|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 81 en eenvijfde punt, dubieus weer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De lijst tot op heden, tot 00.00u vanavond, je laatste bijdrage/wijziging mogelijk!
86 1 VVout 85 1 Gerard FR 84 1 Leon FR 1908 84 2 Stylzz 83 1 RenatoBos 82 1 FR Henk 81 2 Ar 80 1 van geil 80 2 T-FeYeNOOrD 79 2 Mighty Ace 78 2 MMM 75 3 CobusIII
De prijzen zijn duizelingwekkend. Hier wordt verder niet over gecorrespondeerd. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik stel mijn prijs beschikbaar aan een goed doel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De eerste gulle weldoeners die 020 willen steunen. Mooi! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaat het goed met je Henk? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk niet dat Gerard 020 bedoeld met een goed doel namelijk.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alles wat ik zielig vind noem ik een goed doel...;) Enne, je weet de prijzen nog niet he. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Verwacht dat van geil wint dus laat die prijzen graag aan hem. En gun Henk de twijfelachtige eer om ze persoonlijk aan van geil te overhandigen 🤪 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das nou pas een Gaston momentje 🤣 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 september 2023 - 22:38 schreef JanM het volgende:Verwacht dat van geil wint dus laat die prijzen graag aan hem. En gun Henk de twijfelachtige eer om ze persoonlijk aan van geil te overhandigen 🤪 Hahahaha! Lekker bezig Jan! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stylzz en MMM nog enigszins wat van betekenis? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Denk dat Stylzz er het dichtst bij gaat komen wat betreft het puntenaantal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat eerste klopt, tweede net niet hahaha. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mwah. 7x winnen 1x gelijk dan nog? Teken ervoor 🤣 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De lijst der lijsten weer uit het stof... Er zijn reeds afvallers. We zitten immers op 69 punten en kunnen met 5 wedstrijden te gaan nog max. 15 punten scoren, dus 84 punten. Normaal word je daar kampioen mee...
En moeten de hoge inschatters de lijst verlaten.
84 1 Leon FR 1908 84 2 Stylzz 83 1 RenatoBos 82 1 FR Henk 81 2 Ar 80 1 van geil 80 2 T-FeYeNOOrD 79 2 Mighty Ace 78 2 MMM 75 3 CobusIII
Afvallers: 86 1 VVout - 85 1 Gerard FR |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
1 keer winnen, 1 keer gelijk en 1 keer onderuit. Ik heb zo goed als gewonnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2keer winnen, 1 keer gelijk bij NEC. De winnaar is alweer bekend. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nee joh, 2 gelijke spelletjes nog. 1 overwinning. Ik kom mijn prijs daarna wel ophalen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De prijs….Een avondje praten met Patricia Paay. Meer zal het toch niet worden. :) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Wat een Pisprijs...
Mondje open Patries... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We staan nu op 81 punten en kunnen met 1 wedstrijd, thuis tegen die Kralingers het enorme aantal van 84 punten scoren. Ongekend spannend: 3 kanshebbers. Voorspelling: Excelsior speelt gelukkig gelijk natuurlijk. Hoe dan ook, puntenvoorspelling gaat voor, er komt een winnaar.
84 2 Stylzz 82 1 FR Henk 81 2 Ar
Twee mededingers die het juiste puntenaantal (gaat voor ranking) en/of ranking niet halen. 84 1 Leon FR 1908 83 1 RenatoBos
Afvallers: 86 1 VVout - 85 1 Gerard FR - 75 3 CobusIII - 78 2 MMM - 79 2 Mighty Ace - 80 2 T-FeYeNOOrD - 80 1 vangeil |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Corrupter dan het songfestival, dit topic. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 - 20:29 schreef FR-Henk het volgende:We staan nu op 81 punten en kunnen met 1 wedstrijd, thuis tegen die Kralingers het enorme aantal van 84 punten scoren. Ongekend spannend: 3 kanshebbers. Voorspelling: Excelsior speelt gelukkig gelijk natuurlijk. Hoe dan ook, puntenvoorspelling gaat voor, er komt een winnaar. 84 2 Stylzz 82 1 FR Henk 81 2 Ar Twee mededingers die het juiste puntenaantal (gaat voor ranking) en/of ranking niet halen. 84 1 Leon FR 1908 83 1 RenatoBos Afvallers: 86 1 VVout - 85 1 Gerard FR - 75 3 CobusIII - 78 2 MMM - 79 2 Mighty Ace - 80 2 T-FeYeNOOrD - 80 1 vangeil Jij kunt toch nooit winnen Henk? Bij een Nederlaag wint Styles, bij een gelijkspel Renato Bos, en bij Winst Ar... Of mis ik iets? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het juiste puntenaantal is eerst bepalend. De ranking daarna. Al jaaaren zo, sinds ik dit in 1937 gestart ben. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Had niet goed gekeken, ging nog uit van de regels van 1933... ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
1. Stylzz 2. Leon FR 1908 Ik eindig gedeeld 3e.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 mei 2024 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bizar, 84 Punten en 2e eindigen. Weet niet waar ZZ dit heeft bedacht... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Stylzz heeft het dik verdient . Ik had slechts een kopie van zijn punten genomen en er een plek 1 aan toegevoegd . Mijn naam is ongeldig in de hele ranking haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik had liever dat je gewonnen had :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee alle eer aan jou champ ;)🥇🏆 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou Patries, werk aan de winkel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha, ja, dat dus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van de Plas. Gadverredamne. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zit toch in de pis sfeer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hallo.. Feyenoord kan in een bomvolle kuip, laatste thuisduel, ook afscheid Arne, selectie bedanken..etc met 0-4 verliezen hè |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De winnaar krijgt het gezeik dat hij verdient. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Patries afzegt...Caroline wil wel. Feyenoord wint. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb vernomen uit duistere bronnen dat ze al een darkroom bij Geile heeft gereserveerd en daar vol verwachting ondergedoken is. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2024 - 08:24 schreef VVout het volgende:Ik heb vernomen uit duistere bronnen dat ze al een darkroom bij Geile heeft gereserveerd en daar vol verwachting ondergedoken is. Denk dat Omtzicht dan ineens onverwacht uit de kast komt... |
|
|
|