BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Calvin Stengs topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
coenjo
 coenjo - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:04   quote  deeplink  
wat een gekut
coenjo
 coenjo - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:06   quote  deeplink  
nou een nieuwe rechtsbuiten en een 10 kunnen we wel shaken nu waarschijnlijk
MMM
 MMM - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:06   quote  deeplink  
Calvin Stengs: ,,Ik besefte hoe goed ik het bij #Feyenoord heb en ik wil blijven”

Gelul natuurlijk. Puur omdat Charlotte FC twijfels had over zijn fitheid begon hij te twijfelen. Als hij echt zou beseffen hoe goed hij het had, was hij niet naar Londen gegaan voor de medische keuring
Alexmem
 Alexmem - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:06   quote  deeplink  
Yup en daarbij: zijn salaris versus inzetbaarheid.
Alexmem
 Alexmem - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:07   quote  deeplink  
Enige voordeel: geen Joey Kooij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door Alexmem --
MMM
 MMM - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:08   quote  deeplink  
Na de medische keuring uitte Charlotte FC zijn twijfels over de fitheid van Stengs

Zegt ook wel wat..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:08   quote  deeplink  
Haha zie je daar begint t al.
Hij voelde niet t vertrouwen. Iedereen wist toch zijn historie al.

Dus ik snap m wel. En Feyenoord wilde gewoon de munten. Dat snap ik ook

Maar iedereen blij toch? Want onmisbare kwaliteit?
bijft007
 bijft007 - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:09   quote  deeplink  
Ow echt joh, dat dus zegt genoeg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:08 schreef Stylzz het volgende:
Haha zie je daar begint t al.
Hij voelde niet t vertrouwen. Iedereen wist toch zijn historie al.

Dus ik snap m wel. En Feyenoord wilde gewoon de munten. Dat snap ik ook

Maar iedereen blij toch? Want onmisbare kwaliteit?
Binnen de huidige selectie onmisbare kwaliteit inderdaad.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:06 schreef MMM het volgende:
Calvin Stengs: ,,Ik besefte hoe goed ik het bij #Feyenoord heb en ik wil blijven”

Gelul natuurlijk. Puur omdat Charlotte FC twijfels had over zijn fitheid begon hij te twijfelen. Als hij echt zou beseffen hoe goed hij het had, was hij niet naar Londen gegaan voor de medische keuring
Deels ja, al is het soms ook een kwestie van perspectief. Dat je iets nieuws probeert en dat beseft hoe goed het vorige was, of andersom. Dus het kan goed beide zijn.
MMM
 MMM - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:08 schreef Stylzz het volgende:
Haha zie je daar begint t al.
Hij voelde niet t vertrouwen. Iedereen wist toch zijn historie al.

Dus ik snap m wel. En Feyenoord wilde gewoon de munten. Dat snap ik ook

Maar iedereen blij toch? Want onmisbare kwaliteit?
Als Charlotte FC niet terug was gegaan naar Feyenoord om opnieuw te onderhandelen was hij gewoon gegaan.

Ik vind het wel zorgwekkend dat er dus uit de medische tests dingen gekomen zijn.

Als hij komend seizoen weer 20 assists geeft en 10 keer scoort is het het allemaal waard geweest. Ik hoop dat dit het beste is voor Feyenoord.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:07 schreef Alexmem het volgende:
Enige voordeel: geen Joey Kooij
Feyenoord is de grote winnaar in dit verhaal. Nu nog iemand vinden die een familielid van Higler wil daten. ;)
bijft007
 bijft007 - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:12   quote  deeplink  
Wat vaker ernaast zetten, en regelmatig het wedstrijd toelaat eruit halen mogelijk nog goeie optie om hem (zn knie) niet te overbelasten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door bijft007 --
coenjo
 coenjo - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:08 schreef Stylzz het volgende:
Haha zie je daar begint t al.
Hij voelde niet t vertrouwen. Iedereen wist toch zijn historie al.

Dus ik snap m wel. En Feyenoord wilde gewoon de munten. Dat snap ik ook

Maar iedereen blij toch? Want onmisbare kwaliteit?
nou ik ben er niet blij om.
hij staat nieuwelingen in de weg
en als hij straks 2 keer per maand kan spelen heb je dus nog steeds niks

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door coenjo --
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:13   quote  deeplink  
Geblesseerd geraakt tijdens de keuring waarschijnlijk.
MMM
 MMM - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:13   quote  deeplink  
Ik hoop wel dat we achter Stengs nog wat kwaliteit gaan halen.
MMM
 MMM - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:13 schreef MMM het volgende:
Ik hoop wel dat we achter Stengs nog wat kwaliteit gaan halen.
Realistisch?
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:15   quote  deeplink  
Nu moet hij weer 3 weken uitrusten natuurlijk.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:16   quote  deeplink  
Betwijfel het, al is het zo dat feyenoord rekening houd gesteldheid stengs, dus dat kan de reden zijn ze er nog 1 halen,, maar zeker weten, m
Nope
coenjo
 coenjo - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:18   quote  deeplink  
die raak je dus nooit weer kwijt, heel europa weet het nu inmiddels
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Realistisch?
Reken er niet op
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:18 schreef coenjo het volgende:
die raak je dus nooit weer kwijt, heel europa weet het nu inmiddels
Iedereen wist dit al.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Realistisch?
Hoop het. Is denk ik ook wel nodig qua pure kwaliteit. Zeker als Stengs vaker bewust rust gegeven zal worden. Maar het kan zijn dat Dennis met Osman en het blijven van Stengs voorin klaar denkt te zijn. Ook afhankelijk van het vertrouwen in bijvoorbeeld Hadj-Moussa en Ivanusec.

Maar goed, als we ons richtingen op de 2 voorste posities naast Santi, dan hebben we Stengs, Paixao, Ivanusec en Hadj-Moussa. Met Osman erbij maakt 5. Dubbel bezet, maar het is wel een positie waar je wat meer spelers nodig hebt ook omdat je daar vaker wisselt. Met 2 blessures zit je al heel krap dan. Sommige van die spelers komen ook voor andere posities in aanmerking.

Maar goed, vorig jaar hadden we Stengs, Paixao, Ivanusec, Minteh, Ali, Sauer en Dilrosun daar lopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door T-FeYeN00rD --
coenjo
 coenjo - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Iedereen wist dit al.
is dat zo? ik hoorde een paar dagen geleden hier nog dat de tranfersom veel te laag was
en er een miljoen of 15 tot 20 op tafel moest komen
blijkbaar wist niemand dit
de media heeft ons nu verneukt in deze transfer
ze moeten de besprekingen nog meer geheim houden dan ze nu doen
totale stilte tot het rond is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door coenjo --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:11 schreef MMM het volgende:

[..]

Als Charlotte FC niet terug was gegaan naar Feyenoord om opnieuw te onderhandelen was hij gewoon gegaan.

Ik vind het wel zorgwekkend dat er dus uit de medische tests dingen gekomen zijn.

Als hij komend seizoen weer 20 assists geeft en 10 keer scoort is het het allemaal waard geweest. Ik hoop dat dit het beste is voor Feyenoord.
De historie van Stengs is bekend
Al vaak in t nieuws geweest
Club komt bij Feyenoord
Maakt een deal
Maakt een deal met speler
Gaat keuren. Ziet de dingetjes wat al bekend is, de knie.
Club vindt dit spannend, want stel dat t opspeelt.
Club wil met Feyenoord heronderhandelen over betalingsvoorwaarden
Feyenoord zegt nee.
Stengs voelt geen vertrouwen
Feyenoord gaf Stengs wel vertrouwen
Stengs waardeert Feyenoord nog meer en trekt de stekker.

Geen raar scenario.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:24 schreef coenjo het volgende:

[..]

is dat zo? ik hoorde een paar dagen geleden hier nog dat de tranfersom veel te laag was
en er een miljoen of 15 tot 20 op tafel moest komen
blijkbaar wist niemand dit
de media heeft ons nu verneukt in deze transfer
Medische status was al lang bekend
Slot heeft t daar zelfs vaak over gehad.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:28   quote  deeplink  
Meesten wisten het al, maar in welke mate? Nee dat denk ik niet,, mogelijk is het na jaar speelstijl druk zetten oa wel tegenvallen de belastbaarheid en is het iets te vaak een strijd hem ready te maken in drukke schema

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:24 schreef coenjo het volgende:

[..]

is dat zo? ik hoorde een paar dagen geleden hier nog dat de tranfersom veel te laag was
en er een miljoen of 15 tot 20 op tafel moest komen
blijkbaar wist niemand dit
de media heeft ons nu verneukt in deze transfer
Verhaal ging ook dat die lagere transfersom met een afspraak met Stengs te maken zou hebben.

Zou anders ook niet weten waarom Feyenoord niet of nauwelijks winst op hem weet te maken, zeker na een prima eerste seizoenshelft van hem. Hij heeft ook helemaal niet zoveel blessures gehad afgelopen jaren. Sinds die grote bij AZ. En Feyenoord had hem ook niet gekocht zou je zeggen, als zijn knie op instorten staat. Zou zijn knie dan zoveel slechter zijn geworden dit jaar?
R()b
 R()b - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De historie van Stengs is bekend
Al vaak in t nieuws geweest
Club komt bij Feyenoord
Maakt een deal
Maakt een deal met speler
Gaat keuren. Ziet de dingetjes wat al bekend is, de knie.
Club vindt dit spannend, want stel dat t opspeelt.
Club wil met Feyenoord heronderhandelen over betalingsvoorwaarden
Feyenoord zegt nee.
Stengs voelt geen vertrouwen
Feyenoord gaf Stengs wel vertrouwen
Stengs waardeert Feyenoord nog meer en trekt de stekker.

Geen raar scenario.
Zo ongeveer zal dat zijn gegaan inderdaad
coenjo
 coenjo - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Verhaal ging ook dat die lagere transfersom met een afspraak met Stengs te maken zou hebben.

Zou anders ook niet weten waarom Feyenoord niet of nauwelijks winst op hem weet te maken, zeker na een prima eerste seizoenshelft van hem. Hij heeft ook helemaal niet zoveel blessures gehad afgelopen jaren. Sinds die grote bij AZ. En Feyenoord had hem ook niet gekocht zou je zeggen, als zijn knie op instorten staat. Zou zijn knie dan zoveel slechter zijn geworden dit jaar?
nee, klopt het verhaal wel denk ik dan of heeft de media gewoon ons in deze verneukt?
ze doen nu net of is het een wrak, maar is dat wel zo?
ok als hij geen 3 wedstrijden in de week kan spelen maar dat kunnen er wel meer niet qua herstel.
maar hij word nu als wrak bestempeld alsof hij geen 2 jaar meer kan voetballen en elk moment moet stoppen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door coenjo --
bijft007
 bijft007 - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:34   quote  deeplink  
Een wrak is ook wel hard gezegd,, meer een speler die ooit zware knieblessures heeft gehad en nog steeds bij overbelasting last van krijgt en dus niet altijd op 💯 kan presteren/spelen,, een speler met een medisch dossier,, en dus altijd vrij reale kans hij weer flink knieblessure krijgt en definitief klaar is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door bijft007 --
Alexmem
 Alexmem - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:36   quote  deeplink  
Ja omdat hij 25 is en dat niet kan. Geen 35.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:31 schreef coenjo het volgende:

[..]

nee, klopt het verhaal wel denk ik dan of heeft de media gewoon ons in deze verneukt?
ze doen nu net of is het een wrak, maar is dat wel zo?
ok als hij geen 3 wedstrijden in de week kan spelen maar dat kunnen er wel meer niet
maar hij word nu als wrak bestempeld
Precies. Als zijn fysieke gesteldheid vergelijkbaar is met vorig jaar, dan hou ik hem er veel liever bij dan die 7-8 miljoen die Feyenoord ervoor had gekregen. Voor dat geld haal je ook geen betere.

Als dat betekent dat we soms wat voorzichter met hem zijn, dat ie in een druk programma soms niet start/speelt, prima.

Als zijn problemen afgelopen jaar een stuk erger zijn geworden, dan is het een ander verhaal natuurlijk. Maar daar heb ik nog geen bewijs voor gezien.
MMM
 MMM - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hoop het. Is denk ik ook wel nodig qua pure kwaliteit. Zeker als Stengs vaker bewust rust gegeven zal worden. Maar het kan zijn dat Dennis met Osman en het blijven van Stengs voorin klaar denkt te zijn. Ook afhankelijk van het vertrouwen in bijvoorbeeld Hadj-Moussa en Ivanusec.

Maar goed, als we ons richtingen op de 2 voorste posities naast Santi, dan hebben we Stengs, Paixao, Ivanusec en Hadj-Moussa. Met Osman erbij maakt 5. Dubbel bezet, maar het is wel een positie waar je wat meer spelers nodig hebt ook omdat je daar vaker wisselt. Met 2 blessures zit je al heel krap dan. Sommige van die spelers komen ook voor andere posities in aanmerking.

Maar goed, vorig jaar hadden we Stengs, Paixao, Ivanusec, Minteh, Ali, Sauer en Dilrosun daar lopen.
Kwalitatief houd het niet over voorin
coenjo
 coenjo - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:34 schreef bijft007 het volgende:
Een wrak is ook wel hard gezegd,, meer een speler die ooit zware knieblessures heeft gehad en nog steeds bij overbelasting last van krijgt en dus niet altijd op 💯 kan presteren/spelen,, een speler met een medisch dossier,, en dus altijd vrij reale kans hij weer flink knieblessure krijgt en definitief klaar is.
ja is vrij hard gezegd, maar de transfer was rond tot de media verhalen ging ophangen waarom hij naar amerika zou willen
en het verhaal wat slot ooit verteld heeft is even 10 keer uitvergroot en toen werden die amerikanen bang?
ze spelen daar 1 keer in de week, waarom laat je het dan afketsen?
of het is dus wel een wrak of de media heeft ons verneukt
bijft007
 bijft007 - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:42   quote  deeplink  
Dat is zeker een goed punt👍 als iets bekend is over een speler en wat staat medisch dossier,, mogelijk dan iets minder erg verwacht na testen of dan toch in termijnen betalen en mede feyenoord toch niet happig op was,, echt gissen wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:37 schreef MMM het volgende:

[..]

Kwalitatief houd het niet over voorin
Precies. Niet goed genoeg als je echt wat wil. Zeker als je bedenkt dat die posities al 2 seizoenen vrij matig zijn bezet (sinds het vertrek van Sini). In vergelijking met de rest van het elftal. Ook niet voor niets dat Slot daar nog wel eens aanpassingen deed. Daar is nu nog niet veel aan veranderd. Ja je hebt Minteh ingeruild voor (waarschijnlijk) Osman. Hadj-Moussa erbij. Sauer, Ali, Dilrosun weg. Lijkt nog niet heel overtuigend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door T-FeYeN00rD --
coenjo
 coenjo - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:42 schreef bijft007 het volgende:
Dat is zeker een goed punt👍
ik hoop wel even dat ze dat goed naar buiten brengen bij feyenoord
want het blijft speculeren op zo,n manier
bijft007
 bijft007 - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:49   quote  deeplink  
Slot ook vrij regelmatig gezegd,, dat we hebben niet echt een speler bovenkant voorin die structureel het verschil maakt maar die kosten flink geld,, zo had hij dat ook gezegd als ik me niet vergis,,eigenlijk grootste verschil met lampjes ook
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Feyenoord is de grote winnaar in dit verhaal. Nu nog iemand vinden die een familielid van Higler wil daten. ;)
😂😂
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Hij gaat zijn waarde normaal gesproken wel weer hebben, maar je zult voorzichtig met hem om moeten gaan als je 3x in een week tijd speelt. Vorig jaar was ie ook al behoorlijk opgebrand doordat Slot dat niet deed.

Dit hele verhaal (wat eigenlijk al grotendeels bekend was) is verder wel behoorlijk funest voor een eventuele toekomstige transfer.
Niet als hij gedoseerd, zeg wekelijks, speelt en daarin goed presteert.
coenjo
 coenjo - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 18:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Precies. Als zijn fysieke gesteldheid vergelijkbaar is met vorig jaar, dan hou ik hem er veel liever bij dan die 7-8 miljoen die Feyenoord ervoor had gekregen. Voor dat geld haal je ook geen betere.

Als dat betekent dat we soms wat voorzichter met hem zijn, dat ie in een druk programma soms niet start/speelt, prima.

Als zijn problemen afgelopen jaar een stuk erger zijn geworden, dan is het een ander verhaal natuurlijk. Maar daar heb ik nog geen bewijs voor gezien.
ja hij mag er van mij ook wel bij blijven hoor, maar als dat salaris maar niet in de weg staat voor nieuwe aankopen
want ik hoop toch nog op een cl niveau speler op de flank
al is het maar 1 dikke aankoop
bijft007
 bijft007 - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:55   quote  deeplink  
Soortje oudere prof behandeling (wat vaker rust ed) moet best mogelijk zijn zou je denken,, alleen voor trainers is het nooit echt fijn kan ik me voorstellen want je wilt altijd je beste spelers op stellen en werken met basis aan automatismen
bijft007
 bijft007 - dinsdag 13 augustus 2024 - 18:59   quote  deeplink  
Maar hij heeft toch met zn pass iets in huis wat niet veel voetballers hebben hoor
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 13 augustus 2024 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2024 - 20:10 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Dus elke keer dat Stengs stuk is punten inleveren. Fijn.
Joepie, al 1 keer
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 13 augustus 2024 - 19:17   quote  deeplink  
Het blijft een vreemd verhaal. het fysiek van Stengs is bekend maar tijdens de keuring is Charlotte toch verrast. Dat kan twee dingen betekenen:
- Charlotte probeert op het laatste moment toch het onderste uit de kan te krijgen door te heronderhandelen met het fysiek van Stengs als excuus....of
- het beeld dat tijdens de keuring naar voren kwam was slechter dan verwacht

Dat laatste zou slecht zijn want dan heb je in principe niets meer aan Stengs en is zijn carriere over.
Als het eerste waar is dan hebben we Stengs weer beschikbaar met de beperkingen die we al kende. Wat natuurlijk ook niet ideaal is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door CobusIII --
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 13 augustus 2024 - 19:20   quote  deeplink  
Berghuis 2.0 in deze selectie.
Leuv
 Leuv - dinsdag 13 augustus 2024 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2024 - 19:17 schreef CobusIII het volgende:

Als het eerste waar is dan hebben we Stengs weer beschikbaar met de beperkingen die we al kende. Wat natuurlijk ook niet ideaal is.
Er moet iemand thee inschenken in de rust.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 13 augustus 2024 - 19:25   quote  deeplink  
Ik ben overigens een groot fan van Stengs als het om zijn voetballende kwaliteiten gaat maar of er fysiek en mentaal nog groeipotentieel is betwijfel ik. Laat hij ons verrassen
tomson
 tomson - dinsdag 13 augustus 2024 - 19:26   quote  deeplink  
Karretje in de poep dus.
Als hij gaat is het gezeik, als hij blijft ook. Weer een controversieel onderwerp erbij als het op de selectie aankomt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Calvin Stengs topic









0.0133571