|
|
MightyAce
|
|
|
Ben deze pot al vergeten. Sneu voor wie naar de Kuip gekomen is vandaag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2023 - 16:30 schreef tomson het volgende:Gewoon terecht. Gaan feesten op Ibiza als voorbereiding op een wedstrijd. Nog nooit vertoond. Zo ist. Als je dat doet, moet je dit op de koop toenemen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2023 - 16:30 schreef tomson het volgende:Gewoon terecht. Gaan feesten op Ibiza als voorbereiding op een wedstrijd. Nog nooit vertoond. Bijzonder idd |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zoals verwacht n incalculeerde nederlaag, maar wel sneu je kuip bent gekomen, maar eerlijk gezegd kon je puntverlies of meer verwachten, ik denk niet na het seizoen ibiza omdat er dan weer die kut interlands zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 mei 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2023 - 16:30 schreef tomson het volgende:Gewoon terecht. Gaan feesten op Ibiza als voorbereiding op een wedstrijd. Nog nooit vertoond. Serieus? Het gaat om het feit dat er bijna geen "naseizoen" is door alle interland verplichtingen etc.
Ze hebben gewoonweg een vakantie verdiend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2023 - 16:37 schreef DMD het volgende:[..] Serieus? Het gaat om het feit dat er bijna geen "naseizoen" is door alle interland verplichtingen etc. Ze hebben gewoonweg een vakantie verdiend. Eens..!!! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dus helaas moet je dit accepteren, en schuld geven aan kut niks zeggende interlands in al n bomvol seizoen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2023 - 16:39 schreef bijft007 het volgende:Dus helaas moet je dit accepteren, en schuld geven aan kut niks zeggende interlands in al n bomvol seizoen Goed punt hoor |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2023 - 16:37 schreef DMD het volgende:[..] Serieus? Het gaat om het feit dat er bijna geen "naseizoen" is door alle interland verplichtingen etc. Ze hebben gewoonweg een vakantie verdiend. Ik ga ook niet met mn collegas op vakantie. Waren alle kampioensfeesten in Rotterdam niet genoeg ? Maar ik vind het helemaal prima verder hoor. Ik ben Feyenoorder en een nederlaagje hier of daar wel gewend 😏 Als je me in augustus gevraagd had kampioen met 2 nederlagen had ik ook meteen getekend hahaha |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2023 - 16:39 schreef bijft007 het volgende:Dus helaas moet je dit accepteren, en schuld geven aan kut niks zeggende interlands in al n bomvol seizoen Precies. Barcelona ging ook nat, city speelt gelijk echt niemand die er daar om maalt.
Op de kin en op naar volgend seizoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2023 - 16:41 schreef tomson het volgende:[..] Ik ga ook niet met mn collegas op vakantie. Waren alle kampioensfeesten in Rotterdam niet genoeg ? Maar ik vind het helemaal prima verder hoor. Ik ben Feyenoorder en een nederlaagje hier of daar wel gewend 😏 Als je me in augustus gevraagd had kampioen met 2 nederlagen had ik ook meteen getekend hahaha Geen topsportklimaat dit, Tommy:p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2023 - 16:41 schreef tomson het volgende:[..] Ik ga ook niet met mn collegas op vakantie. Waren alle kampioensfeesten in Rotterdam niet genoeg ? Maar ik vind het helemaal prima verder hoor. Ik ben Feyenoorder en een nederlaagje hier of daar wel gewend 😏 Als je me in augustus gevraagd had kampioen met 2 nederlagen had ik ook meteen getekend hahaha Dit was voor hun de enigste kans nog om samen dit seizoen te vieren, die kampioensfeesten werden ze geleefd.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson