|
|
Stylzz
|
|
|
Schelvis. Die weet toch ook dat ze hem meteen door verhuurd hebben? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En dat hij pas sinds vorig jaar profvoetbal speelde in notabene Noorwegen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 december 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stuur toch terug in de winter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, eerst een betere rechtsbuiten binnen halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alle opties die we daar hebben zijn op hun manier niet minder |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het is allemaal niks. En dan is deze knul nog boos na zijn wissel ook.
Het lijkt een amateur aan de bal. 0 controle |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 december 2023 - 07:26 schreef MMM het volgende:[..] Het is allemaal niks. En dan is deze knul nog boos na zijn wissel ook. Het lijkt een amateur aan de bal. 0 controle eens, alleen zijn snelheid is goed verder is het 3x niks door zijn vele balverlies ontstaan veel counters tegen en voetballend is hij nog minder dan pedersen kijk naar psv wat die op de flanken hebben, dat zijn redelijke buitenspelers. daar moeten wij ook 2 van hebben en je maakt de wedstrijd veel eerder dood ivanusec kan beter op 10 gaan spelen want die komt weer snelheid tekort voor de flanken het is gewoon een drama op die beide flanken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 december 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou Dilrosun de oplossing zijn ? Tja viel niet slecht in |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 december 2023 - 07:35 schreef coenjo het volgende:[..] eens, alleen zijn snelheid is goed verder is het 3x niks door zijn vele balverlies ontstaan veel counters tegen en voetballend is hij nog minder dan pedersen kijk naar psv wat die op de flanken hebben, dat zijn redelijke buitenspelers. daar moeten wij ook 2 van hebben en je maakt de wedstrijd veel eerder dood ivanusec kan beter op 10 gaan spelen want die komt weer snelheid tekort voor de flanken het is gewoon een drama op die beide flanken Was tie maar fit vorige week tegen PSV met meer ruimte. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik denk dat dit een grote speler wordt. Maar wij leiden m op voor Newcastle. En dát is niet de bedoeling. Nu is het goed genoeg voor de laatste twintig minuten. Dan veel meer ruimte. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 december 2023 - 19:06 schreef Alexmem het volgende:Ik denk dat dit een grote speler wordt. Maar wij leiden m op voor Newcastle. En dát is niet de bedoeling. Nu is het goed genoeg voor de laatste twintig minuten. Dan veel meer ruimte. Lijkt me juist wel de bedoeling en mocht het waar wezen wat jij denkt dat ie word alleen maar mooi toch dat wij hem hebben opgeleid..word jezelf ook beter van.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vomd hem gaandeweg, zichtbaar terugvallen in die wedstrijd tegen Volendam. Hield wel het speelvlak breed door puur op die buitenplek te blijven zijn. Dat zag ie goed.Kan de linksbuiten ook eens doen. Ook in de 16 een lastpak, z'n makke bljft echter z'n overzicht en zorgvuldiger passing. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als het een speler is met overzicht, rust en techniek dan heb je het over 80M. Zijn gevaar komt nu vooral door zijn snelheid, de rest is nog ondermaats. Als hij zich daar op een aantal punten ontwikkelt, dan wordt het een heel ander verhaal. Ik weet niet of dat er in zit. In ieder geval zal Feyenoord daar niet de vruchten van gaan plukken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Glenn Kwidama was nog sneller, en had ook geen bal gevoel Lijkt wel of dat niet samen gaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 december 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanneer haalt Newcastle hem terug in de winterstop? 01-01 gelijk? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon met een paar sneetjes brood en Google maps in een roeiboot zetten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maakt mij niet uit wie hem maakt gun hem dit En mezelf |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Scoort 1 keer. Maar valt 10 keer gewoon over zijn eigen benen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Sorry hoor maar ik op mij leeftijd ben nog beter dan deze draaitol. Wat men hierin ziet ik zie het echt niet. Geen enkele techniek, denkt sneller dan de bal te zijn en is dit soms ook nog. Wat een vreselijke minkukel, het doet gewoon pijn aan de ogen naar dit soort gestuntel te kijken.
Als je enig respect hebt voor je eigen jeugdopleiding stuur je hem na kerst en oud en nieuw mooi terug naar Newcastle want je hebt er geen donder aan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan er echt werkelijk niets van. T rennen en af en toe een bal goed raken verbloemt veel |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Weet niet of het wat word Ik geef hem voordeel van de twijfel..........kopen is een ander verhaal |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik vind de term dobbelsteenspeler wel een mooie vondst en is van toepassing op Minteh. Als je een stap omhoog wil als club kom je niet verder met dit soort spelers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij is gewoon gehuurd , zie het probleem niet............ Of in winterstop terug of gewoon aanhouden en einde seizoen weg........ |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2023 - 14:28 schreef piet de paler het volgende:Hij is gewoon gehuurd , zie het probleem niet............ Of in winterstop terug of gewoon aanhouden en einde seizoen weg........ Wat heb je toch tussen jouw oren zitten? In ieder geval iets anders dan een normaal denkend mens heeft. Direct wegsturen dit soort minkukels want het haalt alleen maar vertouwen bij alle jeugdspelers weg ooit het eerste te kunnen halen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2023 - 14:19 schreef CobusIII het volgende:Ik vind de term dobbelsteenspeler wel een mooie vondst en is van toepassing op Minteh. Als je een stap omhoog wil als club kom je niet verder met dit soort spelers. En al helemaal niet als je ze ook nog eens huurt.
Lekker terugsturen in januari. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Minteh lijkt een prototype autistisch-voetballer. Het is vaak ongewis wat ie doet en waarom ie het doet. Amper teamplayer. Jammer, maar daarom eerder een hiaat in een collectief. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien moet hij gewoon 20x vallen voor 2 doelpunten en bij 30 een hatrick haha
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jij haalt ook altijd zielige zwerfhonden in huis hè Leon |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja tis dat hij gehuurd is, anders is elke wedstrijd die hij speelt een investering voor Feyenoord zelf. Hij doet een aantal dingen veel beter dan zijn concurrenten. Maar ook een aantal dingen veel minder. Als hij dat kan verbeteren is hij een prima speler. Maar voorlopig ben je aan het opleiden voor Newcastle. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: LEON ❤️ WHATEVER UNDERDOG |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2023 - 14:49 schreef Leuv het volgende:[..] Wat heb je toch tussen jouw oren zitten? In ieder geval iets anders dan een normaal denkend mens heeft. Direct wegsturen dit soort minkukels want het haalt alleen maar vertouwen bij alle jeugdspelers weg ooit het eerste te kunnen halen. Alleen jij kan normaal denken ? Ik zeg toch ook dat hij weg mag.......alleen ik zeg daarbij dat je wel moet kijekn of de jeugd er klaar voor is En dat kun je niet zien in die paar minuten En doe normaal |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2023 - 20:44 schreef piet de paler het volgende:[..] Alleen jij kan normaal denken ? Ik zeg toch ook dat hij weg mag.......alleen ik zeg daarbij dat je wel moet kijekn of de jeugd er klaar voor is En dat kun je niet zien in die paar minuten En doe normaal Je snapt het echt niet is je waarschijnlijk niet eens kwalijk te nemen. Zolang het maar niet bewust onbekwaam wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee die heet Mark Rutte |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leuke naam voor een hond.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien dat ik de drol van me hond Mark Rutte zou noemen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee Leuv jij snapt het laten we het daar op houden. Goedemorgen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goed transfernieuws
Yankuba Minteh Foto: © Orange Pictures Yankuba Minteh (19) wordt dit seizoen door Newcastle United verhuurd aan Feyenoord. De laatste tijd werd er regelmatig gesproken over het feit dat de club hem in de winterstop terug zou willen halen.
"We kunnen hem niet terughalen", vertelt trainer Eddie Howe op de persconferentie van Newcastle United. Toch bestaat er wel nog de mogelijkheid dat de club met Feyenoord om te tafel gaat zitten om de mogelijkheden te bespreken. "We zouden mogelijk tot een overeenkomst kunnen komen met de club en de speler, maar er is geen clausule."
De 19-jarige Minteh speelde tot dusverre zeventien wedstrijden in het eerste elftal van Feyenoord. Hierin wist hij vier doelpunten te maken en twee assists te geven.
Hahaha Held blijft op Zuid ,struikeld alle ballen erin Yantje Minteh |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebben ze geen ruil object |
|
|