|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
gepasseerd voor Dilrosun
HAHAHAHAHHAH |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je zit er nogal mee hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan je nagaan hoe slecht men m vindt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan je nagaan hoe triest het is voor men dat ze blij zijn met Dildosum hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dilrosun speelde vandaag vrij redelijk. Feit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb niks gezien Henk maar zou dat ook niet eens tijd worden vind je ook niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vanzelfsprekend. Gaat er om dat ie eendoorlopend stel goede wedstrijden neerzet. Anders echt lozen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou dat wel. Eigenlijk zijn we zelf de Sjaak haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2023 - 20:35 schreef FR-Henk het volgende:Vanzelfsprekend. Gaat er om dat ie eendoorlopend stel goede wedstrijden neerzet. Anders echt lozen. Maak niet uit wie ,maar het zou voor elke speler het mooiste zijn inderdaad . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eigenlijk wel ja helaas haha |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Probeerde vooral niet 90 minuten lang door 3 man te lopen en vanaf onmogelijke posities op goal the schieten.
Speelde niet bijzonder, maar gewoon simpel en met z'n verstand. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2023 - 20:45 schreef DMD het volgende:[..] Probeerde vooral niet 90 minuten lang door 3 man te lopen en vanaf onmogelijke posities op goal the schieten. Speelde niet bijzonder, maar gewoon simpel en met z'n verstand. Wat ik eerder schreef ,werd tijd na 2 jaar Ps die blinde die door 3 man probeerd te lopen heeft nog steeds de beste stats van alle vleugelspelers .. Doe er je voordeel mee ,,praatjes tellen niet ,doelpunten en assisten wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Idrissi was ook te weinig vorig seizoen maar zie ik 100x liever dan Minteh. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook ,maar nu is Minteh onze beste winger tot nu toe. En daarom Cult ,kan niemand veranderen tot er een betere is . |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van mij ook.
Nou dan lijkt het me rond. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Snel want de postzegels worden in 2024 duurder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, eerst een echte aanwinst halen. Dilrosun, Jahanbakhs en Paixao zijn geen betere buitenspelers gebleken. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 december 2023 - 12:39 schreef FR-Henk het volgende:Nee, eerst een echte aanwinst halen. Dilrosun, Jahanbakhs en Paixao zijn geen betere buitenspelers gebleken. En dat is dus fout denken. Je moet het niveau op de trainingen omhoog brengen dus je moet eerst lozen voordat je iets beters haalt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 december 2023 - 13:30 schreef Leuv het volgende:[..] En dat is dus fout denken. Je moet het niveau op de trainingen omhoog brengen dus je moet eerst lozen voordat je iets beters haalt. Fout denken is spelers in winterperiode lozen en nog geen haalbaar beter alternatief in handen te hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gaat er tegen die fontein neukers 2 in schieten dus. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer een belachelijke invalbeurt van deze clown. Stop er toch mee, stuur terug. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Het is inderdaad lachwekkend. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
liep gisteren werkelijk als een kip zonder kop door het veld , heeft weinig geleerd in het half jaar bij ons |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Minteh kwam voor Dilrosun. Dat was dus gisteren een achteruitgang. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Het is idioot inderdaad. Hoeveel minder is die Jaden Slory? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja maar ik kijk altijd 021 🤣🤣🤣 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bizarre verhalen weer vanuit de Africa Cup. Betalingsproblemen, een vliegtuig dat niet deugt... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoor het net op de radio, passagiers in het vliegtuig hadden geen zuurstof. Sommige lagen al out op de grond. Heftig verhaal weer en dan ook nog geen poen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op mijn vrouw na deugd er niets in afrika. Sta ook altijd doodsangsten uit, bij binnenlandse vluchten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 11 januari 2024 - 13:24 schreef VVout het volgende:Hoor het net op de radio, passagiers in het vliegtuig hadden geen zuurstof. Sommige lagen al out op de grond. Heftig verhaal weer en dan ook nog geen poen. Ja mocht ie nu weer geen bal raken kunnen we gewoon zeggen gevalletje zuurstoftekort |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat ongelooflijk kut trouwens dat je alleen met ziggo de Afrika cup kan kijken. Dat hoerenbedrijf komt er echt niet in hier. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 - 10:05 schreef MightyAce het volgende:Wat ongelooflijk kut trouwens dat je alleen met ziggo de Afrika cup kan kijken. Dat hoerenbedrijf komt er echt niet in hier. 👍 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ze moeten de uitzendrechten in eigen beheer nemen en live uitzenden op Feyenoord ONE. Gaat espn maar KKD uitzenden met 020. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het kan echt niet meer. Door hem ga ik zelfs naar Jahanbaksh verlangen…. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha hij kan al niet zo veel en dat gaat Slot hem ook nog eens op linksbuiten zetten . Hij schoot bijna Gimenez dood haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lol echt hè. Publiek was blij dat er netten hangen |
|
|
|