BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Calvin Stengs topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 juni 2024 - 13:17   quote  deeplink  
10 miljoen en Gustav Isaksen
CobusIII
 CobusIII - maandag 10 juni 2024 - 13:34   quote  deeplink  
Stengs in de PL is natuurlijk een kansloze missie...Italie past beter bij hem.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 juni 2024 - 18:50   quote  deeplink  
Stengs altijd een Slot-favoriet gevonden.
Is niet onmisbaar gebleken.
kenny
 kenny - woensdag 12 juni 2024 - 12:18   quote  deeplink  
verkopen is het beste , al kan je wat winst maken zeker doen , heeft een zwakke knie en laat veel te weinig zien
en zoals henk ook al zei Slot lieveling , maar die is er niet meer
bijft007
 bijft007 - woensdag 12 juni 2024 - 13:00   quote  deeplink  
Toch qua stats veruit je beste aankoop,, alleen zit het erin dat hij het niet 90/100 laat zien, dus zou het eigenlijk zeker op die positie op 10 niet onverstandig zijn je vrij regelmatiger rouleert,,, want speelde echt alles mits fit en daar had hij denk ik wat last van fysiek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juni 2024 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - woensdag 12 juni 2024 - 13:02   quote  deeplink  
Ook niet onbelangrijk trouwens was dat hij wel echt n man is met een uitstekende pass in huis
MightyAce
 MightyAce - woensdag 12 juni 2024 - 13:12   quote  deeplink  
Ik zie dan nog liever een iets minder technische speler die kan blijven gaan.
MMM
 MMM - woensdag 12 juni 2024 - 14:09   quote  deeplink  
Maar dan blijft er weinig over. Ik ben ook niet de allergrootste fan maar hij kan wel voetballen, tweede seizoenshelft wel weinig van gezien inderdaad.

Goede voetballers zijn schaars.

Bij een goed bod laten gaan, maar 10 is te weinig.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 12 juni 2024 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2024 - 14:09 schreef MMM het volgende:
Maar dan blijft er weinig over. Ik ben ook niet de allergrootste fan maar hij kan wel voetballen, tweede seizoenshelft wel weinig van gezien inderdaad.

Goede voetballers zijn schaars.

Bij een goed bod laten gaan, maar 10 is te weinig.
Val in herhaling, maar met Szymanski hadden we goud in handen. Blijft zonde.
MMM
 MMM - woensdag 12 juni 2024 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2024 - 14:19 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Val in herhaling, maar met Szymanski hadden we goud in handen. Blijft zonde.
Technisch wel echt een stuk minder verfijnd. En Stengs zijn statistieken zijn echt stukken beter dan van Szymanski

Szymanski - 40 wedstrijden: 10 goals, 7 assists
Stengs - 43 wedstrijden: 8 goals, 18 assists.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 12 juni 2024 - 14:28   quote  deeplink  
Inderdaad meer een werker. Maar we hebben spelers nodig die gas kunnen blijven geven en niet bang zijn voor contact.

Stengs is een uitstekende speler als het mee zit. Dat is alleen niet genoeg.
Alexmem
 Alexmem - woensdag 12 juni 2024 - 14:34   quote  deeplink  
Bovendien, een speler als Stengs probeert doorlopend de geweldige pass, de geweldige opening te vinden. Dat gaat 8 van de 10x fout. Die een of twee keer dat het goed gaat is het fenomenaal (de assist van het seizoen). Maar hoe zouden de statistieken van de harde werker zijn als die alleen maar de moeilijk, subtiele oplossing zocht? En wat minder heen en weer zou vliegen en krachten zou gebruiken? Werd het dan zoveel minder dan bij Stengs? Ik waag dat te betwijfelen. Als je iedere vrije bal, iedere corner trapt en je altijd de keypass zoekt dan heb je veel assists. Als je altijd achter de spits speelt dan maak je veel goals. Ik vind net zo veel goals als Geertruida niet bijzonder eerlijk gezegd.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 12 juni 2024 - 14:49   quote  deeplink  
Als Stengs zijn oorspronkelijke belofte had waargemaakt, speelde hij afgelopen seizoen niet bij ons maar ergens in de Europese (sub)
top.

Het is wat het is, in mijn ogen heeft hij het daarom best goed gedaan.

Is al een categorie speler die we een paar jaar geleden niet eens zouden kunnen halen..

Mocht hij vertrekken zal ik er aan de andere kant ook geen traan om laten hoor, maar je hebt buiten de werkers wel zo'n verfijnde spelers nodig ook.

Ivanusec kan dat ook, zo´n Veermannetje rol..

Als ik het goed lees speelt Priske iets compacter bij balverlies..

Dan zijn zo'n spelers wel goud waard
bijft007
 bijft007 - woensdag 12 juni 2024 - 15:18   quote  deeplink  
Ik was vooraf ook meer in het negatieve dan positieve over hem,, zag hem altijd als een goed weer voetballer en niet die over mijn lijk mentaliteit,, dus heeft het echt flink stuk beter gedaan dan verwacht vind ik
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 juni 2024 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2024 - 14:09 schreef MMM het volgende:
Maar dan blijft er weinig over. Ik ben ook niet de allergrootste fan maar hij kan wel voetballen, tweede seizoenshelft wel weinig van gezien inderdaad.

Goede voetballers zijn schaars.

Bij een goed bod laten gaan, maar 10 is te weinig.
Beetje dubbel inderdaad. Hij is duidelijk wel de creatiefste speler als hij zijn dag heeft. Maar die dagen waren vooral aan het begin van het seizoen vorig jaar. En ook niet echt een big game player. Bovendien past hij qua energie ook niet echt in de Feyenoord speelwijze.

Normaal gesproken kan je hem bij een redelijk bod (~15 miljoen) laten gaan, om voor een miljoen of 8-10 een vervanger te halen die misschien nog wat beter past. Maar als er echt veel spelers gaan vertrekken, moet je hem misschien pas bij een hoger bedrag laten gaan. Je wil niet 7 nieuwe basisspelers proberen in te passen. En dat kan als je niet oppast, want er is momenteel beweging om zo'n beetje elke basisspeler (met uitzondering van Beelen en Hartman, al is die laatste voorlopig nog niet beschikbaar).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juni 2024 door T-FeYeN00rD --
MMM
 MMM - woensdag 12 juni 2024 - 16:48   quote  deeplink  
Alberto Abbate op @radiosei :
Lazio probeert voor #Stengs . Feyenoord is niet van plan om van 20 miljoen euro af te gaan, #Lazio wil daar niet komen.
Absoluut ingewikkelde onderhandelingen. #Lazio wil niet opgeven #Isaksen en in het geval van een lening zou het deze niet uit Italië willen sturen om de voordelen van het groeidecreet te behouden

Beetje warrige vertaling maar een deel is duidelijk.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 12 juni 2024 - 18:37   quote  deeplink  
Volle pot betalen, anders nog een fonteintje slopen ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 juni 2024 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2024 - 16:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Beetje dubbel inderdaad. Hij is duidelijk wel de creatiefste speler als hij zijn dag heeft. Maar die dagen waren vooral aan het begin van het seizoen vorig jaar. En ook niet echt een big game player. Bovendien past hij qua energie ook niet echt in de Feyenoord speelwijze.

Normaal gesproken kan je hem bij een redelijk bod (~15 miljoen) laten gaan, om voor een miljoen of 8-10 een vervanger te halen die misschien nog wat beter past. Maar als er echt veel spelers gaan vertrekken, moet je hem misschien pas bij een hoger bedrag laten gaan. Je wil niet 7 nieuwe basisspelers proberen in te passen. En dat kan als je niet oppast, want er is momenteel beweging om zo'n beetje elke basisspeler (met uitzondering van Beelen en Hartman, al is die laatste voorlopig nog niet beschikbaar).
https://www.facebook.com/share/r/iwkpeKvGt5zDRvj1/
Eens maar het heeft wel een soort van trieste oorzaak.
Het zou voor Calvin leuk zijn om nog een mooi contract te tekenen
bij een club dat goed betaald.
Als Feyenoord er ook nog een mooi bedrag aan overhoud dan is dat
mooi voor beide.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2024 door Leon FR1908 --
Bowie
 Bowie - vrijdag 14 juni 2024 - 14:11   quote  deeplink  
Hij heeft er gewoon voor gezorgd dat de dochter en kleinkind van Frank de Boer feyenoorders zijn geworden.
Spel loopt altijd net iets beter en sneller als hij speelt.
Daarom niet verkopen en verder laten groeien, fysiek, onder Priske.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 juni 2024 - 14:42   quote  deeplink  
Zoals Slot tussen neus en lippen aangaf in het filmpje hierboven
is dat groeien en fysiek sterker worden dus helaas niet meer gaat.
Oog voor het spel en creativiteit hoef je hem niet leren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 juni 2024 - 19:29   quote  deeplink  
Stengs bijna exit?👀
van geil
 van geil - vrijdag 14 juni 2024 - 19:46   quote  deeplink  
Is mij tegengevallen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 juni 2024 - 20:43   quote  deeplink  
Mij ook ,type Berghuis en toen die wegging kregen we een sterker elftal.
Wel is Stengs een veel fijner persoon dan Berghuis.
kenny
 kenny - vrijdag 14 juni 2024 - 21:40   quote  deeplink  
inderdaad viel hij tegen , ik gun hem deze transfer wel en als wij er wat winst op kunnen maken gewoon doen
bijft007
 bijft007 - vrijdag 14 juni 2024 - 22:01   quote  deeplink  
Tja moeilijk hoor, ik denk zn kwaliteiten voetballende gedeelte door velen onderschat wordt, nog sterker,, zet hem bij az en het is hun absolute ster,, en dan hoor je weer hij moet naar de top 3 of veel fans zeggen halen die gast,, dusja mixt feelings

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2024 door bijft007 --
tomson
 tomson - vrijdag 14 juni 2024 - 22:03   quote  deeplink  
Verloop van spelers gaat rap zo, net als Aursnes. Al was die ook echt beresterk dat seizoen.
Vind t verder ook prima hoor.
Laat ze er nog een miljoentje of 2 bij doen en toedeledokie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2024 door tomson --
bijft007
 bijft007 - vrijdag 14 juni 2024 - 22:03   quote  deeplink  
Vind dat hij echt stuk beter gedaan heeft dan ikzelf had verwacht,, alleen niet 85/90 van de 100x maar dat kun je als ploeg wat aan doen door meer te rouleren wss en m fris te houden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2024 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 juni 2024 - 22:15   quote  deeplink  
Mag weg, als er maar wat beters komt dan
bijft007
 bijft007 - vrijdag 14 juni 2024 - 22:19   quote  deeplink  
Ja dat,, maar kan ook vrij goed je mindere voor haalt nu het algehele niveau al echt hoog is, nog beter blijven imo,, en een echt goeie halen die met hem concurreert

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2024 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 juni 2024 - 22:21   quote  deeplink  
Dat Feyenoord akkoord gaat met een miljoentje of 12 zegt al voldoende.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 juni 2024 - 22:22   quote  deeplink  
Ik las 20
bijft007
 bijft007 - vrijdag 14 juni 2024 - 22:24   quote  deeplink  
12 lijkt me ook echt niet feyenoord daar akkoord mee gaat hoor
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 juni 2024 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2024 - 22:22 schreef Stylzz het volgende:
Ik las 20
Waar had je dat gelezen want dat zou mooi zijn.

Ik zie alleen berichten van 12 miljoen.
tomson
 tomson - vrijdag 14 juni 2024 - 22:38   quote  deeplink  
12 was Lazios bod als ik t goed begreep ?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 juni 2024 - 22:40   quote  deeplink  
Ja Feyenoord hield vooralsnog vast aan 20 volgens Italiaanse media
Schijnen dichter bij elkaar te komen nu

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2024 door Stylzz --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 juni 2024 - 22:40   quote  deeplink  
n mogelijke transfer van Calvin Stengs naar Lazio wordt steeds reëler. Volgens de Italiaanse transferjournalist Alfredo Pedullà nadert de club Feyenoord richting een bedrag van ongeveer twaalf miljoen euro.

Stengs zou volgens eerdere berichten een prijskaartje van twintig miljoen euro hebben, maar dat wordt nu tegengesproken. Wanneer de voetballer, die welwillend zou zijn, ook zelf zijn jawoord geeft, dan kan er snel een deal komen. De spelmaker van de Rotterdammers moet in Rome de opvolger worden van Luis Alberto, die vanaf komend seizoen zijn geld gaat verdienen in Qatar.

Vrijdag zouden Lazio en Feyenoord goede gesprekken hebben gevoerd. De Deen Gustav Isaksen werd tot voor kort nog gelinkt aan een ruildeal, maar daar lijkt geen sprake (meer) van te zijn. Feyenoord vindt hem een uitstekende speler, maar ziet op dit moment geen rol voor hem weggelegd.

Stengs speelt sinds de zomer van 2023 voor Feyenoord. Destijds betaalde de club een bedrag van zes miljoen euro voor hem aan OGC Nice. In 43 officiële wedstrijden maakte Stengs acht goals en gaf hij een flink aantal van achttien assists. Zijn contract in De Kuip loopt nog tot medio 2027.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2024 door Leon FR1908 --
tomson
 tomson - vrijdag 14 juni 2024 - 22:43   quote  deeplink  
Kijk dat is fijn. Geen Aliexpress prijsjes meer omdat je om poen verlegen zit maar gewoon schuiven of wegwezen.
Hij hoeft niet koste wat kost weg toch.
@Stylzz 😜

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2024 door tomson --
van geil
 van geil - vrijdag 14 juni 2024 - 22:47   quote  deeplink  
Lijkt weer op n Action prijsje
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 15 juni 2024 - 11:59   quote  deeplink  
Als je op het forum kijkt wie er weg mogen van forumleden!!!
Houden we alleen de koffie juffrouw over
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 juni 2024 - 12:12   quote  deeplink  
Cashen
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 15 juni 2024 - 12:18   quote  deeplink  
Kaasstengels
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 15 juni 2024 - 12:50   quote  deeplink  
alleen voor een mooie prijs verkopen (>15m).
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 15 juni 2024 - 13:03   quote  deeplink  
Met al die zgn verkopen raak je de kern van je goeddraaiende elftal kwijt.
We moeten toch in staat zijn om minimaal 5 sterkhouders te behouden
Denkend aan Timber, Hancko, Wiefer, Beelen, minimaal een van de twee keepers
Of gaan we dan weer kritisch zijn als het de eerste wedstrijden niet loopt ?

Misschien repeterende opmerking, maar ik hou mijn hart vast. We zijn verwend geraakt door de spelstijl en successen
Pikken de fans dit......kijk eens terug naar posts van elke start eredivisie ............
Een top ploeg met aspiraties houdt een paar sterkhouders

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 juni 2024 door piet de paler --
MMM
 MMM - zaterdag 15 juni 2024 - 20:29   quote  deeplink  
Geertruida, Wieffer en Giménez lijken op zeker te gaan. Daarna van je sterkhouders geen meer laten gaan. Tenzij astronomisch bod.

En dus moet je afwegen of Stengs een sterkhouder is. Bij 20 miljoen zou ik niet eens nadenken en direct verkopen.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 15 juni 2024 - 20:53   quote  deeplink  
Helemaal eens met alles zo lijkt het, 20 of meer voor Stengs,, daar kan feyenoord dan ook weer wat meer mee na best wat afschrijvingen bij die transfer,, anders kun je hem beter houden want was toch wel belangrijk afgelopen jaar,, niet onmisbaar in de vaste kern overgens maar wel aardig creatief geweest

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 juni 2024 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juni 2024 - 20:58   quote  deeplink  
Lees net real; 15milj plus bonussen?
Geen idee of betrouwbaar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juni 2024 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2024 - 20:58 schreef Stylzz het volgende:
Lees net real; 15milj plus bonussen?
Geen idee of betrouwbaar
van geil
 van geil - zondag 16 juni 2024 - 21:26   quote  deeplink  
Action reclamefolder
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juni 2024 - 21:27   quote  deeplink  
Is ook geen betrouwbare bron
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juni 2024 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2024 - 21:27 schreef Leon FR1908 het volgende:
Is ook geen betrouwbare bron
Nope.
Maar veel meer is ie ook niet echt waard meer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Calvin Stengs topic









0.0261318