|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha , de dildo page maar het kan verkeren hè. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb zomaar groot vermoeden die we niet meer terugzien, wel dan de mogelijkheid iets met eigen budget hopelijk iets moois voor terug te halen,, Maja hij was toch vond ik met zn snelheid en dribbels vooral aardig bovenkant eredivisie al,, en zelf iets te kopen soortgelijk niveau is echt rete lastig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Telegraph: Minteh keert niet terug bij Feyenoord door financiële regels Newcastle Vandaag om 23:16 Het ziet er niet naar uit dat Yankuba Minteh ook volgend seizoen bij Feyenoord speelt. Door de Financial Fair Play-regels in Engeland, wordt de Gambiaan vermoedelijk verkocht. The Telegraph meldt dat Newcastle United, zijn huidige werkgever, zeker veertig miljoen euro voor hem wil ontvangen.
Dat is een bedrag dat Feyenoord simpelweg niet kan en wil betalen. De jongeling, die afgelopen seizoen werd gehuurd door de Rotterdammers, scoorde tien goals en gaf vijf assists in 27 competitiewedstrijden bij Feyenoord. Newcastle moet spelers verkopen om te voldoen aan de Premier League winstoogmerk- en duurzaamheidseisen.
The Telegraph schrijft dat Minteh recent al de aandacht trok van Liverpool, waar Arne Slot vanaf komend seizoen de trainer is. Naast The Reds zouden ook clubs uit Italië en Duitsland interesse in de negentienjarige buitenspeler hebben getoond. Minteh werd vorig jaar door Newcastles voormalige technisch directeur aangetrokken voor slechts 6,5 miljoen pond van het Deense Odense. Manager Eddie Howe wilde hem terughalen voor de start van de voorbereiding, maar de club moet spelers verkopen om aan de regels te voldoen.
Probeer er nog maar eens zo 1 te vinden als deze Held! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
40 miljoen.. meer dan 30 miljoen voor de strijkstokken. kassa ! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Belachelijk bedrag natuurlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ja in Engeland gelden andere, bizarre, normen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind van niet ,wel jammer dat we hem volgend seizoen al niet meer kunnen bewonderen . En ook dat hij niet bij ons onder contract staat.
@Mighty & RB
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 juni 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dus Newcastles aanspraak op zo'n belachelijke winst is puur het feit dat hij daar 1 seizoen onder contract staat, en dat zonder een seconde voor de club gespeeld te hebben. Hier wordt de overmacht van rijke PL clubs letterlijk pervers, tegen het misdadige aan. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juni 2024 - 16:05 schreef tomson het volgende:Dus Newcastles aanspraak op zo'n belachelijke winst is puur het feit dat hij daar 1 seizoen onder contract staat, en dat zonder een seconde voor de club gespeeld te hebben. Hier wordt de overmacht van rijke PL clubs letterlijk pervers, tegen het misdadige aan. Ja maar kijk eens naar die tv gelden alleen al... is van seizoen geleden alweer, maar zelfs de laagste club heeft daar al meer dan een NL topclub
Alleen nog maar tv gelden he... 🤑🤢😱
Totaal verdiende tv-gelden Premier League 2022/2023 1. Manchester City: 170 miljoen 2. Arsenal: 167,8 miljoen 3. Manchester United: 165,5 miljoen 4. Newcastle United: 163,4 miljoen 5. Liverpool: 161,2 miljoen 6. Brighton & Hove Albion: 159 miljoen 7. Aston Villa: 156,8 miljoen 8. Tottenham Hotspur: 154,6 miljoen 9. Brentford: 152,4 miljoen 10. Fulham: 150,2 miljoen 11. Crystal Palace: 148 miljoen 12. Chelsea: 145,8 miljoen 13. Wolverhampton: 143,6 miljoen 14. West Ham United: 141,4 miljoen 15. Bournemouth: 139,2 miljoen 16. Nottingham Forest: 137 miljoen 17. Everton: 134,8 miljoen 18. Leicester City: 132,6 miljoen 19. Leeds United: 130,4 miljoen 20. Southampton: 128,2 miljoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 juni 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En toch, 40 in deze tijd. is helemaal niet gek Nog 4 jaar n contract. Wij hebben natuurlijk een armoedig verleden met transfers,en eigenlijk nog. Alles begint met durven te vragen. De lat moet hierin bij ons fors omhoog. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juni 2024 - 15:59 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vind van niet ,wel jammer dat we hem volgend seizoen al niet meer kunnen bewonderen . En ook dat hij niet bij ons onder contract staat. @Mighty & RB 40 miljoen noem jij niet absurd? Had hem er overigens nog graag een seizoen bij gehouden dat wel.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juni 2024 - 16:05 schreef tomson het volgende:Dus Newcastles aanspraak op zo'n belachelijke winst is puur het feit dat hij daar 1 seizoen onder contract staat, en dat zonder een seconde voor de club gespeeld te hebben. Hier wordt de overmacht van rijke PL clubs letterlijk pervers, tegen het misdadige aan. Onze grootste transfer ooit was enne Braziliaanse voeyballer genoemd Fred. Niemand wist dat hij bij ons onder contract stond tot hij opeens verkocht werd. Wij doen dat ook ,nu dat ventje in Portugal dat nooit bij ons gespeelt heeft maar wel verkocht word. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juni 2024 - 17:34 schreef RenatoBos het volgende:[..] 40 miljoen noem jij niet absurd? Had hem er overigens nog graag een seizoen bij gehouden dat wel.. Aan het eind van het seizoen de speler met de meeste potentie in onze selectie. En wij vinden een bod op Santi van 35 miljoen te weinig . Nee ik vind het niet absurd eerlijk gezegt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
40 milj haha,, lijkt me ook wel onzin gerucht in de ruimte eigenlijk, moet hij wel iets meer presteren lijkt me, had hij al zulke cijfers of speelde hij al vrij regelmatig zoals bij ons in de pleague ed,, dan is het weer ander verhaal natuurlijk,, maar ja gekheid regeert en vooral in de premier league |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerst roepen vele....blind paard En nu behouden ??????? Maar niet voor 40 milj |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Premier League transfers vergelijken met NL transfers is zoals appels met paardenstront vergelijken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 09 juni 2024 - 15:23 schreef piet de paler het volgende:Eerst roepen vele....blind paard En nu behouden ??????? Maar niet voor 40 milj In alle eerlijkheid zijn 99% van de liefdesposts over Minteh van Leon hé |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En alsof Feyenoord ook maar ooit meer dan 15 miljoen voor een speler gaat geven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, dat moment gaat zeker komen. Als je n stap wilt zetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zal nog jaren duren dan denk ik Maar zullen de uitzondering zijn dan. Over t algemeen zullen we een opleidingsclub voor anderen blijven |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het kan gaan komen. De Portugese topclubs zitten daar al boven voor hun topaankopen. PSV zat vorige zomer voor meerdere spelers op of dichtbij 15 miljoen. Ajax zit er al boven voor topaankopen.
Maar dan moet er wel vertrouwen zijn dat CL regelmatig gehaald kan (blijven) worden. Denk nog niet dit jaar of volgend jaar. Maar ik verwacht eigenlijk wel dat deze zomer het inkomende transferrecord weer verbroken gaat worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 juni 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien wel. Maar 40 zal t nooit worden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zolang we geen 60 miljoen voor Gimenez vangen enz. is het niet onze league. Ook alles te maken met onze competitie, daar valt minder te halen. We kunnen meer dan ooit, maar 40 miljoen voor Minteh is wel absurd natuurlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
30 miljoen nu begreep ik, das al tien M minder, maar nog teveel nu.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Idd, deze spelers moet je zelf proberen te scouten voor doorverkoop. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vind het ook nog steeds een speler met vraagtekens, maar dat is niet aan mij om het goed te kunnen beoordelen. De ene keer denk je wat een gevaarlijke speler voor de tegenstander en de volgende keer weer voor je team en zich zelf. Of je daar nou veel geld in moet steken ben ik nog niet 100% van overtuigd. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Jong, snel, weinig afwezig en down to earth. Dan heb ik wel veel vertrouwen in positieve ontwikkeling. Voor een miljoen of 18(?) zou ik het wel aandurven. Is echt niet minder dan die jongen van PSV (Bakayoko). |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 10 juni 2024 - 10:44 schreef Alexmem het volgende:Jong, snel, weinig afwezig en down to earth. Dan heb ik wel veel vertrouwen in positieve ontwikkeling. Voor een miljoen of 18(?) zou ik het wel aandurven. Is echt niet minder dan die jongen van PSV (Bakayoko). Voor dat bedrag halen en dan voor links die Forbs ophalen voor een prikkie bij 020 . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gewoon op zoek gaan naar de volgende. Prioriteit 1 is razendsnel zijn, dan ben je al snel succesvol in de eredivisie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het probleem ligt niet alleen maar bij de transferbedragen, de hoge salarissen is een groter probleem denk ik.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beetje jammer, leek toch stappen vooruit te maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Van Minteh naar Plusteh |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat bedrag heeft Raiola zeker gedropt vanaf zijn wolk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha geloof dr geen reet van dat premier league (top) interesse nu al heeft,, ze weten dat feyenoord grote achterban heeft die graag en veel klikken om sites aan de klik poen te helpen😛
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Natuurlijk niet. Wat goals en assists in de eredivisie interesseert ze geen reet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Onze ex topper in wording van afgelopen seizoen nietwaar Leon😉 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beste speler van het afgelopen seizoen die Saucy boy ❤️ samen met Hancko |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zou je ze kunnen onderscheiden in een Darkroom? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je alleen maar witte tanden ziet moet je hopen dat je niet die zwarte mamba opeens in je sterretje voelt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|