|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik heb het idee, gezien de reacties in het veld, dat zijn medespelers het helemaal niks vinden om met hem samen te spelen. Hij doet niet wat zijn verwachten en vice versa. Is dat (men)taal? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ligt eraan welke kant ze op willen, slotbal of individuele kwaliteiten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind hem nog erg geforceerd spelen. Lijkt teveel opzoek naar een belisssende actie/voorzet/goal. Zou iets meer rust willen zien. Maar goed, hij loopt inmiddels niet meer in de weg als hij speelt, dat is al een verbetering. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En dat terugdribbelen is ook niet nodig. Heb ik hem een handvol keer zien doen tegen Almere. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 26 februari 2024 - 20:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En dat terugdribbelen is ook niet nodig. Heb ik hem een handvol keer zien doen tegen Almere. Dat viel mij ook op. Bracht ons daarmee soms in gevaar wanneer het op eigen helft gebeurde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 februari 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vooral erg handrem/geforceerd speelt hij, je ziet hem gewoon in zn acties denken wat moet ik nu ipl lekker ballen, stengs of timber aanspelen en door het centrum eroverheen gaan maar die 2 willen en doen ook wat hij deed bij vorige club,, ivanusec lijkt van slot echt alleen hangend op links te moeten spelen en niet in looplijnen stengs of timber te komen,, maar ik betwijfel gewoon erg ook of hij in ons systeem op de flank waardevol gaat zijn, daarom zie ik hem toch het liefst op 8 of 10 uitgeprobeerd gaat worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 februari 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien moet je hem inderdaad gewoon op 10 opstellen en Stengs wat meer rust geven. Al is het dubbele programma binnenkort wel voorbij natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is wat Willem van Hanegem al weken roept . Spreek hem niet graag tegen hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nou moet jij het maar repareren,Luka |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde knap beroerd vandaag |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde knap beroerd vandaag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen buitenspeler en niet geschikt voor 10.
Kan voetballen maar ik zie niet echt een geschikte positie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Luka Ivanušec is bij 5 doelpunten betrokken geweest in zijn laatste 7 wedstrijden Dat lijkt veel, maar dat is t natuurlijk niet echt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had ook bij z'n vorige clubs een slow start, om seizoenen daarop het te laten zien. Eigenlijk zou ik hem eerder als aanvallende middenvelder willen zien, en moet nog leren een kuitenbijter te worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Was gisteren bij elke gevaarlijke aanval in de eerste helft betrokken |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik betwijfel of het hangend op links een daverend succes gaat zijn zoals wij in nederland gewend zijn hoe een buitenspeler hoort te spelen,, zou het een goeie zaak vinden hij echt meer centrale rol (10) gaat krijgen want zie hem zelf daar bij ons meer van meerwaarde kunnen gaan worden, wel gewoon een erg goeie voetballer overgens vind ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2024 - 17:31 schreef bijft007 het volgende:Ik betwijfel of het hangend op links een daverend succes gaat zijn zoals wij in nederland gewend zijn hoe een buitenspeler hoort te spelen,, zou het een goeie zaak vinden hij echt meer centrale rol (10) gaat krijgen want zie hem zelf daar bij ons meer van meerwaarde kunnen gaan worden Ik heb vandaag nog eens de herhaling van gisteren gekeken en video's van zijn tijd elders maar het is echt zelden dat hij succesvol is vanaf de zijkant maar wel vanuit het middenveld .. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Veel bekeken toen bekend was hij mogelijk naar ons zou komen, praktisch altijd al gauw in balbezit vanuit het centrum spelend |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2024 - 17:43 schreef bijft007 het volgende:Veel bekeken toen bekend was hij mogelijk naar ons zou komen, praktisch altijd al gauw in balbezit vanuit het centrum spelend Precies dat ! |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Slot is goed, maar heeft ook z'n nadelen. Het nooit eens wisselen van systeem bv. Hopelijk speelt onze nwe coach wel eens 4-4-2. Zie 'm graag in een 4-mans middenveld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer 90 minuten op de bank |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
14 × basis en 10 subs bij Feyenoord. (Viel me nog mee) Maar hij kwam uit op 1100 nogwat minuten. Dus schijnbaar steeds weer vlot gewisseld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Deksel op de pan, kan er ook wat van. Je weet het niet zo met hem, maar heb het gevoel dat hij nog wat gaat bijdragen dit seizoen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was ontzettend nerveus met de pingel, gelukkig ging hij erin. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Vond hem juist geconcentreerd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja, wisselen en in de uitverkoop |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Word ‘m niet.
Maar raak je niet kwijt vrees ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Denk van wel, ook nog international. Maar als je hem nu zou verkopen dan is het wel met verlies ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 17:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Denk van wel, ook nog international. Maar als je hem nu zou verkopen dan is het wel met verlies ja. Geen basisspeler meer inmiddels bij Kroatië en op het EK maar paar minuutjes gespeeld dacht ik.
Als je hem kan verkopen zou ik het doen. Mist een hoop. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 17:21 schreef MMM het volgende:[..] Geen basisspeler meer inmiddels bij Kroatië en op het EK maar paar minuutjes gespeeld dacht ik. Als je hem kan verkopen zou ik het doen. Mist een hoop. eens, totaal ongeschikt voor feyenoord doet alles op 50 procent inzet lijkt het
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Valt al niet eens meer in. En dat terwijl je voetballend nauwelijks ergens komt en hij een van je betere spelers aan de bal moet zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Een bijzondere aankoop. Prima voetballer, maar voor een ander systeem. Slot en Priske willen met veel druk en hoge intensiteit spelen. Dan ga je geen Zerrouki en Ivanusec halen. Dit zijn 9zonder overdrijven) de twee traagste spelers in de eredivisie. Los van het feit dat ik Ivanusec een hele goede speler vind. Spelers in een niet voor hun passend systeem komen gewoon niet uit de verf. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zelfs als er echt niemand anders meer is voor zijn posities, dan nog wordt hij niet gebracht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heeft ie Priskes wijf geneukt ofzo ? |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: nee en dat snap ik ook nog ook er zit totaal geen schijntje drive in deze man ga je eens proberen te bewijzen en loop je de tering dit word hem niet en zal hem nooit worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2024 door coenjo -- |
|
|
|