|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wat is Feyenoord niveau dan? De aanvallers van Inter in je broekzak hebben? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Iig niet op een meter verdedigen. Feller in duels. Een bal fatsoenlijk kunnen aannemen onder druk . Hancko is bijv.het niveau dat je wilt zien. Maar als jij snel tevreden bent, prima. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 - 22:22 schreef ar het volgende:[..] Iig niet op een meter verdedigen. Feller in duels. Een bal fatsoenlijk kunnen aannemen onder druk . Hancko is bijv.het niveau dat je wilt zien. Maar als jij snel tevreden bent, prima. Hancko is een uitzondering. Die vinden we niet snel. Dat is geen realistische standaard. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 - 22:24 schreef MightyAce het volgende:[..] Hancko is een uitzondering. Die vinden we niet snel. Dat is geen realistische standaard. Dat vind ik wel..en dat moet het ook zijn. Goed gescout,net als Senesi hiervoor. Dat was ook een topper voor Feyenoord. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nogal lompe speler eigenlijk, met en zonder bal. Dat is ook maar beperkt trainbaar denk ik. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het is structureel dat hij elke wedstrijd een zepert heeft waaruit gescoord word , hij doet soms weer dingen dat ik denk ja dat doet hij wel weer goed maar elke x die zepers , hij is een goede reserve RcV om erachter te hebben , Trauner moet je ook verkopen al krijg je er nog wat voor , zo vaak en veel geblesseerd daar kan je niet meer op bouwen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 - 22:24 schreef MightyAce het volgende:[..] Hancko is een uitzondering. Die vinden we niet snel. Dat is geen realistische standaard. Hendriks was een goede oplossing geweest die nog wel te kneden en te verbeteren was. Onbegrijpelijk dat we die zo makkelijk hebben laten gaan en die González hebben gehuurd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was niet goed .....jammer , helaas En doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2025 - 12:53 schreef Leuv het volgende:[..] Hendriks was een goede oplossing geweest die nog wel te kneden en te verbeteren was. Onbegrijpelijk dat we die zo makkelijk hebben laten gaan en die González hebben gehuurd. Wel eens. Had wel flink wat blessureleed ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lekker bezig tot nu toe pik 👍🏻👍🏻👍🏻 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als rechter CV je beste wedstrijd spelen op links |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens eindelijk weer eens.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou hem nog wel eens een potje op links willen zien spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Centraal,op de plek van Hancko |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar stond ie al afgelopen weekend tegen Twente.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja dat bedoelt Leon ook. Dat wil ie wel vaker zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt zie het nu ook, “nog”, overheen gelezen denk ik.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja klopt hij speelde voor mij zijn beste wedstrijd van dit jaar . En niet op zijn positie en dus vraag ik mezelf af was dat toeval of niet? Daarom had ik hem nog wel een keer willen zien op die positie |
|
|
|