|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De Kuip is z’n thuis, dus ja.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel benieuwd of Rutger nog artikeltje wijd ook aan Luka of hij wel in basis of bij selectie zit vanavond wel of niet (zucht)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jep En tegen/vant weekend zit ie in rotjeknor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zaterdag de returnwedstrijd Daarna weten we t 🤣 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En dan op de zgn 10 of op de flank ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan is Timber of Wiefer kind van de rekening ? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja, denk wel afhankelijk ook of er nog een linksbuiten bij komt daarnaast van kwaliteit |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wiefer of zerrouki op 6,
Links: sini/ivanusec rechts: paixao/stengs 10 ivanusec/ueda/stengs 8 stengs/ivanusec
Zoiets om n idee te geven🤔 ideale scenario dan😄
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou me niet verbazen voor sluiten markt er nieuwe rechtsbuiten ook is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Komt als ze dit seizoen gespeeld hebben hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Timber gaat heel weinig spelen. Maar als Wieffer zo doorgaat … |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelt op tien vanavond schijnt |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ga zo is kijke, mits beetje redelijke stream is |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Speelt vanavond op 8 nogal vaak, laat zn eigen terug zakken omdat zn team t zwaar heeft, echt beste speler hoor van zagreb |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Met lichte blessure eruit nu. Is niet veel, hadden het paar minuten later over ivanusec en hoorde iets van hollando das en nog iets, mooie taal dat kroats, eindconclusie: Zagreb kan hem nu al wel sturen, lijkt me dat ze geen ch league halen, zeker nadat hij eruit was was het over en uit, Athene had nog 1-2 keer meer kunne scoren
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat geen CL worden. Dus die hebben de munten nodig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja dit kan best nog eens gevolgen hebben.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Juist andersom. Als ze t wel haalden hoefden ze niet te verkopen. Verwacht ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Of willen meer centjes nu |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
ik verwacht dat het nu zeker goed gaat komen, speler best teleurgesteld want wil graag toch ook ch league spelen, en het geld wat ze krijgen voor ivanusec ed kunnen ze goed gebruiken zagreb |
|
|
|
|
Joboo50
|
|
|
Er was toch al een principe accoord tussen speler en club? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zegt in principe weinig |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Denk het wel ja, al zegt dat nooit alles, het gaat uiteindelijk echt om krabbel vant weekend die is altijd echt bindend, ik zeg ook wel eens ja tegen iets maar later denk ik anders over en doe het niet, lullig maar het gebeurd
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maar niet getreurd hij komt gewoon hoor😃👊 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zou er een stukje powerplay geweest zijn? Feijenoord die Stojkovic laat schieten voor Zagreb, maar dan wel Ivanusec nu rondmaken? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Begint er steeds meer op te lijken dat Feyenoord veel te lang aan het lijntje gehouden is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We zijn niet bij de gesprekken geweest dus daar kan ik niet over oordelen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gaat meer over hoelang het duurt Renato . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vond ik bijna een maand geleden al eigenlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja zeker misschien is dat wel zo afgesproken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Na vandaag weten we t wel denk ik |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit is toch ( mits hij wel komt ) een soap aan het worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jazeker ,(mits hij wel komt) Een bod van 8 miljoen is ook een fooi voor een speler van zijn kaliber.
Maar goed we lopen op vooruit op de zaken ..We gaan het snel zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies. Als je tussentijds niets had gehoord was dit een volslagen logisch traject vanuit de verkopende partij |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dag meneer ik wil graag deze auto kopen. Dat kan wanneer wil u hem hebben ...volgende week dat staat hij voor u klaar. Tring tring met de dealer ach hij rijdt zo lekker ik wil hem nog een week houden. Nou hou hem dan nog maar een week extra Tring tring hallo ik denk dat ik hem maar houd?
Beetje zwart wit maar zo komt dit op mij over. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Precies, weten vanaf het begin aan waar het aan hangt en dat moment naderen we nu. Moet verhalen niet groter maken als ze zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verwachtingen supporters zijn erg hoog. Lijken soms zelfs eisen. Lees over opwachtende nec supporters die nu al vinden dat de trainer moet vertrekken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 10:13 schreef piet de paler het volgende:Dag meneer ik wil graag deze auto kopen. Dat kan wanneer wil u hem hebben ...volgende week dat staat hij voor u klaar. Tring tring met de dealer ach hij rijdt zo lekker ik wil hem nog een week houden. Nou hou hem dan nog maar een week extra Tring tring hallo ik denk dat ik hem maar houd? Beetje zwart wit maar zo komt dit op mij over. Volgens mij had die verkoper gewoon gezegd dat de levertijd een maand was hoor, met wat geluk vroeger. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 10:13 schreef piet de paler het volgende:Dag meneer ik wil graag deze auto kopen. Dat kan wanneer wil u hem hebben ...volgende week dat staat hij voor u klaar. Tring tring met de dealer ach hij rijdt zo lekker ik wil hem nog een week houden. Nou hou hem dan nog maar een week extra Tring tring hallo ik denk dat ik hem maar houd? Beetje zwart wit maar zo komt dit op mij over. Dus maak jij zelf de soap. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 10:05 schreef Stylzz het volgende:[..] Precies. Als je tussentijds niets had gehoord was dit een volslagen logisch traject vanuit de verkopende partij Dat dus..en Feyenoord heeft er daardoor een koopje door.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee ik volg media en de officiele Feyenoord site En hoop dat hij komt, en dat hij heeeeeeeel goed is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 10:21 schreef piet de paler het volgende:[..] Nee ik volg media en de officiele Feyenoord site En hoop dat hij komt, en dat hij heeeeeeeel goed is Media kloppen graag standpunten op. Vertroebelen feiten.
Publiek laat zich erdoor leiden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 10:21 schreef piet de paler het volgende:[..] Nee ik volg media en de officiele Feyenoord site En hoop dat hij komt, en dat hij heeeeeeeel goed is Dan volg je de hype. Vanuit Feyenoord nog niks gehoord toch |
|
|
|