BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Calvin Stengs topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - zaterdag 10 augustus 2024 - 23:47   quote  deeplink  
Was dus niet eens ziek dan,, puur om stil te houden hij ver met club was

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 10 augustus 2024 - 23:53   quote  deeplink  
Zal alst klopt dus wel losgaan aanvallend binnenkomend want zullen dan al wel redelijk ver zijn met evt vervanger(s)
kenny
 kenny - zaterdag 10 augustus 2024 - 23:55   quote  deeplink  
niet erg vinden , misschien zet dit de deur open voor bae
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 10 augustus 2024 - 23:56   quote  deeplink  
Ongetwijfeld zelf een vertrekwens. Doei.
CobusIII
 CobusIII - zondag 11 augustus 2024 - 00:00   quote  deeplink  
Begrijpen doe ik het niet....8M? MLS? De enige verklaring die ik heb is dat het een soort einde is van zijn voetbalcarrière. Zou het met de vroegere blessure te maken hebben?
Waarom is hij überhaupt naar Feijenoord gegaan?
Alexmem
 Alexmem - zondag 11 augustus 2024 - 00:09   quote  deeplink  
Vanwege Slot.
bijft007
 bijft007 - zondag 11 augustus 2024 - 00:09   quote  deeplink  
Als het echt klopt 2 dingen de reden

1 gekocht van Antwerp, en eiste en kreeg hoogste salaris nu van onze selectie
2 om te komen eisde hij een ontsnapings clausule in zn contract dat zo laag was 8 milj

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door bijft007 --
kenny
 kenny - zondag 11 augustus 2024 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2024 - 00:00 schreef CobusIII het volgende:
Begrijpen doe ik het niet....8M? MLS? De enige verklaring die ik heb is dat het een soort einde is van zijn voetbalcarrière. Zou het met de vroegere blessure te maken hebben?
Waarom is hij überhaupt naar Feijenoord gegaan?
dat moet haast wel , zijn belastbaarheid met zijn knie is denk ik het struikelblok , MLS is een niveautje lager dus prima toch voor hem
wij moeten verder en dit zet de deur open voor misschien een heel goede creatieve speler die wel die inspanning kan leveren
tomson
 tomson - zondag 11 augustus 2024 - 00:26   quote  deeplink  
Weer een schoen weggegooid voor een een nieuwe is. Was gisteravond al duidelijk een gemis, hoe blessure gevoelig dan ook
R()b
 R()b - zondag 11 augustus 2024 - 00:38   quote  deeplink  
Nu weken achter een opvolger aanlopen...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 augustus 2024 - 01:04   quote  deeplink  
Van alles apart hier. De timing, de club/competitie, het bedrag.

Maar het belangrijkste is dat we niet eens een adequate reserve achter hem hebben, laat staan dat we iemand hebben die hetzelfde of meer kan brengen.
MMM
 MMM - zondag 11 augustus 2024 - 08:02   quote  deeplink  
Verkopen voor 8 miljoen??????????
MMM
 MMM - zondag 11 augustus 2024 - 08:02   quote  deeplink  
En geen vervanger in de selectie. 0 creativiteit
coenjo
 coenjo - zondag 11 augustus 2024 - 08:06   quote  deeplink  
ik snap deze verkoop wel, op de 10 is het geen aanjager/strijder en op de flank gaat hij niet even op snelheid een mannetje voorbij. het spel wat feyenoord speelt past ook niet echt bij hem, seiz 1 onder slot was het beste qua druk zetten, toen dit soort spelers kwamen werd het spel een stuk minder. ik denk dat ze weer een soort szymanski op die positie zoeken.
door deze verkoop moet je een 10 en een vleugel aanvaller halen wat totaal niet slecht uit komt.
het bedrag wat genoemd word is dan wel wat te laag( misschien dat hij verkocht word voor 12 en er 8 van over blijft?)
met de verhuur van sauer blijft er weinig over en dat zal betekenen dat ze deze week flink in zullen/moeten kopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door coenjo --
MMM
 MMM - zondag 11 augustus 2024 - 08:14   quote  deeplink  
Verkopen kan als je een directe vervanger NU in huis heb en als je er een marktconform bedrag voor krijgt.

Je gaat je enige creatieve man toch niet verkopen voor 8 miljoen als er afgelopen zomer 6 voor betaald is? Stengs heeft een waarde van 15 miljoen euro en was afgelopen seizoen betrokken bij voldoende goals en assists.

Ik begrijp echt niets meer van dit beleid. Als je Stengs verkoopt waardoor je 0 creativiteit over houd, gooi je gewoon het hele seizoen weer weg
MMM
 MMM - zondag 11 augustus 2024 - 08:30   quote  deeplink  
Zelf 9 miljoen betalen voor een waardeloze spits vorig seizoen. En nu je meest creatieve man verkopen voor 8 miljoen.
coenjo
 coenjo - zondag 11 augustus 2024 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2024 - 08:14 schreef MMM het volgende:
Verkopen kan als je een directe vervanger NU in huis heb en als je er een marktconform bedrag voor krijgt.

Je gaat je enige creatieve man toch niet verkopen voor 8 miljoen als er afgelopen zomer 6 voor betaald is? Stengs heeft een waarde van 15 miljoen euro en was afgelopen seizoen betrokken bij voldoende goals en assists.

Ik begrijp echt niets meer van dit beleid. Als je Stengs verkoopt waardoor je 0 creativiteit over houd, gooi je gewoon het hele seizoen weer weg
waarschijnlijk hebben ze gelijk zijn vervangers al klaar staan waar ze al rond mee zijn
zo niet dan snap ik het ook niet,
8 miljoen is te weinig, maar nice krijgt nog 25 procent doorverkoop? als er dan 8 over blijft netto? hij had een goed seizoen bij antwerp en is toen voor 6 milj gekomen. is hij nou veel beter geworden dan toen hij kwam? voor mij niet echt, dus misschien is de waarde dan toch redelijk realistisch voor hem. wie bepaalt of zijn transferwaarde 15 miljoen is?
we doen nu net of zijn al onze spelers goud waard maar zo is het dus niet in de realiteit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door coenjo --
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2024 - 08:33   quote  deeplink  
Misschien afspraken over gemaakt.
Geen idee.
Verder vind ik t een hoop gehuil als je kijkt hoe vaak Stengs verketterd is en gezegd dat ie wel mocht gaan
Nou daar gaat ie misschien. Hopelijk staat de rest nu opgelijnd
MMM
 MMM - zondag 11 augustus 2024 - 08:38   quote  deeplink  
Ik ben bij aankoop en ook tweede seizoenshelft kritisch geweest op Stengs. Maar ik heb zijn voetballende kwaliteiten altijd geroemd en ook gezegd dat Feyenoord met de huidige selectie onmogelijk zonder Stengs kan.

Als je 6 betaald en de speler is betrokken bij 20 goals in 24 wedstrijden in de ED, dan ben je gek als je hem voor 8 verkoopt. En mocht het een clausule zijn is dat ook raar beleid. Speler voor 6 kopen en dan een clausule van 8 miljoen in zijn contract zetten
coenjo
 coenjo - zondag 11 augustus 2024 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2024 - 08:38 schreef MMM het volgende:
Ik ben bij aankoop en ook tweede seizoenshelft kritisch geweest op Stengs. Maar ik heb zijn voetballende kwaliteiten altijd geroemd en ook gezegd dat Feyenoord met de huidige selectie onmogelijk zonder Stengs kan.

Als je 6 betaald en de speler is betrokken bij 20 goals in 24 wedstrijden in de ED, dan ben je gek als je hem voor 8 verkoopt. En mocht het een clausule zijn is dat ook raar beleid. Speler voor 6 kopen en dan een clausule van 8 miljoen in zijn contract zetten
hij verdiend ook 3 miljoen per jaar schijnt het dus het levert misschien ook weer 2 posities op qua salarishuis
en daar komt bij misschien is het wel de enige club die hem wil?
waarom pakt lazio niet door?
ze zullen al wel vervangers klaar hebben staan die dezelfde dag worden aangetrokken
verwacht de komende 3 dagen 3 spelers en mocht dat niet zo zijn valt het vies tegen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door coenjo --
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2024 - 09:16   quote  deeplink  
Maar wacht even nog. Feyenoord is oké. Stengs moet zelfs nog praten?
coenjo
 coenjo - zondag 11 augustus 2024 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2024 - 09:16 schreef Stylzz het volgende:
Maar wacht even nog. Feyenoord is oké. Stengs moet zelfs nog praten?
die zijn al lang in onderhandeling natuurlijk, als stengs gelijk aan geeft niet naar die club te willen hebben de onderhandelingen tussen de clubs ook geen zin
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2024 - 09:23   quote  deeplink  
Ja dat snap ik. Maar betekent dus dat t ook gewoon nee kan zijn.
Tenzij hij vijf miljoen per jaar gaat krijgen. Dan zou ik blind tekenen.
Zijn fysieke gestel gaat m toch parten spelen
coenjo
 coenjo - zondag 11 augustus 2024 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2024 - 09:23 schreef Stylzz het volgende:
Ja dat snap ik. Maar betekent dus dat t ook gewoon nee kan zijn.
Tenzij hij vijf miljoen per jaar gaat krijgen. Dan zou ik blind tekenen.
Zijn fysieke gestel gaat m toch parten spelen
denk idd dat hij voor zo,n salaris er heen gaat
de mls wordt ook sterker en is denk ik toch een mooie uitdaging voor sommige spelers
misschien werkt feyenoord aan een top aankoop aanvallend en is het salaris wat stengs verdiend nodig om hem binnen te halen
rene rotterdam
 rene rotterdam - zondag 11 augustus 2024 - 09:38   quote  deeplink  
Hij heeft een afkoopsom in laten bouwen bij vertrek Arne Slot van 8 miljoen.
rene rotterdam
 rene rotterdam - zondag 11 augustus 2024 - 09:40   quote  deeplink  
Hele rare constructie dit..begrijp niet dat Feyenoord hier mee akkoord is gegaan als dit waar is.
van geil
 van geil - zondag 11 augustus 2024 - 09:53   quote  deeplink  
Schoonpa?
Ja zoon?
Ik kan een transfer maken, wat denk jij?
Heb je gezien wat er bij Ajax gebeurt is met t transferbeleid?
Ja pa.
Wegwezen dan, die mafkezen gaan ze volgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 augustus 2024 - 10:00   quote  deeplink  
😂😂😂

Let's gooooooooo
MMM
 MMM - zondag 11 augustus 2024 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2024 - 09:13 schreef coenjo het volgende:

[..]

hij verdiend ook 3 miljoen per jaar schijnt het dus het levert misschien ook weer 2 posities op qua salarishuis
en daar komt bij misschien is het wel de enige club die hem wil?
waarom pakt lazio niet door?
ze zullen al wel vervangers klaar hebben staan die dezelfde dag worden aangetrokken
verwacht de komende 3 dagen 3 spelers en mocht dat niet zo zijn valt het vies tegen
Stengs geeft schijnbaar de hele zomer al aan dat hij een transfer ziet zitten. Plus als hij daadwerkelijk die clausule heeft weet je dat dit kan gebeuren. Waarom hebben we niemand achter Stengs?

Nu moet je nog iemand gaan halen. Is die wedstrijdfit? Kent de speelwijze nog niet. Komende zondag zit je dus weer naar dezelfde bagger te kijken met 0 creativiteit.
coenjo
 coenjo - zondag 11 augustus 2024 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2024 - 10:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Stengs geeft schijnbaar de hele zomer al aan dat hij een transfer ziet zitten. Plus als hij daadwerkelijk die clausule heeft weet je dat dit kan gebeuren. Waarom hebben we niemand achter Stengs?

Nu moet je nog iemand gaan halen. Is die wedstrijdfit? Kent de speelwijze nog niet. Komende zondag zit je dus weer naar dezelfde bagger te kijken met 0 creativiteit.
ja waarom is een goeie vraag, ik vind ook dat ze altijd te laat zijn met goeie aankopen
maar verwacht dat er een plan zit achter deze
misschien een enorme aankoop die je gelijk enorm omhoog stuwt iemand die er door zijn kwaliteit er gelijk staat en veel beter is als stengs en misschien een enorme bak salaris moet hebben?
dit scenario zou het moeten zijn anders loopt het idd uit op een fiasco

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door coenjo --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 augustus 2024 - 10:25   quote  deeplink  
Moet eerst een club komen voor een beslissing toch?
Nou die is er nu en het lijkt mij persoonlijk verstandig voor
zowel Calvin als Feyenoord om afscheid te nemen van elkaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2024 - 10:29   quote  deeplink  
Ik denk dat zijn fysiek hem parten speelt.
Misschien zit er wel achter dat men dit gezamenlijk besloten heeft omdat fysiek 2a3 wedstrijden in de week hem alleen maar verder gaat slopen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 augustus 2024 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2024 - 10:29 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat zijn fysiek hem parten speelt.
Misschien zit er wel achter dat men dit gezamenlijk besloten heeft omdat fysiek 2a3 wedstrijden in de week hem alleen maar verder gaat slopen.
Niet lullig bedoelt hoor maar heeft geregeld al moeite
met 1 wedstrijd .
En ik snap dat ook en het is ontzettend vervelend voor hem.
Ik gun hem deze kans ook gezien zijn geschiedenis.
coenjo
 coenjo - zondag 11 augustus 2024 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2024 - 10:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
Moet eerst een club komen voor een beslissing toch?
Nou die is er nu en het lijkt mij persoonlijk verstandig voor
zowel Calvin als Feyenoord om afscheid te nemen van elkaar.
ja klopt, stel je wacht nog langer met hem te verkopen en je koopt nu een aanvaller voor 15 miljoen met 3,5 miljoen salaris en stengs blijft en beland dan op de bank met 3 milj salaris?
dat is ook niet verantwoord, ik denk dat ze idd denken hij is niet geschikt voor dit drukke schema, we pakken een paar miljoen winst en pakken 3 milj salaris terug en we selecteren door naar beter materiaal, ook al is het niet de hoofdprijs, ik snap de gedachte achter deze als er dus gelijk een enorme versterking komt voor woensdag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door coenjo --
Alexmem
 Alexmem - zondag 11 augustus 2024 - 10:52   quote  deeplink  
🔵🇺🇸 Verbal agreement done for Calvin Stengs to leave Feyenoord and join MLS side Charlotte FC.

$8m fee and four year deal agreed with Stengs, as @telegraaf reported.

Formal steps to follow including clubs to exchange all documents and sign.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 augustus 2024 - 10:53   quote  deeplink  
We gaan het zien !
Alexmem
 Alexmem - zondag 11 augustus 2024 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2024 - 10:15 schreef coenjo het volgende:

[..]

ja waarom is een goeie vraag, ik vind ook dat ze altijd te laat zijn met goeie aankopen
maar verwacht dat er een plan zit achter deze
misschien een enorme aankoop die je gelijk enorm omhoog stuwt iemand die er door zijn kwaliteit er gelijk staat en veel beter is als stengs en misschien een enorme bak salaris moet hebben?
dit scenario zou het moeten zijn anders loopt het idd uit op een fiasco
Ik verwacht helemaal niet dat Feyenoord dat gaat doen. Ze gaan de verhoudingen in de kleedkamer niet verkloten. Ik verwacht eerder een groot talent. Een talent dat niet bereid is achter Stengs te wachten.
bijft007
 bijft007 - zondag 11 augustus 2024 - 10:58   quote  deeplink  
Mogen hopen er ook vergelijkbare speler stengs met steekpass ed voor terug komt is al lastig zat, bij voorkeur een diepgaande ala minteh en 1 met een fluwelen pass in huis

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2024 - 11:00   quote  deeplink  
T wordt steeds een leukere periode.
😅
CobusIII
 CobusIII - zondag 11 augustus 2024 - 11:29   quote  deeplink  
Zechiel en milambo moeten nu opstaan...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 11 augustus 2024 - 11:32   quote  deeplink  
8M staat niet in verhouding tot de markt zou ik denken. Tenzij hij een dusdanig salaris weet vrij te maken, waarmee de uiteindelijke opbrengst toch netjes is? Of zou het vanwege fysiek risico oid zijn, wat DtK diet besluiten eieren voor zijn geld te kiezen?

Overigens vraag ik me af of die 8M de gehele spm is, waarvan dus ook nog 25 % aan Nice afgedragen worden moer? Of is dit de som wat Feyenoord er aan overhoudt? (25 % Nice er al van af gehaald)
de kromme2
 de kromme2 - zondag 11 augustus 2024 - 11:33   quote  deeplink  
Stengs zou zelf ook al rond zijn lees ik.
Begrijp t ook niet helemaal. Is toch echt één van onze beste spelers. Lousy 8 mln….
Hopelijk heeft te Kloese een goede vervanger opgelijnd….
Daar zullen we dan maar op vertrouwen.
Dit maakt i.i.g. salaris budget vrij (om bijv. Luts te verlengen !)
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2024 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2024 - 11:29 schreef CobusIII het volgende:
Zechiel en milambo moeten nu opstaan...
Daar dacht ik ook meteen aan
ar
 ar - zondag 11 augustus 2024 - 11:41   quote  deeplink  
Lekker laten gaan
Weet je,spelers zijn passanten.En over en paar weken ben je het vergeten,en is er een nieuwe held.. hopelijk
bijft007
 bijft007 - zondag 11 augustus 2024 - 11:42   quote  deeplink  
Hoop dat ze er wel bij mogen blijven, ook na de aankopen,, maar hebben al genoeg laten zien zou je zeggen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2024 - 12:29   quote  deeplink  
"Feyenoord betaalde ruim zes miljoen voor Stengs aan OGC Nice en kan nu een kleine winst pakken, maar de grootste reden dat de Rotterdammers meewerken, is de fitheid van Stengs"

https://www.vi.nl/pro/het-duivelse-dilemma-stengs
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2024 - 12:32   quote  deeplink  
GUsb0dZXsAAiCUI.jpg
CobusIII
 CobusIII - zondag 11 augustus 2024 - 12:37   quote  deeplink  
Dit is wat er gecommuniceerd wordt. ik denk dat de echte analyse nog somberder is en dat Stengs gewoon niet meer fit te krijgen is op het niveau dat gevraagd wordt en dat alle partijen in dit verhaal eieren voor hun geld kiezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door CobusIII --
MightyAce
 MightyAce - zondag 11 augustus 2024 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2024 - 12:32 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wel de enige kloppende conclusie.
bijft007
 bijft007 - zondag 11 augustus 2024 - 13:00   quote  deeplink  
Dan moet er ook wel tegen einde afg seizoen en nu voorbereiding aan debel getrokken zijn fysieke staff binnen feyenoord

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Calvin Stengs topic









0.0120191