|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Als het over niet presteren gaat, zijn er veel die op Paixao lijken.. ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Maar blijft jammer van deze gozer, was echt een prima spelers, kan met zijn inzicht en techniek in één beweging 20 acties van een Nieuwkoop teniet doen. Tot die blessure zag je dat ook, nu is ie ook helemaal zijn vertrouwen kwijt. Een loper is het uiteraard niet, maar wel een fijngevoelig technische speler, waarvan je er niet veel hebt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja zo zie ik het ook wel eerlijk gezegd |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lullige voor hem is ook, maar waarschijnlijk ook uiteraard mede door prestaties trainingen dat hij ook helemaal klaar is momenteel bij Kroatië, anders bleef zn wedstrijd fitheid ook nog redelijk op orde,, heb er zelf helaas al tijdje geen vertrouwen meer in het goedkomt bij ons,, meeste kans nog ergens in de as op het middenveld of op 10, maar dan zit zn geringe loopvermogen hem wss in de weg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Qua creativiteit een ideale 10 maar t fysieke zit er niet in.
De 3 duurste topaankopen van vorig jaar, alle 3 missers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Deal with it Zo slecht zijn ze niet. Alleen het komt er niet uit. Is international van een goed voetballand |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Optie Luka op links en Igor op rechts zou ik nog wel eens willen zien, gezien de situatie op de rechter flank. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ivanusec meermalen gezien op linksbiten. Ondanks soms enorme fluwelen techniek toch vaak te voorsprlbaar naar de 16 meter voor een schot. Heeft meermalen verzaakt in het meeverdedigen, druk zetten. Vaak te onzichtbaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 - 11:38 schreef FR-Henk het volgende:Ivanusec meermalen gezien op linksbiten. Ondanks soms enorme fluwelen techniek toch vaak te voorsprlbaar naar de 16 meter voor een schot. Heeft meermalen verzaakt in het meeverdedigen, druk zetten. Vaak te onzichtbaar. Soms is simpel voetballen de oplossing. Als je niet wordt opgesteld kun je geen progressie maken toch. En met een Bueno die er overheen kan komen, is het wel een handenbinder voor de verdedigers . Of zie ik dat verkeerd. Nu heb je Paxao soms verrasend maar soms ook overal maar niet waar hij moet staan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 - 12:06 schreef piet de paler het volgende:[..] Soms is simpel voetballen de oplossing. Als je niet wordt opgesteld kun je geen progressie maken toch. En met een Bueno die er overheen kan komen, is het wel een handenbinder voor de verdedigers . Of zie ik dat verkeerd. Nu heb je Paxao soms verrasend maar soms ook overal maar niet waar hij moet staan Nee, niet verkeerd, maar Luka heeft te vaak datzelfde patroon laten zien. Eenvoudig en voorspelbaar voor tegenstanders. Is ook als linksmidden ervaren. Maar daar heeft ie meer concurrentie. Vergeet ook niet dat je wordt opgesteld als je het ook op trainingen toont. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ging weer geruisloos voorbij |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Inmiddels niet meer opgeroepen voor Kroatië. Ging van basisspeler, naar invaller, naar reserve/tribune, naar nu dus niet eens meer erbij. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pijnlijk,, tja voor hem en ons het beste hij in winterstop mooie club vind om zn carrière weer een positieve boost te geven, wij hebben en zullen als buitenspelers vooral snelheid en loopvermogen nodig hebben, meer als middenvelder mogelijk nog een kansje maar nihil nu intussen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon een ontzettend goede voetballer ,daar blijf ik bij. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Legt niemand hier een link tussen het feit dat hij na zijn blessure nooit meer dreigend in zijn spel is geweest? Zo'n verschil met zijn eerste wedstrijden bij ons. Lijkt wel een soort angst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2024 door deoudehappel -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Toen maakte Ivanusec de beste indruk ja, maar uiteindelijk speelde hij maar 2 wedstrijden voordat hij geblesseerd raakte, dus ik denk dat we dat ook niet groter moeten maken dan het is. En die 2 wedstrijden dat hij speelde was ook in die 1-2 maanden dat Feyenoord heel goed was vorig seizoen. Dus dan lijk je ook sneller goed dan normaal. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zagreb speelde zeg ik nu achteraf ook een systeem wat hem echt gegoten zat, als linkshalf hangend op links en vooral in balbezit door het midden komend voor een steekpass of 1 tweetjes waar hij vervolgens 16 kwam voor een schot,, systeem ingericht voor speler zoals hem, bij ons wordt er verwacht hij als echte buitenspeler speelt meters maken zijkant en speler passeren of na run vanaf links naar binnen voor schot. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2024 - 21:33 schreef bijft007 het volgende:Zagreb speelde zeg ik nu achteraf ook een systeem wat hem echt gegoten zat, als linkshalf hangend op links en vooral in balbezit door het midden komend voor een steekpass of 1 tweetjes waar hij vervolgens 16 kwam voor een schot,, systeem ingericht voor speler zoals hem, bij ons wordt er verwacht hij als echte buitenspeler speelt meters maken zijkant en speler passeren of na run vanaf links naar binnen voor schot. Ja en het gekke is dat hij daar aanvallend behoorlijk kon versnellen . En ook erg goed in de combies |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kon schijnbaar afgelopen zomer voor 15 miljoen naar Rusland waar hij zelf 3 miljoen kon verdienen, maar wilde daar niet heen.
Hopen op een verkoop komende winter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 - 07:34 schreef MMM het volgende:Kon schijnbaar afgelopen zomer voor 15 miljoen naar Rusland waar hij zelf 3 miljoen kon verdienen, maar wilde daar niet heen. Hopen op een verkoop komende winter. Geloof er geen zak van. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hier wint/verliest de bever niet veel mee toch door dit te melden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Natuurlijk wel. Die is nog steeds met een anti lobby bezig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het zal wel. Geloof wat je wilt geloven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 - 07:34 schreef MMM het volgende:Kon schijnbaar afgelopen zomer voor 15 miljoen naar Rusland waar hij zelf 3 miljoen kon verdienen, maar wilde daar niet heen. Hopen op een verkoop komende winter. Betaald Poetin van zijn leven niet in het leger. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar Ivanusec wilde zelf niet. Dus dan is het boek dicht. Kun je verder niemand iets verwijten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dus is de relevantie van het bericht ook nog eens nul. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 - 10:49 schreef MMM het volgende:[..] Maar Ivanusec wilde zelf niet. Dus dan is het boek dicht. Kun je verder niemand iets verwijten. De gemiddelde lezer is niet zo rationeel Dat weet hij ook |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het doel staat in het midden van de achterlijn Luca |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien ook nog wat wijze raad voor Zerrouki de volgende keer? ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Iets van verbetering vond ik. Speelde ook regelmatig meer als middenvelder. Net als Igor doet op die positie. Gaat nog wel steeds veel mis. Maar wel een belangrijke en goede goal.
Wellicht als hij wat minder geforceerd gaat spelen, dat er nog wat uit hem komt bij Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 23:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Iets van verbetering vond ik. Speelde ook regelmatig meer als middenvelder. Net als Igor doet op die positie. Gaat nog wel steeds veel mis. Maar wel een belangrijke en goede goal. Wellicht als hij wat minder geforceerd gaat spelen, dat er nog wat uit hem komt bij Feyenoord. Wat dacht je als hij die eerste kans had verzilverd zo door de beentjes van die verdediger. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Blijft een prima voetballer die met vertrouwen een fluwelen balbehandeling heeft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou hem graag wat vaker willen zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vond het echt niet goed, buiten de goal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Daarom ging het meeste over rechts |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 23:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wat dacht je als hij die eerste kans had verzilverd zo door de beentjes van die verdediger. Gewoon jammer dat die niet hing. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon een goede voetballer. Alleen het verschil qua voetballen tussen hem en Paxao is te groot. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 23:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Iets van verbetering vond ik. Speelde ook regelmatig meer als middenvelder. Net als Igor doet op die positie. Gaat nog wel steeds veel mis. Maar wel een belangrijke en goede goal. Wellicht als hij wat minder geforceerd gaat spelen, dat er nog wat uit hem komt bij Feyenoord. Eens |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is gewoon een speler met kwaliteiten, maar heeft een motoriek van een bejaarde |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heeft een prima motoriek hoor Cobus ,heeft alleen geen drive al was dat gisteren beter dan we eerder van hem gezien hebben. Blijven jagen en je kwaliteiten laten zien Luka! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2024 - 12:08 schreef Leon FR1908 het volgende:Heeft een prima motoriek hoor Cobus ,heeft alleen geen drive al was dat gisteren beter dan we eerder van hem gezien hebben. Blijven jagen en je kwaliteiten laten zien Luka! Heb je hem wel eens een sprintje zien trekken? Eigenlijk kan dat niet meer in het moderne voetbal. Er zou een ondergrens moeten zijn bij de selectie en scouting van spelers gewoon puur op data. Snelheid op 20m, 40m 60m, 100m. Ook op uithoudingsvermogen (piepjestest) en nog wat fysieke criteria. Red je 4 van de 5 criteria niet, dan niet selecteren. Wil je de zwaktes compenseren met andere kwaliteiten dan moeten die zo exceptioneel zijn, dat Feijenoord dat toch niet kan betalen. Ivanusec en Zerrouki zouden nooit geselecteerd mogen worden. Zeker niet met wat Priske voor ogen heeft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2024 - 12:16 schreef CobusIII het volgende:[..] Heb je hem wel eens een sprintje zien trekken? Eigenlijk kan dat niet meer in het moderne voetbal. Er zou een ondergrens moeten zijn bij de selectie en scouting van spelers gewoon puur op data. Snelheid op 20m, 40m 60m, 100m. Ook op uithoudingsvermogen (piepjestest) en nog wat fysieke criteria. Red je 4 van de 5 criteria niet, dan niet selecteren. Wil je de zwaktes compenseren met andere kwaliteiten dan moeten die zo exceptioneel zijn, dat Feijenoord dat toch niet kan betalen. Ivanusec en Zerrouki zouden nooit geselecteerd mogen worden. Zeker niet met wat Priske voor ogen heeft. Misschien begreep ik jou eerder verkeerd maar met motoriek versta ik meer de bewegelijkheid van een speler en niet de snelheid. Ben het overigens met jou eens dat hij verkeerd geselecteerd is om het spel van zowel Slot als Priske te spelen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
begrijp mij niet verkeerd hoor. ik ben een liefhebber van een Ivanusec in vorm. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce