|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja hoor, het kampioensseizoen is net 6 uur ten einde en we kijken alweer vooruit. Tot 1 september zullen het dagkoersen zijn: transfers in en out, oefenpotjes, J.C-schaal....
De komende tijd kun je alle inschattingen erop los laten.
Ik ga NU voor 82 punten en 1e. Herhaling dus. Maar wel met deze selectie en 3 krachteloze concurrenten.
En hopen dat Slot cs. dezelfde spirit opwekt...Moet ook blijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 mei 2023 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dominant seizoen waar geen spelt tussen te krijgen valt.
90 punten en kampioen natuurlijk! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik wacht het onderzoek van afgelopen seizoen nog even af..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
'Intensief contact tussen Peter Bosz en PSV' Sven Mislintat bereikt akkoord met Peter Bosz over terugkeer Ajax
*Pakt popcorn*
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 mei 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha, eerder werd Bosz hier ook nog als optie voor Feyenoord genoemd. Even nagekeken....Bosz is bij 3 laatste clubs, wegens tegenvallende resultaten, ontslagen. Z'n spelopvatting is dan wel weer lovenswaardig, aanvallend, maar te vaak verdediging verwaarlozend. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Beide kanten zijn niet helemaal waar ;-)
Maar t is gewoon leuk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 31 mei 2023 - 10:17 schreef FR-Henk het volgende:Haha, eerder werd Bosz hier ook nog als optie voor Feyenoord genoemd. Even nagekeken....Bosz is bij 3 laatste clubs, wegens tegenvallende resultaten, ontslagen. Z'n spelopvatting is dan wel weer lovenswaardig, aanvallend, maar te vaak verdediging verwaarlozend. Hahaha weet nog met Heracles in de Kuip, 3 verdedigers wahahaha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
75 3e (tot september de tijd om bij te stellen?) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nog weinig over te zeggen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
78 , 2
Gewoon omdat Feyenoord minimaal 2de moet worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t nog lastig inschatten zonder de basis te hebben zien spelen. Ik vraag uitstel tot de volgende interland periode 🤣 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 29 mei 2023 - 17:07 schreef VVout het volgende:Dominant seizoen waar geen spelt tussen te krijgen valt. 90 punten en kampioen natuurlijk! Valse start, maar vanaf nu 86 punten en kampioen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik denk PSV kampioen en dat wij met Ajax strijden om plek 2.
Zal het morgen officieel indienen ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: PSV offensief heel sterk, defensief niet zo, maar dat heb je inderdaad tegen 80% van de eredivisie niet echt nodig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 - 09:14 schreef Stylzz het volgende:Vind t nog lastig inschatten zonder de basis te hebben zien spelen. Ik vraag uitstel tot de volgende interland periode 🤣 Is het ook en ik hoop ook dat ik in iedergeval mijn verwachtingen niet te hoog heb ingeschat .Ik ga er al 100% vanuit dat Ivanusec en Lingr ons naar een veel hogere level gaan brengen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2022 - 16:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik wilde plaats 2 met 78 punten zeggen, maar ik vraag me af of dat genoeg is voor de 2de plek. 80 punten, plaats 2. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit jaar wordt het hem alsnog. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lastig! PSV ziet er redelijk goed uit.. maar wij ook We doen sowieso weer mee. Nog even een nachtje over slapen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 - 10:46 schreef Stylzz het volgende:[..] PSV offensief heel sterk, defensief niet zo, maar dat heb je inderdaad tegen 80% van de eredivisie niet echt nodig. Misschien hebben ze het lek defensief nu ook gedicht met Jerdy.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daar een transferwindow inschatten zo lastig maakt is na uitgebreid overleg besloten dat sluitingsdatum deelname (en dus ranking en punten) op 17 september is.
Betekent dat er nog 2 komende wedstrijden van Feyenoord meegewogen kunnen worden in je definitieve voorspelling. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Plaats 2, 78 punten
Wijzigen kan gelukkig nog ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 september 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En daar gaan we weer, corruptus suspicticus in actie, regels weer rekbaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Daar is natuurlijk geen sprake van. Wel zullen te winnen prijzen drastisch worden gehalveerd, aangezien dit enorme administratiekosten teweeg gaat brengen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 september 2023 - 11:13 schreef FR-Henk het volgende:[..] Daar is natuurlijk geen sprake van. Wel zullen te winnen prijzen drastisch worden gehalveerd, aangezien dit enorme administratiekosten teweeg gaat brengen. Dus of Patricia of Paay |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha, of alleen onderkant, maar zonder steunkousen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zolang er niet gerommeld is met het geslacht kan ik veel hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is goed, krijg je die van Caroline vd Plas. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaha geplet in de bedstee |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan heb ik een stevige keukentafel nodig, iets van massief eiken of zo 🤣.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 september 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vandaag laatste dag. Hou het hier maar bij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 79 , 2 wil die prijs helemaal voor mezelf hebben 😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Doe ik 84, 1 haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaha kijk ff terug, die had ik al genoteerd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ik zag het Ace ,daarom doorgeschakeld naar 84 ,1 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
VANDAAG LAATSTE MOGELIJKHEID!
Kom maar op: eindtotaal punten en ranking.
Eind van het seizoen: wie heeft het juiste aantal punten voorspeld én vervolgens óók de juiste eindklassering.
De lijst wordt vanavond samengesteld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Begin je nu al te frauderen Henkert? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waterdichte regels, ongeschonden blazoen. Awardwinner voor meest eerlijke kansspel van Nederland. En dan die geweldige, fantastische prijzen!
En voor de verliezer onze traditionele kooi met 4 hongerige meeuwen mét snavelkapje. Geweldig toch? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2023 - 13:57 schreef FR-Henk het volgende:... En voor de verliezer onze traditionele kooi met 4 hongerige meeuwen mét snavelkapje. Geweldig toch? Skwiets 😁 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2023 - 13:57 schreef FR-Henk het volgende:Waterdichte regels, ongeschonden blazoen. Awardwinner voor meest eerlijke kansspel van Nederland. En dan die geweldige, fantastische prijzen! En voor de verliezer onze traditionele kooi met 4 hongerige meeuwen mét snavelkapje. Geweldig toch? Waterdichte regels???? Je hebt tot en met vandaag je aan te passen maar vanavond maak je de lijst al..yeah right..!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Doe ff de al opgegeven voorspellingen. Prik ik er nog eentje boven/tussen! |
|
|
|