschien niet als sterkhouder, maar hij loopt ook niet in de weg. Tis vooral wat hij zonder bal doet (of juist niet doet), zeker vandaag want dat slaat nergens op. Totaal gebrek aan scherpte, leek inderdaad alsof hij met zijn hoofd (al) elders was. je hebt vaker niet de bal dan wel... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Voetballend kan hij idd prima mee met de middenmoot. Niet bij ons |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Deze kan ik niet langer verdedigen, was vandaag gewoon je ondergang. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
mogen we nu wel stellen dat hij het niet kan brengen en het een miskoop is ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een miskoop vond ik het sowieso |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan er echt helemaal niets van. Miskoop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch weer geinig, want er waren er minstens vier veel slechter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te vaak niet bepalend, adequaat. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
vond het deze wedstrijd meevallen. Speelde redelijk. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Speelde opnieuw acceptabele wedstrijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind het te weinig net zoals v/d Belt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als je zerrouki puur als stand in ziet is het denk ik wel 1 van de beste we op de bank gehad hebben afgelopen jaren gezien, wat ik daarmee wil zeggen dat onze bank echt wel sterker wordt zo,, vd belt komt overal echt wel meer tekort vrees ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Alleen denk dat zerrouki binnen feyenoord en misschien door zn salaris(weet niet wat hij verdient overgens) wel als basis mocht wiefer weggaan word gezien, maar het zou wel uitstekend zijn dat de bank steeds wat sterker wordt natuurlijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2024 - 18:12 schreef bijft007 het volgende:Alleen denk dat zerrouki binnen feyenoord en misschien door zn salaris(weet niet wat hij verdient overgens) wel als basis mocht wiefer weggaan word gezien, maar het zou wel uitstekend zijn dat de bank steeds wat sterker wordt natuurlijk T.o.v. Wieffer is dat het verschil tussen Champions League en Europa League. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zerrouki heeft gewoon niet de fysieke eigenschappen die nodig zijn voor het niveau wat wij nastreven.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zerrouki heeft al vaak het kunnen laten zien. Vd Belt daarentegen…. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Past niet in dit systeem. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Er zijn wel meer spelers uit een wanhopige situatie redelijk naar voren gekomen, ga niet zo ver hem tot de grond toe af te branden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien past ie dit jaar beter in systeem |
|
|
|