|
|
VVout
|
|
|
Geitenmelk met een cracker en kaas dan. Moet gewoon eens kunnen een keer per jaar of zo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Cola is ph 2,5. Nog net geen azijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 12:23 schreef VVout het volgende:Klopt, ingelegde groenten, zuurdesembrood en diverse typische vleeswaren zijn onmisbare zaken bij een goede fles Vodka. Nooit geweten ,en nu drink ik al jaren niet meer haha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat drink ik nou dus niet. Als het de roest van metaal vreet heb ik spontaan geen dorst meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dronk ik veel van met Vieux of Barcardi erin |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar goed dat je gestopt bent dan. Driedubbele aanslag. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 18:05 schreef VVout het volgende:[..] Dat drink ik nou dus niet. Als het de roest van metaal vreet heb ik spontaan geen dorst meer. Ben je aan het roesten dan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toch al zo'n 26 jaar mee gestopt. Maar we waren op onze 14de al elke zaterdag straal bezopen. Later kwam daar de vrijdag er ook bij . Kan me dat niet meer voorstellen als je de wereld of in iedergeval Nederland van nu zo bekijkt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 19:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Toch al zo'n 26 jaar mee gestopt. Maar we waren op onze 14de al elke zaterdag straal bezopen. Later kwam daar de vrijdag er ook bij . Kan me dat niet meer voorstellen als je de wereld of in iedergeval Nederland van nu zo bekijkt. Oh, als je jong bent prima toch. Heb ook wel eens bij de verkeerde deur gestaan in de gedachte dat ik thuis was. Ook een keer wakker geworden met een maatje, in een showroom, in een nieuwe auto. Tot op de dag van vandaag, geen idee hoe.🤣 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 19:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Toch al zo'n 26 jaar mee gestopt. Maar we waren op onze 14de al elke zaterdag straal bezopen. Later kwam daar de vrijdag er ook bij . Kan me dat niet meer voorstellen als je de wereld of in iedergeval Nederland van nu zo bekijkt. Indertijd van vrijdagavond tot zondag op gang, soms maandagochtend bijna rechtstreeks door naar 't werk.. Als je jong bent heb je daar geen erg in. Nu na een feestje al een dag of 2 recupereren... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 19:46 schreef van geil het volgende:[..] Oh, als je jong bent prima toch. Heb ook wel eens bij de verkeerde deur gestaan in de gedachte dat ik thuis was. Ook een keer wakker geworden met een maatje, in een showroom, in een nieuwe auto. Tot op de dag van vandaag, geen idee hoe.🤣 Hahaha ja das mooi . 1x wakker geworden op een stoep s'morgens ergens in een buitenwijk in Lloret da mar . Geen idee hoe ik daar gekomen was en ook niet weten waar ik op dat moment was . Gelukkig geen pijn in me reet op dat moment 😂😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 19:50 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Indertijd van vrijdagavond tot zondag op gang, soms maandagochtend bijna rechtstreeks door naar 't werk.. Als je jong bent heb je daar geen erg in. Nu na een feestje al een dag of 2 recupereren... Ja dat was later bij ons ook . Alleen ik vond zuipen op vrijdag en zaterdag genoeg . Zondags wel een biertje maar altijd gezorgt dat ik fit naar me werk ging in tegenstelling tot de meeste van me maten.
Volgende maand gaan we weer met een mannetje of 12 van vroegah een avondje op pad .. Veel zin in |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 19:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha ja das mooi . 1x wakker geworden op een stoep s'morgens ergens in een buitenwijk in Lloret da mar . Geen idee hoe ik daar gekomen was en ook niet weten waar ik op dat moment was . Gelukkig geen pijn in me reet op dat moment 😂😂 Oefening baart kunst vandaar geen pijn gevoeld waarschijnlijk. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 20:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat was later bij ons ook . Alleen ik vond zuipen op vrijdag en zaterdag genoeg . Zondags wel een biertje maar altijd gezorgt dat ik fit naar me werk ging in tegenstelling tot de meeste van me maten. Volgende maand gaan we weer met een mannetje of 12 van vroegah een avondje op pad .. Veel zin in Blijft genieten, maar nu met mate (met de maten)😁 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 19:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha ja das mooi . 1x wakker geworden op een stoep s'morgens ergens in een buitenwijk in Lloret da mar . Geen idee hoe ik daar gekomen was en ook niet weten waar ik op dat moment was . Gelukkig geen pijn in me reet op dat moment 😂😂 Haha hier nog een, niet ver er vandaan in Playa d’aro
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Platja D'Aro is een leuke plaats. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ooit met n Belg gesproken op het terras bij n hotel. Die vroeg zich af wat al die Egyptenaren toch in het hotel deden. Egyptenaren vroeg ik? Jazeker kijk eens op het parkeerterrein, heel veel nummerborden met E. Heb m nog maar n biertje gegeven, en met de vrouw later er hard om gelachen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha mooie en o zo herkenbare verhalen als ik het zo lees,, die prijzen van nu maakt het voor de jeugd er niet makkelijker op,, dus meesten eerst tijd thuis ed ergens wat drinken alvorens ze nog ergens cafe of disco ingaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan nog geen zetpil verdragen ik weet niet hoe dat met jou zit haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat waren nog eens tijden VV |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 20:50 schreef van geil het volgende:Ooit met n Belg gesproken op het terras bij n hotel. Die vroeg zich af wat al die Egyptenaren toch in het hotel deden. Egyptenaren vroeg ik? Jazeker kijk eens op het parkeerterrein, heel veel nummerborden met E. Heb m nog maar n biertje gegeven, en met de vrouw later er hard om gelachen. 🤣🤣🤣 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 20:50 schreef van geil het volgende:Ooit met n Belg gesproken op het terras bij n hotel. Die vroeg zich af wat al die Egyptenaren toch in het hotel deden. Egyptenaren vroeg ik? Jazeker kijk eens op het parkeerterrein, heel veel nummerborden met E. Heb m nog maar n biertje gegeven, en met de vrouw later er hard om gelachen. Allee zenne, t's me wa 🤣🤣🤣 |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: - Zorg ervoor dat uw endeldarm leeg is voordat u de zetpil inbrengt. Dus ga van tevoren naar het toilet. - Was uw handen altijd vóór en nádat u een zetpil inbrengt. - Verwijder het folie van de zetpil (zie bijsluiter die door de apotheek is meegeleverd). - Breng de zetpil in de anus. Het maakt daarbij niet zoveel uit of u de zetpil met de punt naar voren of met de stompe kant naar voren inbrengt. Als u de zetpil met een beetje water nat maakt, kunt u hem wat makkelijker inbrengen. - Duw met een vinger de zetpil helemaal naar binnen. Uw sluitspier kan anders de zetpil onwillekeurig weer naar buiten duwen. - Het kan zijn dat u na het inbrengen van de zetpil aandrang krijgt. Probeer er niet aan toe te geven. De zetpil heeft enige tijd nodig om te smelten en uw endeldarm moet de werkzame stof opnemen. - Als u de zetpil binnen 10 minuten verliest, omdat u naar het toilet moet, kunt u een nieuwe inbrengen.
Folietje wel verwijderen Leon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 september 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Of voorspellingspool winnen en aan Patries vragen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha goed om te weten,, ik geloof dat ik voor nu maar bij bakje koffie houwen 'zet' hoor |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ooit trouwens wel eens zon zet pil moeten gebruiken op vakantie lange tijd geleden,, had super last van buik dus ik naar de spoedarts😲,, ze dachten dat het iets met darmen was toen dacht ik,, en na gebruik zon pil zou het beter moeten gaan,, nou niet dus😓 maar wat bleek: het was 1 verdraaide klokkenspel en een dag of wat later was er 1 zo groot als een tomaat (geen snack tomaat) dus 1 is nu buiten werking,, maar blijkt dat er 1 ook uitstekend werk kan leveren gelukkig🥳
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelfs onze El is zeer negatief over de transfers. 30 a 40 procent minder geworden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan ook niet anders toch voor wat er nu gezien hebben. Enige wat nog een beetje verzachtend is, is de samenstelling waarin aldoor gespeeld moet worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij had t niet over het spel. Maar over de transfers, en vooral het uitblijven ervan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had t vooral over de posities toch. Dat kun je eigenlijk pas beoordelen wanneer het elftal goed ingevuld is.
Snap wel dat t minder is nu, maar dat is uiteraard altijd zo wanneer de betere spelers weggaan, wij kopen dan geen betere spelers, maar moeten die spelers weer op dat niveau gaan brengen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja,daar kan iedereen wel inkomen. Maar dan moet je dus je zwakkere posities verbeteren. En zorgen voor opties op alle posities. Dat laatste is duidelijk niet gebeurd. Je komt amper tot 11 volwaardige basisspelers op hun eigen positie. Dat moeten er minimaal pak m beet 13 zijn voor de competitie. En voor Europees pak m beet minimaal 16. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Veel zure Leuven hier vandaag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja als het zo snel om ons heen blijft woekeren zullen we binnenkort wel een lockdown en een Leuv vaccinatie krijgen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerder een mierzure zetpil |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan voldoende zijn inderdaad haha |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 november 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook dit is er niet beter op geworden met Priske ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Noem jij eens iets dat beter is geworden onder Prutske. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De juiste vragen zijn denk ik:
a) Hoeveel tijd krijg ik om het de supporters naar de zin te maken. b) Zouden blessures te maken kunnen hebben met het bezopen programma om de club heen internationaal. c) Gaat het beter worden met een andere trainer. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Zou al blij wezen als het beter gaat met de nieuwe burgermeesteres. |
|
|
|