|
|
bijft007
|
|
|
zijn er ook 0,0 biertjes die wel te sappe zijn vraag ik me af, 1 blikje grolsch keer geprobeerd maar was echt nie lekker, n schande om het bier te noemen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 mei 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Leffe is wel te drinken, en texels scuumkoppe 0.0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2023 - 11:26 schreef piet de paler het volgende:[..] Een echte fan weet ook dat het terrein open is, maar de deuren naar de tribune niet .......... Geeft niet hoor was ook zo tegen 020 Zuurpruim |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb liever een licht zoute pruim |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wil het zeker niet van je afnemen maar die toon die jij zet bevalt me totaal niet. Jij doet vaak voorkomen alsof jij de enigste echte fan bent🤢 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Thanks, ga ik eens proberen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben fan op mijn manier Maar kom op zo bedoel ik het niet , maar wie kaatst ......... Prettige wedstrijd Ben je ook in het stadion ( niet gemeen bedoeld)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 mei 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2023 - 13:11 schreef piet de paler het volgende:Ik ben fan op mijn manier Maar kom op zo bedoel ik het niet , maar wie kaatst ......... Prettige wedstrijd Ben je ook in het stadion ( niet gemeen bedoeld) We zijn allemaal fan Piet of je nu gaat of niet. Vind het jammer dat je je eigen supporters gloryhuhters noemt. Sommige mensen kunnen simpelweg een sk niet betalen. Zit zoals altijd bij jou op het vak hè (T) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou er t liefst elke thuiswedstrijd zitten. Financieel ook haalbaar, maar met enkele reisafstand van meer dan 2 uur is t gewoon niet te doen. Naast werk, gezin, voetbaltrainer etc. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2023 - 13:13 schreef RenatoBos het volgende:[..] We zijn allemaal fan Piet of je nu gaat of niet. Vind het jammer dat je je eigen supporters gloryhuhters noemt. Sommige mensen kunnen simpelweg een sk niet betalen. Zit zoals altijd bij jou op het vak hè (T) Ok nee met glorie hunters bedoel ik mensen die je nooit hoort over ons cluppie en ineens zichzelf feyenoordfan noemen Vooral bij bners. Zit vandaag in een skybox weddenschap gewonnen hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 mei 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2023 - 13:19 schreef piet de paler het volgende:[..] Ok nee met glorie hunters bedoel ik mensen die je nooit hoort over ons cluppie en ineens zichzelf feyenoordfan noemen Vooral bij bners. Zit vandaag in een skybox weddenschap gewonnen hahaha We spreken nog wel eens af man om gewoon ff bij te kletsen op T, lijkt me leuk.. Fijne wedstrijd Piet.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Prima Prettige wedstrijd. En hopelijk feest |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2023 - 13:16 schreef Stylzz het volgende:Ik zou er t liefst elke thuiswedstrijd zitten. Financieel ook haalbaar, maar met enkele reisafstand van meer dan 2 uur is t gewoon niet te doen. Naast werk, gezin, voetbaltrainer etc. Same. Ook de tijden houden me tegen, kun je voor met je gezin de helft zowat wegstrepen tegenwoordig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hele week al in touw, afstand weliswaar minderbezwaar, heel af en toe wedstrijdje meepikken. Maar te weinig. Espn helpt daarin niet mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hoeven ons toch hier niet te verdedigen, altijd een raar fenomeen als er een prijs lonkt. Boeien hoe iemand het doet, elke supporter is er een. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fijne wedstrijd allemaal en als het moment daar is rond half 7, geniet! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Succes en vooral veel plezier luitjes! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2023 - 13:50 schreef van geil het volgende:We hoeven ons toch hier niet te verdedigen, altijd een raar fenomeen als er een prijs lonkt. Boeien hoe iemand het doet, elke supporter is er een. Inderdaad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen..COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Keept Bijlow niet vandaag? Veel succes en plezier iig kameraden! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Mag toch hopen dat niemand straks onze wedstrijd verziekt... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Lang leve de netten! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lekker lange voorbeschouwing |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Word knettergek van al die verschillende muziek. De is niks te horen zo |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Oh beter. Zag bij live score Wellenreuther en Ali. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bij livescore zie je inderdaad vaker dat ze hun mogelijke opstellingen baseren op recente wedstrijden. Nu keept Wellenreuther al een tijdje niet meer, dus waar ze dat vandaan hebben... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Mevrouw Gimenez op tv hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens. Iedereen een topdag toegewenst. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nou nog iedereen een prop in zijn klep en dan kan er nog weinig mis gaan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die vlag van Justin hahaha |
|
|
|