|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Precies VV ,de bal gaat in iedergeval heel vaak de goede richting op. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Maar ook vaak niet 😆 Goedemiddag Leon |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eigenlijk altijd . En 2 van de 3 wedstrijden zonder hem verloren. Goedemiddag grote vriend |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch best wel een bruikbare snelle speler of niet ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je weet dat hij moslim is Piet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik heb wat tegen de uitvoering van het geloof. De Afrikaanse moslim neemt het niet zo nauw ( muzv noord Afrikanen) Maar ik vindt het we een ongecompliceerde voetballer, denkt nog een beetje als een jeugdspeler in een lichaam van een boxer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het maakt mij niet uit of je 2 handen voor je gezicht heb of op je kniëen 2 vingers in de lucht ,ik vind het alleen maar mooi . Behalve zionisme is voor mij een vloek met duivelse praktijken.
Hij is indd nog jong ,sterk en onwijs snel en onvoorspelbaar . Ik zie hem graag op het veld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja, ondanks het gare huurcontract is dit wel de gevaarlijkste op die positie... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het schijnt juist een mooie deal te zijn had ik ergens gelezen. Ik denk niet dat hij op de radar bij Feyenoord stond maar is aangeboden ivm een samenwerkingsverband met NewCastle dat heel voordelig uitpakt voor Feyenoord. Helaas word hij niet van ons ,maar zonder het samenwerkingsverband had hij hier niet gespeelt .Dus is hij toch een bonus voor ons dit seizoen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als Howe maar niet gaat proberen m van de winter al terug te krijgen, weet niet of dat kan ? Al draait Newcastle heel behoorlijk zonder Minteh. Gister tegen Chelsea waren ze ook top. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Nee, hij kan niet teruggehaald worden deze winter. Dat gerucht was er even maar is door de club ontkracht. We hebben deze bijzondere speler, die ik in bet begin niets vond maar dat lag dus aan mij, te danken aan baas Kloese met zijn contacten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mooi zo. Is er eentje die je er graag bij hebt. Duveltje uit een doosje dat ventje.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waf waf, uitglijden of bal kwijt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Meeste gevaar kwam van hem. Begrijp de kritiek niet zo, ja hij is druistig maar geeft meer dreiging dan Alireza En als je veel doet maak je ook veel fouten .... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 29 november 2023 - 12:09 schreef piet de paler het volgende:Meeste gevaar kwam van hem. Begrijp de kritiek niet zo, ja hij is druistig maar geeft meer dreiging dan Alireza En als je veel doet maak je ook veel fouten .... Dreiging die nergens toe leidt. En staat dan wel de ontwikkeling van eigen spelers in de weg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wie dan ? Wie zou er tegen een Europese topper het beter hebben gedaan Tja ik denk dat je onze jeugd overschat, in de nl competitie ja, maar Europees ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kritiek is terecht, het feit dat er bij ons geen betere is op zich een vervelende constatering. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het onterecht ,op wie moest hij die bal afgeven dan? Gimenez stond telkens verstopt en Stengs sloot nooit aan. Gewoon de gevaarlijkste man op het veld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wie zou je kunnen aantrekken in winterstop |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze willen nog een spits had ik gelezen omdat Ueda er een maand niet is. Verders zal het wel blijven zoals het is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 29 november 2023 - 13:28 schreef Leon FR1908 het volgende:Vind het onterecht ,op wie moest hij die bal afgeven dan? Gimenez stond telkens verstopt en Stengs sloot nooit aan. Gewoon de gevaarlijkste man op het veld. Z'n snelheid is een kracht, klopt, maar z'n overzicht doet me teveel aan het Pedersen-syndroom denken. Ik heb 'm gisteren 1 goeie voorzet zien geven, verder vooral vastlopen in een kluwen. Er zit vaak geen idee achter. En heeft vaker dat soort blinde momenten in meerdere wedstrijden laten zien. En zie daarin geen vooruitgang. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lastig. Buitenkansjes. En vaak hoger geprijsd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 29 november 2023 - 13:28 schreef Leon FR1908 het volgende:Vind het onterecht ,op wie moest hij die bal afgeven dan? Gimenez stond telkens verstopt en Stengs sloot nooit aan. Gewoon de gevaarlijkste man op het veld. Ja gevaar voor beide kanten Zijn balverlies zorgde vaak voor gevaar in de omschakeling Maar ja hij maakte dan weer geen eigen doelpunten |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Geef hem 10 kansen en hij verprutst ze allemaal. Heerlijk voor de neutrale kijker maar voor ons ellendig. Snel een postzegel achter de oren drukken en terug naar Newcastle sturen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 29 november 2023 - 13:41 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja gevaar voor beide kanten Zijn balverlies zorgde vaak voor gevaar in de omschakeling Maar ja hij maakte dan weer geen eigen doelpunten Hij leid balverlies in en rond de 16 van de tegenstander hoe kan dat gevaarlijk zijn voor Feyenoord als er nog een elftal achter staat ? Daarbij was hij sneller terug richting zijn eigen 16 als Geert geregeld. We hebben een fantastische spits voor in de eredivisie maar op CL niveau blijf je niet staan tussen die verdedigers van hun ,er was nauwelijks een afspeelpunt en dat kan je die jongen niet kwalijk nemen. Mogen nog blij wezen dat Wieffer een goede dag had gisteren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat hij de bal verprutst terwijl wij allemaal in voorwaartse beweging zijn. Maar goed. Nog zes maanden dit en dan hebben we weer wat anders dus eigenlijk zou ik in deze vorm en met deze toegevoegde waarde altijd eigen spelers de voorkeur geven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De bal verprustst? Was waarschijnlijk dan net ff naar de koelkast dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als je dat niet gezien hebt denk ik echt dat je in slaap gevallen bent 🤣 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waarschijnlijk niet nee want heb 2 peuken pauzes gehad . Maar goed hij heeft geen eigen doelpunt gemaakt . Daar heb ik er wel 2 van gezien. Misschien moet je de focus weerleggen als je van gerechtigheid houd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
hopen dat deze prutser snel terug gaat naar engeland |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stuur maar terug. Sauer in t restant van seizoen minuten geven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Echt de omgekeerde wereld op basis van een geweldige invalbeurt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De lat ligt ouderwets laag blijkbaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sleepte de enne na de andere corner eruit ,en bracht de druk terug op de verdediging van Psv .. Ueda deed daar nog een schepje bovenop. Waarschijnlijk bekijken we de wedstrijd op verschillende wijze. Voor mij onbegrijpelijk om Minteh zo te bekritiseren 🙈 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
minteh is wel de enige aanvaller die voor veel dreiging zorgt , al speelt hij vaak vrij dom |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2023 - 14:58 schreef Leon FR1908 het volgende:Sleepte de enne na de andere corner eruit ,en bracht de druk terug op de verdediging van Psv .. Ueda deed daar nog een schepje bovenop. Waarschijnlijk bekijken we de wedstrijd op verschillende wijze. Voor mij onbegrijpelijk om Minteh zo te bekritiseren 🙈 Zo is het ook. Er gaat van alles mis bij hem, maar er gaat ook wel het nodige goed. Das meer dan Ivanusec en Paixao bij elkaar opgeteld lieten zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2023 - 14:58 schreef Leon FR1908 het volgende:Sleepte de enne na de andere corner eruit ,en bracht de druk terug op de verdediging van Psv .. Ueda deed daar nog een schepje bovenop. Waarschijnlijk bekijken we de wedstrijd op verschillende wijze. Voor mij onbegrijpelijk om Minteh zo te bekritiseren 🙈 Ik vind het niks maar dat komt omdat ik niet hou van blinde voetballers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2023 - 15:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zo is het ook. Er gaat van alles mis bij hem, maar er gaat ook wel het nodige goed. Das meer dan Ivanusec en Paixao bij elkaar opgeteld lieten zien. Juist |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat kan en dat zal de reden zijn dat je geen eerlijk oordeel heb op zijn presteren vandaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echt Elvis Manu vibes. Leuke dingen afwisselen met vreselijke dingen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan er niks van. Dreiging, snelheid ja. Dat was het |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Iemand die in de tweede helft voor veel gevaar zorgde was Yankuba Minteh. De Gambiaanse rechtsbuiten gebruikt zijn snelheid om verdedigers tot wanhoop te drijven. Toch is Schelvis niet overtuigd en ziet hij meer een soort amateurspeler. "De bal klutst van zijn linker- naar rechterbeen. Hij heeft zelf ook geen idee wat hij doet. Er mag wel iets meer finesse in zijn spel. Maar dat zit er waarschijnlijk niet in, want anders had Newcastle United hem niet verhuurd." |
|
|
|