|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heeft u een zuur bericht plaats het dan in dit zure topic .
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahahaha! Daar kan Leuv alleen maar vrolijker van worden. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Haha wat een eer, een eigen forum. Dank jullie voor deze waardering. Overigens zijn ze zoetzuur en niet zuur maar dit terzijde. De een heeft de rol van copy paste moderator en de ander gooit war azijn in de lucht. Laat mij dan maar de azijnzijker zijn dan alleen maar papegaaien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2023 door Leuv -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Whaha wat ik me dan afvraag is er n reden om zo zuur of negatief te doen ofso, nergens voor nodig tochπ of je moet uiteraard ongesteld zijn, want dat lijkt me dan wel lullig, of nouja kut in dat gevalπ
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wat is er zuur of negatief aan het reageren op iemand die alleen maar berichten post die door een ander zijn geschreven. Als dat het doel van een forum is dan ben ik er klaar mee. Dan papegaaien jullie allemaal lekker maar na. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heerlijk dit, kom er maar in Geile π» |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juli 2023 - 19:50 schreef Leuv het volgende:Wat is er zuur of negatief aan het reageren op iemand die alleen maar berichten post die door een ander zijn geschreven. Als dat het doel van een forum is dan ben ik er klaar mee. Dan papegaaien jullie allemaal lekker maar na. Je hoort er gewoon op jou zure manier helemaal bij uiteraard. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die zit ergens in Zuid Spanje aan de playa zich te vergapen aan al die internationale schoonheden die voorbij paraderen denk ik haha |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Een beetje azijn heeft een meer reinigende werking dan al dat alkalische gepapegaai π€πͺ. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Azijn doet er toe als het functioneel toegepast wordt. Hoe functioneel is jouw azijn, Leuv? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juli 2023 - 20:00 schreef Leuv het volgende:Een beetje azijn heeft een meer reinigende werking dan al dat alkalische gepapegaai π€πͺ. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juli 2023 - 19:50 schreef Leuv het volgende:Wat is er zuur of negatief aan het reageren op iemand die alleen maar berichten post die door een ander zijn geschreven. Als dat het doel van een forum is dan ben ik er klaar mee. Dan papegaaien jullie allemaal lekker maar na. Ik bedoel dit niet lullig leuv maar dat is het doel van het forum. Ik o.a. Plaats dit 1 ter info en 2 het gesprek gaande te houden.. wat 0 met elkaar napapegaaien te maken heeft.. Je hoeft het daarnaast niet te lezen als je wilt hè.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat wil je nog meer met een eigen topic :) |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Bier, sex en karbonades. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Deze zomerstop dus geen komkommer maar zure bommentijd. Is weer s wat anders |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Leuv alleen de groten van dit forum krijgen een eigen topic. En zonder zuur geen zoet |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik wou een plaatje posten met een augurk, maar zag alleen maar komkommers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juli 2023 - 09:19 schreef piet de paler het volgende:Leuv alleen de groten van dit forum krijgen een eigen topic. En zonder zuur geen zoet Ik mis het tromgeroffel. Geen geluid toegevoegd op dit forum ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De tering, lijkt wel een kroket man. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig het water weer wat aangevuld ja, anders had ik ook wel in Afrika kunnen gaan wonen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja maar is wel een Leuv zomer zo |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vindt de zuurgraad op het forum ook erg hoog. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Valt toch erg mee de laatste tijd? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vind juist het tegenovergestelde |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Stop er dan ook mee Piet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahaha over Feyenoord ben ik de laatste jaren niet zuur. Alle seinen staan op groen, behalve het stadion ( junta) Lekker vrijdag kijken waar we nu al staan ..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben ook erg nieuwsgierig ,ze duwen ons in de favorietenrol maar de concurentie zit ook niet stil. Inderdaad even kijken waar we staan vrijdag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ach half augustus Leuven we weer dat de mussen dood van het dak vallen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Haha Ja zo gaat dat ,we Leuven wat af in dit kikkerlandje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De 020 supporter van nu is veeel erger. Triest voor ze. Hahahahahahahahahahaha! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleuvd... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Hier aan de Italiaanse kust niets te klagen. Ik kom binnenkort wel weer azijnzeiken. Nu eerst genieten van ons wel verdiende paar weekjes vakantie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus een Leuv gleuf = zure grot ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2023 - 17:05 schreef Leuv het volgende:[..] Hier aan de Italiaanse kust niets te klagen. Ik kom binnenkort wel weer azijnzeiken. Nu eerst genieten van ons wel verdiende paar weekjes vakantie. Veel plezier jongen en geniet ervan,en niet teveel zure caponata eten he π |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2023 - 17:05 schreef Leuv het volgende:[..] Hier aan de Italiaanse kust niets te klagen. Ik kom binnenkort wel weer azijnzeiken. Nu eerst genieten van ons wel verdiende paar weekjes vakantie. Geniet er van π |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2023 - 17:05 schreef Leuv het volgende:[..] Hier aan de Italiaanse kust niets te klagen. Ik kom binnenkort wel weer azijnzeiken. Nu eerst genieten van ons wel verdiende paar weekjes vakantie. Lekkerrrr! Ik zwaai wel vanuit de Provence! 2 seconden maar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Augurken zijn erg zuur en dit zuur breekt de alcohol af. Een zure bom kan natuurlijk ook, en dit helpt ook tegen de kater. Eet dus meerdere augurken of een zure bom en je hebt de volgende dag geen kater meer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Klopt, ingelegde groenten, zuurdesembrood en diverse typische vleeswaren zijn onmisbare zaken bij een goede fles Vodka. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of gewoon die zooi niet drinken. |
|
|
|