|
|
RenatoBos
|
|
|
Calvin Stengs kan vandaag zijn eerste minuten maken in het shirt van Feyenoord, zo meldt de club op sociale media. De 24-jarige aanwinst maakt onderdeel uit van de wedstrijdselectie voor de oefenwedstrijd tegen Villarreal FC.
Daarnaast is bekend dat Stengs met rugnummer tien gaat spelen bij Feyenoord. De linkspoot neemt hiermee het nummer over van Orkun Kökcü, die onlangs de overstap maakte naar SL Benfica. Stengs tekende donderdag een contract voor vier seizoenen in De Kuip en hoopt zich onder trainer Arne Slot verder te ontwikkelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopelijk straks echt op 10 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
1/2 uurtje maar hoor mannen.. niet te enthousiast. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: BESTE AANKOOP OOIT AR |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ongelofelijk eigenlijk dat we nu in de situatie zitten dat we een dergelijke speler ook echt kunnen kopen. Was tot voor kort niet mogelijk, bovendien had de speler er dan vaak geen trek in. Heel blij mee, kan wel eens onze belangrijkste speler in de opbouw kunnen gaan worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Von hem op gevaarlijke plaatsen onnodig balverlies hebben. Nou was hij niet de enige, maar niet terecht dat ie zowat op page 2 stond. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vind het geen 10. Gewoon hangend op rechts, met een snelle aanvallende back achter zich. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geef gvd toch eens spelers de tijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind m prima op tien. Nog inhoud nodig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat je spelers niet vind direct kost tijd, maar ze verprutsen op plaatsen omdat je door iemand heen wil met de bal wat anders. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Had logischerwijs moeite met de intensiteit. Maar deze jongen kan echt heel goed voetballen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook met Stylzz eens ,alleen mog een kwestie van 90 minuten vol kunnen houden moet nog ff gebeuren. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: eens, hij kan uit nood misschien op 10 spelen maar het is niet zijn beste positie vanaf de rechtsbuiten is hij veel gevaarlijker met zijn scherpe voorzetten gebruik hem voor op rechts en koop of huur een 10 die in het slot systeem past een die afjaagd/ hoog druk zet en goals maakt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is onze meest intelligente speler met de meeste techniek, overzicht en beste pass. Nee is geen tien 🤣
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 augustus 2023 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:Dit is onze meest intelligente speler met de meeste techniek, overzicht en beste pass. Nee is geen tien 🤣 Eens met de eerste zin. Het cynische laatste deel weet ik niet. Ik zeg alleen dat ik hem op rechts goed vond en nu op 10 heb ik mijn twijfels. Op rechts heeft hij net ff meer tijd met de bal. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
is een goede speler maar ook wel een slapzak |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker op de flanken met Pax en Luka als het mee zit op 10. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat is een stigma dat niks meer met het heden te maken heeft.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 augustus 2023 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:Dit is onze meest intelligente speler met de meeste techniek, overzicht en beste pass. Nee is geen tien 🤣 Eens maar hij had gisteren wel Gimenez vrij voor het doel moeten zetten. Gelukkig zag hij dat zelf later ook en maakte zijn excuus richting Santi |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: heeft alles met het heden te maken , laat mooie dingen zien absoluut maar alles in een tempo en een beetje slap , je hoopt dat hij wat meer gif in zijn spel gooit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 augustus 2023 - 16:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eens maar hij had gisteren wel Gimenez vrij voor het doel moeten zetten. Gelukkig zag hij dat zelf later ook en maakte zijn excuus richting Santi De bal was niet goed. Hij zag t wel! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij was niet goed omdat hij het niet eerder zag en telaat die voorzet gaf . Daarvoor maakte hij ook zijn excuses . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2023 - 16:05 schreef MMM het volgende:[..] Voetballen kan hij. Vond t bij AZ vaak een slappeling die op de belangrijkste momenten niet thuis gaf. Hoop dat hij daar nu verder in is. Slapzak en aan de bal vooralsnog ook rampzalig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Net als de rest van t elftal. Makkelijk om de nieuwkomer af te branden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Meer de bevestiging wat ik al dacht. Had m ook nooit gekocht. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je bent voorlopig veel minder op die positie. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Fysiek ook echt stukken minder dan Szymanski. Zelfs in de minuten die hij wel zou moeten aankunnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2023 - 16:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Fysiek ook echt stukken minder dan Szymanski. Zelfs in de minuten die hij wel zou moeten aankunnen. Eens. Szymanski was echt geen top top maar echt een klasse beter dan deze slapjanus. Verschrikkelijk man.
Ik was er al bang voor. Hoop dat hij mijn ongelijk gaat bewijzen maar heb er een hard hoofd in. Nog steeds dezelfde speler als bij AZ |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2023 - 16:39 schreef MMM het volgende:[..] Eens. Szymanski was echt geen top top maar echt een klasse beter dan deze slapjanus. Verschrikkelijk man. Ik was er al bang voor. Hoop dat hij mijn ongelijk gaat bewijzen maar heb er een hard hoofd in. Nog steeds dezelfde speler als bij AZ De eerste paar potjes bewijzen inderdaad nog totaal niet dat hij een andere speler is geworden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar goed, hopelijk wordt het per wedstrijd wat beter. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De eerste paar potjes bewijzen uberhaupt niks...behalve dat Slot nog aan het zoeken is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We hebben een jasje uitgedaan ,zo'n eentje die tot aan je enkels hangt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk vooral dat we vorig jaar gewoon niet zo goed waren als we nu denken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk vooral dat we vorig jaar gewoon niet zo goed waren als we nu denken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vorig jaar waren we waanzinnig goed. Het beste Feyenoord van de laatste x jaar. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: middelmatige spelers maar een goed collectief. Dat zie je nu terug.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zelfs Traunert zegt t. Vorig jaar ook vaak niet goed maar werd er wel gewonnen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik denk dat het middenveld van vorig jaar de motor van het elftal was. Met name Kokcu en Szymanski, die het hele jaar door speelden. Beide hebben momenteel geen adequate vervanger. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Szymanski alleen eerste helft van het seizoen, daarna ook stuk minder. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Voetballend viel hij wat weg richting het einde, zeker waar. Maar fysiek bleef hij belangrijk. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Vorig jaar begon het pas de 2de seizoenshelft echt goed te lopen.
Dat was ook het moment dat Kokcu permanent op 8 stond met Wieffer achter hem waardoor hij zich kon focussen op aanvallen en het spelverdelen.
Kokcu heeft volgens mij zelfs aangegeven dat hij zeer content was met Wieffer achter hem, omdat hij altijd wist dat er iemand stond als slot op de deur.
De eerste seizoenshelft (of naja eerste 14 wedstrijden) vorig jaar was echt verre van goed. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit tot nu toe geen pit in.... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ondanks dat hij toen minder beslissend was had hij een grote impact op het spel. Druk zetten. Tackels maken. Goals scoren. |
|
|
|