|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blijven opletten hè Piet😂 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Geweldige voetballer. Mi met afstand degene met de meeste potentie van de voorste 5. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Te gekke aankoop! Denk dat hij waanzinnig aantal assists en goals kan gaan leveren. Misschien wel beide in de dubbele cijfers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Na lang wachten mocht Luka Ivanušec vandaag eindelijk zijn eerste wedstrijd voor Feyenoord spelen. De Kroaat speelde een sterke wedstrijd en gaf ook een assist bij het tweede doelpunt van de Rotterdammers.
"Het was een goed gebuut" reageert Ivanušec na afloop op de persconferentie. "We hebben gewonnen, dus ik ben blij voor het team en voor mezelf. Ik ben blij dat ik een assist heb kunnen geven in mijn eerste wedstrijd. Ik moet mijn spel nog meer ontwikkelen aan mijn nieuwe teamgenoten, ik ben er namelijk pas één week. Elke week zal het beter worden."
De linksbuiten wist in zijn spel goed de combinatie te vinden met Stengs en Hartman. "We zijn goede technische spelers, we hadden goede combinaties en als we elkaar nog beter kennen zal het alleen maar meer worden." Ondanks zijn sterke debuut, merkte Ivanušec wel het verschil in niveau met zijn thuisland. "Ik denk dat het niveau hoger is dan in Kroatië. Je moet meer afstanden afleggen en de intensiteit is hoger. Dat is iets wat ik zal ontwikkelen in de komende weken."
"We krijgen niet graag een doelpunt tegen, maar het is gebeurd dus we zullen leren van onze fouten", vervolgt de international van Kroatië zijn verhaal. Komende week zal hij afreizen naar zijn thuisland voor de interlands. "Ik ben erg trots om in het Kroatisch elftal te zitten, dus morgen vlieg ik terug voor de start van de interlandperiode. Ik moet nog verhuizen naar mijn appartement, maar ik denk dat we het geregeld hebben als ik terugkom van de interlandperiode."
Afgelopen transferwindow zijn er ook meerdere Kroaten naar Amsterdam vertrokken, waaronder ook Sutalo. De verdediger van de Amsterdammers is goede vrienden met Ivanušec. "Ik sprak met Josip Sutalo van Ajax om te kijken hoe het voor hem was. De steden liggen dicht bij elkaar dus we hebben wel gesproken." De linksbuiten van Feyenoord beseft wel wat de rivaliteit tussen beide clubs betekent. "Dat realiseer ik me, maar we zijn nog altijd vrienden dus ik kan niet wachten om tegen hem te spelen."
https://youtu.be/TUedOKT-4sk |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wow, prima debuut zeg, echte verbetering aan creatieve kwaliteit. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Iva Op de 10 bij Kroatië, en goaltje meegepikt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hopelijk valt het mee maar ik vrees |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Lazio nog op 1-1 gekomen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Haha door de keeper zelfs? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja niet best ,hopelijk niet meer dan een verrekking maar dan is hij ook al een paar weken uit de roulatie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Komt al snel weer een interland periode aan. 4 potjes (Ajax-uit, GAE-thuis, Atletico-uit, Zwolle-uit). En daarna pas weer 21 oktober. Als dat het doel zou zijn is er een kleine 5 weken voor herstel.
Maar goed, pure speculatie natuurlijk. Misschien ligt hij er veel langer uit. Of valt het relatief mee. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ja, nog knappe goal ook! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 september 2023 - 23:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Komt al snel weer een interland periode aan. 4 potjes (Ajax-uit, GAE-thuis, Atletico-uit, Zwolle-uit). En daarna pas weer 21 oktober. Als dat het doel zou zijn is er een kleine 5 weken voor herstel. Maar goed, pure speculatie natuurlijk. Misschien ligt hij er veel langer uit. Of valt het relatief mee. Hopen dat t pure schrik was. We weten t wel over een half uurtje. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als het schrik was weten we het snel ja. Maar je zou denken dat er foto's gemaakt gaan worden. Dan weten we het morgen ergens. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Afgaande op de lichaamstaal vrees ik het ergste. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja sowieso een dikke enkel ,voordat er een goede foto gemaakt kan worden zijn we weer een week verder. Echt ook rot voor hemzelf |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Slot zegt ook dat het er niet best uit ziet. Flink dik geworden |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Smet op een verder prachtige avond. Vond het al jammer dat Idrissi niet is gekomen, nu zeker. Zondag met Paxaio op links, Minteh op rechts? En zodra Oueda fit is, die op links? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 september 2023 - 23:46 schreef Bowie het volgende:Smet op een verder prachtige avond. Vond het al jammer dat Idrissi niet is gekomen, nu zeker. Zondag met Paxaio op links, Minteh op rechts? En zodra Oueda fit is, die op links? Je zou stengs op rechts kunnen zetten en Lingr op 10. Die dan laten afwisselen door de wedstrijd en Paixao of Sauer op links.
We hebben nu een brede selectie en het is fijn dat we niet meer afhankelijk zijn van 1 specifieke speler. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
gewoon sauer brengen nu en de rest laten zoals het is al zou ik lingr voor stengs in de basis zetten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We zijn wel ruim voorzien op zijn positie, maar als je grote aankoop er direct weken/maanden uitligt, is dat wel behoorlijk klote. Meer nog dan normaal. Maar goed, het is wat het is. Het biedt weer kansen voor anderen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 september 2023 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Afwachten wat de dok morgen te melden heeft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Flinke smet op de avond. Echt klote |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond m slecht. Maar wel zonde. Desalniettemin moeten anderen dan gewoon opstaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was hij ook gisteren maar dat kan een keer gebeuren.
Kwalitatief ga je wel ver terug als je ziet op wie je dan terug moet vallen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat gaan we zien. Waarschijnlijk wel |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Gaat ook gebeuren.
Ik hoop zelf op een kans voor sauer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mooi met zo een brede selectie ...... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Igor op links en Ali op rechts...dat zal het wel worden |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Sauer op links. Nooit teveel gaan veranderen door een blessure.
(Bovendien bevalt mij die Lingr wel. Ik zou best Stengs op rechts willen zien en Lingr op 10) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Is niet te hopen, stap achteruit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heeft vandaag MRI scan gehad, voor de rest geen mededelingen over blessure |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hopen dat hij zich op Vitesse kan richten, de eerste wedstrijd na de volgende interlandbreak. Alles daarvoor zou een gigantische bonus zijn imo. Echt een domper na dat waanzinnige debuut. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jawel dat het in ieder geval geen botbreuk is.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 september 2023 - 23:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Komt al snel weer een interland periode aan. 4 potjes (Ajax-uit, GAE-thuis, Atletico-uit, Zwolle-uit). En daarna pas weer 21 oktober. Als dat het doel zou zijn is er een kleine 5 weken voor herstel. Maar goed, pure speculatie natuurlijk. Misschien ligt hij er veel langer uit. Of valt het relatief mee. Dit scenario lijkt het het te worden inderdaad. Lichte verrekking volgens 1908.nl. Het lijkt bij een afwezigheid van enkele weken te blijven. Volgt nog een tweede scan over een paar dagen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 september 2023 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Hij heeft geluk dat zn enkel niet compleet dubbel klapte.
Zei in het andere topic al dat het leek dat het vooral de schrik was.
Afwachten op de 2de MRI. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2023 - 19:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dit scenario lijkt het het te worden inderdaad. Lichte verrekking volgens 1908.nl. Het lijkt bij een afwezigheid van enkele weken te blijven. Volgt nog een tweede scan over een paar dagen. We gaan hem enorm missen. Zeker komende zondag en Atletico uit maar ik vreesde zelf voor maanden. Als hij na de interlandperiode weer aan kan sluiten mogen we blij zijn. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Groot gemis en doe je hoe je het went of keert wel jasje uit aan de zijkant, hopelijk verbaast minteh ons aan zijkant rechts, of zn 3 beste potjes ever van ali, maar voor hem wast gewoon stuk minder. Sauer merk je wel het talent er is maar (nog net niet) klaar voor het echte werk top eredivisie en ch league enzo maar das uiteraard weer een flinke stap en komt er wel aan dat merk je wel, en zal alleen maar groeien met aftoe inval beurtje etc
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 september 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het mooie is dat het gehele team en met name middenveld progressie heeft geboekt tov vorig seizoen dus kan het gemis ervan en die weken sneller voorbij zijn je het in gaten hebt, fingers crossed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2023 - 20:06 schreef MMM het volgende:[..] We gaan hem enorm missen. Zeker komende zondag en Atletico uit maar ik vreesde zelf voor maanden. Als hij na de interlandperiode weer aan kan sluiten mogen we blij zijn. Ook bang voor |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat zou echt ramp scenario zijn, hopen ueda iig wel vrij vlot (1-2 weken bij is) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat hoop ik ook idd |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik gok een week of 5 a 6? Ooit ben ik blijven hangen met mijn voet achter een trapje van een shovel. Paarse enkel en zo machtig dik, na 6 weken kon ik weer rennen. |
|
|
|