|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Go Ahead Eagles (zondag 14 mei 2023, 16.45 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 14 mei 2023, 16.45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Allard Lindhout |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
6-0, sterke wil en Eagles werkt mee. Want iedereen wil dat Feyenoord kampioen wordt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vraagje: Een kennis van mij heeft twee kaarten voor de wedstrijd as. zondag in de Kuip. Er is echter een grote kans dat z’n vrouw gaat bevallen die dag. Heeft iemand interesse om bij de bevalling te zijn..? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moet naar het gerecht de 15e en red het niet op tijd te zijn als ik naar Rotterdam gaat ‘€€€;((;)):&@@@@@@. Als ik niet verschijn schiet ik mezelf 2 keer in mijn voet, een vrij grote boete en op zeker geen geld van een onverzekerde bestuurder die van links tegen mijn auto knalde. Klote, hoe gek kan je het krijgen. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ik zou het meenemen als immateriële schade... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen uitzondering: netten in De Kuip tijdens kampioenswedstrijd
Feyenoord heeft voorafgaand aan de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles, die zondagmiddag in De Kuip zal plaatsvinden, contact opgenomen met de KNVB om te informeren hoe strikt de nieuwe regelgeving zal worden toegepast in het geval van een potentieel kampioensduel.
Dit meldt het Algemeen Dagblad. Supporters van Feyenoord hebben vragen gesteld over de palen en netten die de afgelopen weken rond het veld zijn opgehangen. Aangezien Feyenoord waarschijnlijk kampioen wordt, zou de club en de supporters de netten graag gedeeltelijk of volledig weghalen voor deze wedstrijd. Echter, de club wilde wel zekerheid dat de aangescherpte regelgeving niet net zo streng wordt gehandhaafd als de afgelopen weken bij andere betaalde voetbalwedstrijden.
De KNVB was hier duidelijk over: zelfs als Feyenoord op titelkoers ligt en er supporters zijn die uit vreugde na bijvoorbeeld een doelpunt bier op het veld gooien, zal de scheidsrechter de nieuwe regels streng handhaven. Als reactie hierop heeft Feyenoord besloten om de netten rond het hele veld te laten hangen om te voorkomen dat er een anticlimax ontstaat, bijvoorbeeld als de kampioenswedstrijd zonder publiek moet worden gespeeld op een dinsdag.
Man, kom op. Wees flexibel. Als er door vreugde een biertje op het veld beland, boeiend. Wat slaan we door met deze idioterie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We slaan al jaren door met idioterie op de tribune.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Precies. De idioterie begon op de tribune. De maatregel is helaas noodzaak. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ga dat aandragen :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hangen de netten er niet.....dan wordt het moeilijk, ben alleen bang dat ze nu naar spreekkoren gaan luisteren, zelfs op het stadhuisplein Knvb is al niet blij met ons kampioenschap, en gaat alles er aan doen om het ons moeilijk te maken. Dus even Niet gooien Foei roepen Geen bier drinken Wat een feest Abouen knvb
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 mei 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het zou mij verbaasd hebben als ze de netten hadden weggehaald. We hebben gezien wat 1 fokking aansteker kan aanrichten. Wat mij betreft blijven ze gewoon lekker hangen volgend seizoen, scheelt weer gezeik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2023 - 20:12 schreef tomson het volgende:Het zou mij verbaasd hebben als ze de netten hadden weggehaald. We hebben gezien wat 1 fokking aansteker kan aanrichten. Wat mij betreft blijven ze gewoon lekker hangen volgend seizoen, scheelt weer gezeik. 8 jarige opgepakt voor het gooien van een prop papier. Het slaat wat door |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Yep die was bijzonder sneu. Maar bij ons gaat het er allemaal net wat ruiger aan toe . Vraag maar aan Sarri bijvoorbeeld, die heeft er ook ervaring mee ;) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als we deze winnen dan heb ik er wel vertrouwen in dat we kampioen worden.... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Weet je het zeker, in deze tijden van regels met terugwerkende kracht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als het gebeurt, komt het doordat jij uit het voorspellingstopic bent gestapt |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nou breng je me toch weer aan het twijfelen.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
"En wie anders dan Santiago Gimenez opent de score, na een heerlijke aanval..." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
3-1 goaltje tegen en rustig uitspelen net als 7 jaar geleden tegen Heracles |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 - 13:14 schreef ed pouwelse het volgende:3-1 goaltje tegen en rustig uitspelen net als 7 jaar geleden tegen Heracles Ik hoorde Rob Jacobs bij FC Rijnmond zeggen dat Ove Kindvall zn 80e verjaardag viert. En ter ere daarvan moest het dan maar 8-0 worden. Heel optimistisch maar het zou wel een stunt wezen natuurlijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nadat zou inderdaad gaaf zijn.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das te merken, keislecht geslapen, ben er maar uitgegaan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wordt een lange dag... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maakt niets uit..WANT WE WORDEN KAMPIOEN |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga alvast rijden, maatje ophalen in H Ido A en dan richting de Kuip.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hou niet van die kolere herrie die men muziek noemt. Dus ik ben daar om 15:00 uur volgens mij gaan om 15:15 uur de deueren open. Kan ik met echte fans nog effe praten ...voordat de glorie hunters het vak opkomen. En met doorgegeven seizoenskaarten rasr gaan doen En de trappen bezet houden. En dan kijken ...en dan er op en erover.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verkeerde been uit bed gestapt of zo??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En de deuren gaan om 14:00 open (een echte fan weet dat) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fijne wedstrijd allemaal ,dat het maar een mooie dag mag worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Een echte fan weet ook dat het terrein open is, maar de deuren naar de tribune niet .......... Geeft niet hoor was ook zo tegen 020 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat neemt niemand me af Zelfs renato niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 mei 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007