|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
... laat ook maar -.-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 januari 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Hier precies hetzelfde. En dat zegt veel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis een serieuze optie wat mij betreft om een aantal redenen. Aan de rechterkant hebben we al lang een probleem. Ali brengt aanvallend weinig, maar speelt het meest vanuit de organisatie en brengt de meeste power. Bovendien is hij voor de goal het meest trefzeker denk ik. Als je hem opstelt kan hij het mindere van bijvoorbeeld Stengs ook beter compenseren (door wat meer meters voor hem te maken bijvoorbeeld).
Ook vind ik dat onze rechterflank heel matig bezet is. Ook omdat Geert constant naar binnen staat. Ali is ten minste nog een rechtspoot op rechts.
Dat is niet per se een groot compliment naar Ali. Die is duidelijk ook niet van het gewenste niveau. Als Minteh een vast contract bij ons gehad, kan je die opstellen want hij heeft wel het talent voor de komende jaren. Maar op zijn huidige niveau is dat niet heel aantrekkelijk. Hoge pieken en diepe dalen. En nogmaals, je bent aan het opleiden voor Newcastle. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In de huidige situatie is Dilrosun een serieuze optie. Dat hij enkele mogelijkheden biedt is bekend. Maar het is all over ook bij hem ondermaats tov van het Nivo dat we nastreven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Was de enige die nog een beetje kon drukken in de opbouw van AZ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je bedoelt liep zich te pletter heen en weer en t hielp niks |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Door zijn inzet werd het in iedergeval nog 2x gevaarlijk. Stengs kreeg een bal en dacht laat maar dat red ik niet of zal ik het toch maar proberen oh nu is tie achter was ik maar gelijk blijven doorlopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem zeker de tweede helft dreigend nadat hij de eerste helft een aantal keer gevaarlijk balverlies had geleden. Gevoelsmatig eigenlijk te vroeg gewisseld. Had eigenlijk half het idee dat bij die dubbele wissel dat Lingr voor Stengs zou komen, die het fysiek een stuk moeilijker had. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Roulettetafel speler noemden ze m bij Kein geloel En dat is t ook. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We waren wel veel minder dreigend na z'n wissel |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Beter dan ooit vond ik hem vanavond. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel wat beter, maar het blijft blind, zonder een idee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik had hem laten staan ,maar misschien gewisseld omdat hij anders zijn lichaam had kapot gelopen. Wat een beest! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarschijnlijk tegen tweede geel opgelopen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kon je deze jongen maar dingen aanleren ............ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hem nog wel maar jou niet meer Piet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee zetten nog een sprint in van 100 meter om druk te zetten op hun keeper. Denk dat t een signaal voor Slot was om zijn net herstelde hamstring te beschermen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En dat is maar goed ook. Heb te veel geleerd ;) helaas niet op school..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Al word je 110 er valt altijd iets te leren Piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is waar, maar leervelke dag om dieren te verzorgen en boeren te helpen ..... Heerlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Hij kan er echt helemaal niets van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Hanegem: ''Daar werd het niet beter van'' vandaag, 16:12 31 reacties Algemeen Dagblad Al weken hamerde Feyenoord-held Willem van Hanegem op de gedachte dat de Rotterdammers een serieuze kans hebben om te winnen van AS Roma. De fatalistische instelling van veel Feyenoorders kwam Van Hanegem zijn neus uit en hij vond dat de ploeg van Arne Slot zich bij voorbaat zeker niet gewonnen moest geven. Na het behoorlijke spel van gisteravond, met absoluut niet het sterkste elftal, zorgt echter niet voor meer euforie bij De Kromme.
In zijn eigen podcast, voor Het Algemeen Dagblad, vertelt hij hoe hij naar de wedstrijd kijkt. ''Ik vond het best aardig. Ik vroeg me alleen af waarom hij ging wisselen. In het begin hadden ze het moeilijk, maar het ging steeds beter. Op een gegeven moment had ik het gevoel dat ze konden winnen, totdat ze gingen wisselen. Misschien waren er afspraken gemaakt, ze kijken natuurlijk heel veel naar data. Ze hadden ook gezegd dat Gimenez een halfuur kon spelen.''
Vervolgens stipt Van Hanegem nog een minpunt aan van het wisselbeleid van Slot. ''Je zag dat de spelers het gevoel hadden dat ze een kans hadden, dat straalden ze uit. Toen gingen ze toch weer forceren, omdat er één speler is die ze het zo graag gunnen. Daar werd het niet veel beter van.'' Hij verduidelijkt zijn mening met een voorbeeld. ''Je zag dat Minteh twee keer een voorzet blokte vlak voordat het doelpunt viel. Toen was Minteh eruit scoorden ze |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Parodie op een voetballer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Waarom deze gast speelt ipv Sauer is mij een raadsel.
Heeft een helft voor spek en bonen meegespeeld. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat een verschrikkelijk slechte invalbeurt. Verdient minder kansen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
1 goede actie, niet mee doorgaan, banken! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 februari 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Assists ,moet er nog 1 bij .. Maar het seizoen is nog niet voorbij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is gemiddeld denk ik . Een vleugelspeler die eind seizoen rond de 10 doelpunten en 7 a 8 assists staat heeft het dan goed gedaan .. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik gok nog betere cijfers dan paixao, zoiezo buiten Santi de medeaanvallers veel te weinig scorend vermogen, achter Santi komt Geertruida zeker🤔 en dan stengs of die 2 net andersom
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 februari 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op maandag 26 februari 2024 - 12:52 schreef Leon FR1908 het volgende:Het is gemiddeld denk ik . Een vleugelspeler die eind seizoen rond de 10 doelpunten en 7 a 8 assists staat heeft het dan goed gedaan .. Dat zouden +- cijfers moeten zijn van buitenspelers basispelers topclub. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet? Je zou eigenlijk zijn speelminuten erbij moeten pakken, dat spreekt dan misschien iets meer in zijn voordeel.
Maar ik vind 5 goals en 2 assists in 17 potjes wel karig hoor als je ziet dat Feyenoord in 9 van de 10 potjes zwaar de bovenliggende partij is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat veel buitenspelers hier niet aan komen gevoelsmatig |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Laat dat gevoelsmatig maar weg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Voor die 2 bedoel je dan toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ja dat zou mooi zijn VV |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Je meest effectieve buitenspeler lol |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Doet me denken aan balotelli. Deze gozer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja die had ook voetbalschoenen bijvoorbeeld |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop echt dat we hem gaan toejuichen. Volgens mij is hij pas 2 jaar prof.....en als iemand zich moet aanpassen is hij het wel.van Gambia naar Denemarken is wel heel veel verschil De doelpunten waren Verrassend en misschien een zeer ruwe diamant die heeeeeel veel bijgeslepen moet worden .....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 februari 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja waar wij niks aan gaan hebben |
|
|
|