|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hebbie t niet gezien ,ik dacht als tie nog langer blijft knijpen loopt tie straks met een stijve het veld in 😂😂😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2024 - 23:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hebbie t niet gezien ,ik dacht als tie nog langer blijft knijpen loopt tie straks met een stijve het veld in 😂😂😂 Ghehe…… |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon vertrouwen in blijven houden |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Droevig, Priske sloeg bijna de dug-out in twee |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Deze man ontwikkelt in z'n achteruit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je kunt je afvragen wat zijn normale niveau is. Dat van dit jaar of dat van vorig jaar. Ik weet het niet eerlijk gezegd. Misschien dat hij vorig jaar beter leek omdat Feyenoord toen goed draaide. Of misschien heeft hij gewoon een mindere fase, waar hij beter uit gaat komen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
oogt ook niet als een strijder. beetje onzeker |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Slot was een Beelen wisperer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De verdediging was onder Slot minder onder druk dan dit seizoen, onder Priske. Beelen kan daar nog niet goed mee uit de voeten. Broos vertrouwen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sommige spelers renderen niet als reservespelers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weer een paar slechte inspeelpasses in de eerste helft. Tweede helft wel een stuk beter. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Minder opvallend, maar heeft zichzelf kapot gewerkt gisteren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ging heel aardig ja, beetje onderbelicht gebleven inderdaad. Kwam zo wel in zijn kracht natuurlijk. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Soms ontstaat iets bij toeval. Zou Beelen gewoon -een van -de vaste verdedigende middenvelder(s) kunnen worden? Wat denken jullie? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2025 - 13:41 schreef Bowie het volgende:Soms ontstaat iets bij toeval. Zou Beelen gewoon -een van -de vaste verdedigende middenvelder(s) kunnen worden? Wat denken jullie? Was ie toch ook bij PEC en ja dat zat ik ook al te denken. Op zekers als je alternatief Zoekie is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deed t goed, maar dit is relatief eenvoudig. Hoe sta je als je zelf de bovenliggende bent |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Niet mee eens ,speelde als verdedigende middenvelder en deed dit beter dan wie dan ook dit seizoen. Het is wel zo dat als iedereen links opschrijft dat ik dan graag recht opschrijft.😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, maar bij Zerrouki weten we inmiddels wel zeker dat t ruk is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: haha nou. Die speelt zelfs een drie op de bank |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laten we het hier gewoon over Tomas hebben, die 3 heeft hier niks te zoekie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een rare pass, verder erg geconcentreerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Weer de goede Beelen gezien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die gaat samen met v/d Belt op conto Arne Slot. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Beelen verdedigend sterker, maar opbouwend blijft een aandachtspunt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook weer een van de betere |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gelukkig speelt hij weer een stuk beter dan eerder dit seizoen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Uitstekend vind ik wel erg ver gaan. verdedigend goed, maar opbouwend uitermate zwak. Elke bal naar voren komt niet aan. Dat zet een ploeg ook onnodig onder druk. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2025 - 12:23 schreef CobusIII het volgende:Uitstekend vind ik wel erg ver gaan. verdedigend goed, maar opbouwend uitermate zwak. Elke bal naar voren komt niet aan. Dat zet een ploeg ook onnodig onder druk. Eens. HIj valt mij ook vreselijk tegen. Het is allemaal te langzaam en het verplaaten van het probleem. Zonder Hancko valt hij volledig door de mand. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2025 - 12:23 schreef CobusIII het volgende:Uitstekend vind ik wel erg ver gaan. verdedigend goed, maar opbouwend uitermate zwak. Elke bal naar voren komt niet aan. Dat zet een ploeg ook onnodig onder druk. En het opbouwende gedeelte werd vandaag weer zichtbaar. Wat is dat een zwakte bij hem |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het enige wat Hancko en Beelen kunnen doen met opbouw is de zijkanten opzoeken. Ik zie die struggel ook maar of dat nou aan Beelen ligt of aan die paar die voor hem lopen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik wil nog verder gaan....door hem speelt het hele elftal zwakker. Hij is zo slecht in de opbouw, maar ook in de omschakeling. Hierdoor komen de flankspelers zelden in één tegen één situaties waardoor ze er slecht uitzien. Hetzelfde geldt voor de middenvelders, die krijgen nooit ruimte en tijd door dat spel van hem. tegen zware tegenstanders, als we met de rug tegen de muur staan, komt hij veel beter tot zijn recht en ziet hij er beter uit. Trauner wordt wat dat betreft erg onderschat. Het elftal speelt beter met hem alleen kan je met hem minder hoog staan. hancko voelt zich ook prettiger met Trauner naast zich. Jammer dat Trauner zo vaak kapot is. het is iets voor de scouts om een CV te vinden die dit kan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 10:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Het enige wat Hancko en Beelen kunnen doen met opbouw is de zijkanten opzoeken. Ik zie die struggel ook maar of dat nou aan Beelen ligt of aan die paar die voor hem lopen Met Luka en Igor is dat wel verstandig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2025 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 10:19 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik wil nog verder gaan....door hem speelt het hele elftal zwakker. Hij is zo slecht in de opbouw, maar ook in de omschakeling. Hierdoor komen de flankspelers zelden in één tegen één situaties waardoor ze er slecht uitzien. Hetzelfde geldt voor de middenvelders, die krijgen nooit ruimte en tijd door dat spel van hem. tegen zware tegenstanders, als we met de rug tegen de muur staan, komt hij veel beter tot zijn recht en ziet hij er beter uit. Trauner wordt wat dat betreft erg onderschat. Het elftal speelt beter met hem alleen kan je met hem minder hoog staan. hancko voelt zich ook prettiger met Trauner naast zich. Jammer dat Trauner zo vaak kapot is. het is iets voor de scouts om een CV te vinden die dit kan. Inderdaad, Trauner heeft zooooveel meerwaarde, als je snel aanvallend wil spelen. Cruciaal in t kampioen team. Dringend dus een vergelijkbare vervanger nodig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Trauner was geweldig. Was. De (fysieke) gebreken openbaren steeds meer. Verdient een waardig afscheid, deze zomer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Complete bagger. Amateur. |
|
|
|