BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Luka Ivanušec/// HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 december 2023 - 22:42   quote  deeplink  
Komt fysiek te kort, maar aan de bal zo goed, zo slim. Zeker niet al afschrijven.
Leuv
 Leuv - dinsdag 19 december 2023 - 11:06   quote  deeplink  
Prima voetballer alleen moet hij veel meer geholpen worden wat overigens voor al onze buitenspelers geldt
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 19 december 2023 - 11:16   quote  deeplink  
Ik zie een goede voetballer, maar geen vleugelspeler.
MMM
 MMM - dinsdag 19 december 2023 - 11:29   quote  deeplink  
Voor de 10 positie mist hij weer het loopvermogen wat Slot graag ziet.

Vond hem zondag wel aardig trouwens
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 december 2023 - 12:33   quote  deeplink  
Beschikt in ieder geval over een goed schot. Heeft ie in begin ook getoond.
Speler die nog weg moet vinden, maar niet op de linkervleugel.
Leuv
 Leuv - dinsdag 19 december 2023 - 13:32   quote  deeplink  
Perfecte buitenspeler in het spelletje dat wij spelen. Diepte zoeken wij toch niet/nooit aan de zijkanten.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 19 december 2023 - 17:47   quote  deeplink  
Haha juist niet,, slot probeert nu hem te laten renderen op links met meer vrije rol zodat hij al snel naar het centrum komt,, werkt nog niet voldoende icm een overlappende speler over links, betwijfel of het zo een succes nummer gaat worden eigenlijk
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 december 2023 - 17:47   quote  deeplink  
Noem de laatste buitenspeler bij ons eens die niet structureel naar binnen kwam?
bijft007
 bijft007 - dinsdag 19 december 2023 - 17:55   quote  deeplink  
Niet gelijk al waar iva het best in is, meeste echte buitenspelers met rechterbeen vanaf 16 meter gebied naar binnen voor n schot of steekpass
Iva is n speler wat we zover ik weet zelden hebben gehad, meer n centrale speler dan buitenspeler, ook zoals hij bij zagreb speelde,, maar slot probeert hem wel te laten renderen
Bij ons,, ook trainen ze op diepgang zonder bal met hem is hij niet gewend

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 december 2023 door bijft007 --
Leuv
 Leuv - woensdag 20 december 2023 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2023 - 17:47 schreef Stylzz het volgende:
Noem de laatste buitenspeler bij ons eens die niet structureel naar binnen kwam?
De laatste is Sauer. Daarom moet hij ook altijd spelen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 december 2023 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2023 - 09:09 schreef Leuv het volgende:

[..]

De laatste is Sauer. Daarom moet hij ook altijd spelen.
Volgens mij is die ook rechtsbenig op links dus die trekt ook best vaak naar binnen, maar die heeft wat meer bewegingen in zijn portfolio, klopt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 december 2023 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2023 - 17:47 schreef bijft007 het volgende:
Haha juist niet,, slot probeert nu hem te laten renderen op links met meer vrije rol zodat hij al snel naar het centrum komt,, werkt nog niet voldoende icm een overlappende speler over links, betwijfel of het zo een succes nummer gaat worden eigenlijk
Vergelijk hem een beetje met Tadiç,ik denk wel dat het goed gaat komen met hem.
bijft007
 bijft007 - woensdag 20 december 2023 - 15:13   quote  deeplink  
Over zn voetbal kwaliteiten twijfel ik totaal niet,, meer over zn rol die hij in moet vullen en of het elftal er in totaliteit sterker van wordt, is er hier in Nederland zo ingebakken 433 met buitenspelers die aan zijkanten draven, hopen dat het maximaal gaat werken en het heeft ook ongetwijfeld tijd nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 december 2023 door bijft007 --
Leuv
 Leuv - woensdag 20 december 2023 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2023 - 15:13 schreef bijft007 het volgende:
Over zn voetbal kwaliteiten twijfel ik totaal niet,, meer over zn rol die hij in moet vullen en of het elftal er in totaliteit sterker van wordt, is er hier in Nederland zo ingebakken 433 met buitenspelers die aan zijkanten draven, hopen dat het maximaal gaat werken en het heeft ook ongetwijfeld tijd nodig.
Ik weet niet waar jij naar kijkt maar 433 spelen we al jaren niet meer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 december 2023 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2023 - 15:47 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij naar kijkt maar 433 spelen we al jaren niet meer.
Wat dan 4-2-3-1 lol
Bowie
 Bowie - woensdag 20 december 2023 - 18:59   quote  deeplink  
Toen ik het eerste gerucht over zijn komst vernam, ben ik heel veel wedstrijden van hem gaan bekijken, live en op video's.
Het is een waanzinnige voetballer. Daarom schreef ik ook hier dat we nog niet veel van zulke spelers hebben gehad.
Maar sinds hij Feyenoorder is vind ik hem flets. Ook voor zijn blessure en daarna is het vreselijk slecht. Mn tegen PSV en Celtic en toen gilde ik ook dat ie op moest pleuren.
Onzin natuurlijk. en gelukkig liet ie dat zondag zien. Was 1e helft de aangever van 4 kansen maar hij is nog steeds de muur niet over, dat zag je bij de bal van Stengs die hij bij Zagreb of Kroatisch elftal had afgemaakt en nu viel ie bijna om.
Een doelpunt zal 'm goed doen, hopelijk straks.
En sowieso na de winterstop moet ie komen, een Ivanusec in vorm is een speler die tegen Mourinho het verschil kan maken.
Bowie
 Bowie - woensdag 20 december 2023 - 20:30   quote  deeplink  
Begint op de bank dus muur is nog wat hoger geworden.
tomson
 tomson - woensdag 20 december 2023 - 20:34   quote  deeplink  
Om te kunnen presteren moet je zowel op als naast het veld lekker in je vel zitten. Daar twijfel ik aan bij hem.
Zoals hij voor zn blessure speelde heb ik niet meer terug gezien. Alsof hij het hier niet naar zijn zin heeft ofzo.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 07 januari 2024 - 19:48   quote  deeplink  
Hij is heel slim, ontzettend veel overzicht in de kleine ruimte, maar fysiek komt hij daarentegen te kort. Hij huppelt alleen maar achter zijn tegenstander aan wanneer wij de bal niet hebben. Dan wint hij zelden. Ik ben benieuwd hoe hij zich verder ontwikkelt en of hij het gaat maken, want aan de bal vind ik hem geweldig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 januari 2024 door Arie.Klooster --
Bowie
 Bowie - zaterdag 13 januari 2024 - 14:14   quote  deeplink  
Zoals je 'm omschrijft Arie, precies dát zag ik ook weer in de wedstrijd tegen Mainz vorige week, was zelfs koddig om te zien hoe hij achter zo'n stoere Duitser aan huppelde, zonder ook maar in de buurt te komen overigens.
Zal morgen starten, indien weer flets, dan praat ik de mensen die trainingen volgen na dat Sauer de kans moet gaan krijgen. Is technisch niks minder, maar fysiek al jaren verder dat de veel oudere Ivanusec.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 24 januari 2024 - 15:44   quote  deeplink  
Welke postie speelt hij in het Kroatische elftal ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 januari 2024 - 17:08   quote  deeplink  
Linksbuiten, rechtsbuiten en aanvallende middenvelder zijn een beetje zijn posities. Wordt wisselend ingezet. Is ook niet altijd basisspeler.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 januari 2024 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2024 - 17:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Linksbuiten, rechtsbuiten en aanvallende middenvelder zijn een beetje zijn posities. Wordt wisselend ingezet. Is ook niet altijd basisspeler.
Nadeel van veelzijdig zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 januari 2024 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2024 - 19:25 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Nadeel van veelzijdig zijn.
Zo is het ook ja.
MMM
 MMM - zondag 28 januari 2024 - 16:28   quote  deeplink  
Linksbuiten nummer 5 op dit moment? Goed besteed geld dan
kenny
 kenny - zondag 28 januari 2024 - 16:42   quote  deeplink  
ben ook bang dat dit een dure misser wordt
coenjo
 coenjo - zondag 28 januari 2024 - 16:44   quote  deeplink  
weg er mee
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 januari 2024 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 16:44 schreef coenjo het volgende:
weg er mee
Weg met jou coenjood
coenjo
 coenjo - zondag 04 februari 2024 - 16:19   quote  deeplink  
weg er mee, miskoop

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 februari 2024 door coenjo --
coenjo
 coenjo - zondag 04 februari 2024 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 16:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Weg met jou coenjood
klein kindje..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 februari 2024 - 16:30   quote  deeplink  
Kon niet veel brengen vandaag maar geef hem wat meer kansen tegen de kleinere clubs.
MMM
 MMM - zondag 04 februari 2024 - 17:08   quote  deeplink  
Twijfel of hij gaat passen in het Slotball. Grappig dat ik het al met iemand via WA erover had en Luijckx net ook bij ESPN dacht ik.

Je ziet aan zijn loop al dat het geen loper is. Ziet er niet vloeiend uit. Het is echt een voetballer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 februari 2024 - 17:13   quote  deeplink  
Slotbal is al even overleden ,had Luijckx het daar ook nog over gehad?
kenny
 kenny - zondag 04 februari 2024 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 17:08 schreef MMM het volgende:
Twijfel of hij gaat passen in het Slotball. Grappig dat ik het al met iemand via WA erover had en Luijckx net ook bij ESPN dacht ik.

Je ziet aan zijn loop al dat het geen loper is. Ziet er niet vloeiend uit. Het is echt een voetballer.
mee eens , goede speler maar past niet in het slotbal dus verkeerd gescout , dit had je kunnen weten door scouting en data
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 februari 2024 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 17:15 schreef kenny het volgende:

[..]

mee eens , goede speler maar past niet in het slotbal dus verkeerd gescout , dit had je kunnen weten door scouting en data
Nee Stengs is lekker snel en verdedigt mee terug tot de eigen helft pffff
MMM
 MMM - zondag 04 februari 2024 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 17:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee Stengs is lekker snel en verdedigt mee terug tot de eigen helft pffff
Stengs is niet langzaam en maakt echt zijn meters wel
kenny
 kenny - zondag 04 februari 2024 - 18:22   quote  deeplink  
stengs was ook niet best vandaag , heel eerlijk gezegd vind ik hem geen feyenoord speler , kan soms geweldig spelen maar vaker onzichtbaar en slap
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 februari 2024 - 18:26   quote  deeplink  
Nou hij oogde vandaag behoorlijk slapjes en vermoeid na een kwartiertje .

(Had ik wat minuten geleden al geschreven maar wat later verstuurd,maar eens met jou Kenny)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 februari 2024 door Leon FR1908 --
Alexmem
 Alexmem - maandag 05 februari 2024 - 08:14   quote  deeplink  
Ik vind vleugelspelers zonder dreiging in de diepte niet zo interessant voor Feyenoord. Dan moet je echt geweldig aan de bal zijn. Ivanusec kan je op dat laatste nauwelijks beoordelen. Het lijkt erop dat hij veel meer tijd nodig heeft dan gehoopt. Geef niet, dan volgend jaar maar. Betekent wel dat je niet ook nog eens met een Stengs op rechts kan spelen. Het is de een of de ander vrees ik.
coenjo
 coenjo - dinsdag 06 februari 2024 - 08:14   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1178650/gouka-deelt-geluiden-over-ivanusec.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal
coenjo
 coenjo - dinsdag 06 februari 2024 - 08:15   quote  deeplink  
geen feyenoord speler, kwijt zien te raken in de zomer..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 februari 2024 - 08:22   quote  deeplink  
Typisch. Geven die jongen niet eens een jaar de tijd te wennen aan een nieuwe club en nieuwe speelwijze
Gewoon meteen oprotten

En die zogenaamd journalisten voeden de onderbuik

Bizar
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 06 februari 2024 - 09:19   quote  deeplink  
Geduld en niet luisteren naar de zgn watchers
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 februari 2024 - 10:32   quote  deeplink  
Timber moest ook na enkele maanden oprotten.
Ongelooflijk.
Leuv
 Leuv - dinsdag 06 februari 2024 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2024 - 08:14 schreef Alexmem het volgende:
Ik vind vleugelspelers zonder dreiging in de diepte niet zo interessant voor Feyenoord. Dan moet je echt geweldig aan de bal zijn. Ivanusec kan je op dat laatste nauwelijks beoordelen. Het lijkt erop dat hij veel meer tijd nodig heeft dan gehoopt. Geef niet, dan volgend jaar maar. Betekent wel dat je niet ook nog eens met een Stengs op rechts kan spelen. Het is de een of de ander vrees ik.
Diepte vind ik minder van belang, hier kun je altijd in varieren door op het middenveld een man uit te spelen. En in principe staan we ook bijna altijd diep. Belangrijker is binnendoor en buitenom. Je zou beide moeten kunnen en dat zijn er te weinig. Ik zie alleen Sauer dit doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 februari 2024 door Leuv --
bijft007
 bijft007 - dinsdag 06 februari 2024 - 15:20   quote  deeplink  
Het Gaat om diepgang zonder bal oftwel door bewegen/antiperen als je de bal niet hebt zodat je de bal dieper via 1 2tje aangespeeld kunt krijgen om niet te voorspelbaar te worden,, maar dat vergt wel meer fysiek als speler

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 februari 2024 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 februari 2024 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2024 - 10:32 schreef FR-Henk het volgende:
Timber moest ook na enkele maanden oprotten.
Ongelooflijk.
Timber had echt een heel seizoen mogen flierefluiten .
Dat werd ik persoonlijk behoorlijk beu .
Nou het vertrek van Kökcü begon het ergens op te lijken omdat hij
op zijn juiste plekkie kwam te lopen.
Maar Luka heeft nauwelijks gespeelt die verdient t dan ook om een jaar
te wennen en te kudkloüdten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 februari 2024 door Leon FR1908 --
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 06 februari 2024 - 17:13   quote  deeplink  
kudkloüdten?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 februari 2024 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2024 - 15:20 schreef bijft007 het volgende:
Het Gaat om diepgang zonder bal oftwel door bewegen/antiperen als je de bal niet hebt zodat je de bal dieper via 1 2tje aangespeeld kunt krijgen om niet te voorspelbaar te worden,, maar dat vergt wel meer fysiek als speler
Vind dat wel een beetje geneuzel want of je nou via de buiten of binnenkant een
man passeerd is om het even .
Ziet er allemaal spectaculeer uit hoor zoals Paixao en Minteh maar het gaat om het resultaat.
Stengs komt ook vaak in de bal ,Bergneus en Tadic bijvoorbeeld ook.
Gaat naar mij inziens om wedstrijdritme en vertrouwen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 februari 2024 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2024 - 17:13 schreef Gerard_FR het volgende:
kudkloüdten?
Das Zweeds voor kutkloten Gerard 😂

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5147
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Luka Ivanušec/// HELD-topic









0.0156288