|
|
bijft007
|
|
|
2 goals waarvan 1 afgekeurd |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eruit nu na bewezen diensten, stadion massaal applaus en hij in tranen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Doen ze wel erg leuk die kroaten, gejonast na afloop match, echt heel geliefde speler daar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu al een speler naar mijn hart..💪 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Echt man, niets aan toe te voegen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Land ca. 10:30 in rioolburg vandaag :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vlucht is 11 minuten eerder, snel naar de arrivals! ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Trek de turbo skates aan 🥳 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Onze topaankoop 💪 hopelijk kan ie in die jaren de hoge verwachtingen inlossen🎉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er staan weer behoorlijk wat supporters op t vliegveld :) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi man,, ben helaas nu aant werk lijkt me ook erg leuk zoiets, zolang je maar weer snel weg ben uit rioolburg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
iedereen kan rustig ademhalen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tada, formaliteiten nog afronden en weer een todo afgevinkt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop dat deze jongen het gif gaat brengen wat we nodig hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop vooral dat ie kan voetballen Gif had Marsman ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik ben in ieder geval al fan, lijkt aan de bal daar bij Zagreb altijd aan te staan, als kokcu,, aanname passing, echte rasvoetballer, ben alleen bang hij diep linksbuiten wordt gezet, en dan acties moet maken, das zonde van zn voetballend vermogen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Iets anders neerzetten dan wellicht n optie, dat hij hangend links komt te staan om te combineren
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We spelen eigenlijk toch nooit met een diepe buiten? Alle buitenspelers komen naar binnen en maken ruimte voor de back. Af en toe gaat er 1 buiten om, maar dat is echt sporadisch. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maar bijvoorbeeld zoals paix wat wel diep is, naar hij heeft diepgang (zonder bal) en iva niet zo ver ik weet, iva komt in de bal zeg maar, en extreem combineren door het midden bij zagreb athans
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Denk en hoop het wel ...maar is Kroaatisch international dus dat moet wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 - 13:12 schreef bijft007 het volgende:Maar bijvoorbeeld zoals paix wat wel diep is, naar hij heeft diepgang (zonder bal) en iva niet zo ver ik weet, iva komt in de bal zeg maar, en extreem combineren door het midden bij zagreb athans Paixao gaat ook weinig diep hoor. Veelal in de bal. Daarom hebben we dus spelers nodig op t middenveld die ruimte maken.
we gaan t zien! Volgende week ;-) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jep😀 erg benieuwd in ieder geval, over maand wil ik het geheel wel eens zien hoe het loopt allemaal, al kunnen er ook nog steeds belangrijke weg gaan helaas. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord meldt het nu zelf ook, dus het zal wel waar zijn. ;)
Blij dat die soap voorbij is. Welkom! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Welkom en veel succes!
Hoge verwachtingen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
https://youtu.be/euc1l4NEr3Q
🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
mooi filmpje, nu knallen bij ons luka🎉👊
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Luka who finally showed up 😉 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ivan(usevic) de verschrkkelijke hahaha |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Hij gaat vanmiddag al heel veel indruk maken. Met stip de beste aankoop sinds heel veel jaren. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Denk dat de verwachtingen een beetje overspannen zijn. Laat hem gewoon ff lekker landen en wennen. We zien het wel. De voortekenen zijn goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat ook gewoon een wedstrijd of drie nodig hebben normaliter. Laten we t hem dat gunnen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 03 september 2023 - 11:10 schreef CobusIII het volgende:Denk dat de verwachtingen een beetje overspannen zijn. Laat hem gewoon ff lekker landen en wennen. We zien het wel. De voortekenen zijn goed. Ik verwacht alleen maar een hattrick en 2 assists, dat is toch normaal? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lijkt mij wel het type die gelijk zijn visitekaartje afgeeft. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Precies, buiten evt aanpassingen erbuiten wat de een sneller afgaat dan de ander ook afhankelijk van als je elftal al loopt als n malle dan tik je al veel makkelijker erin mee |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het is gewoon n erg goeie voetballer daar twijfel ik niet aan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 03 september 2023 - 11:10 schreef CobusIII het volgende:Denk dat de verwachtingen een beetje overspannen zijn. Laat hem gewoon ff lekker landen en wennen. We zien het wel. De voortekenen zijn goed. Eens. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
hahahaah Ja, dat is wel het minste wat we kunnen verwachten... @DMD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 september 2023 door CobusIII -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM