|
|
tomson
|
|
|
Dit seizoen moet Ueda z'n seizoen worden maar weet hij dat zelf ook al ? 1 op 2 lopen in 89 wedstrijden bij Cercle zou idd toch een mooie aanbeveling moeten zijn. De meningen zijn inmiddels al best scherp verdeeld, van verschillende kanten valt het woord miskoop al terwijl er (zoals dat supporters eigen is) ook zat mensen blijven geloven dat het er nog wel uitkomt.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heel vermoeiend om naar die gast te kijken . Ik hoop wel voor alles en iedereen dat we de echte Ueda nog niet gezien hebben. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Tegen beter weten in, hij krijgt hier de tijd en ruimte niet om uit te halen. En als het een keer gebeurt moet ie wel gelijk hangen natuurlijk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ben fan. Ik was ook blij met zijn komst. Hoop dat hij het gaat redden. Hoop dat hij klikt met Stengs. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Er wordt soms gezegd dat in dit systeem de spits een andere rol heeft..
Ok, maar van de 4 kansen moeten er altijd 1 0f 2 in als spits.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 - 14:53 schreef CobusIII het volgende:Ik ben fan. Ik was ook blij met zijn komst. Hoop dat hij het gaat redden. Hoop dat hij klikt met Stengs. Kijk je wel ..........schandalige instelling Ik heb nog niets positiefs kunnen waarnemen. Hoop echt dat ik het verkeerd heb, vorig seizoen ook niet kunnen betrappen op goede goals of belangrijk zijn voor de ploeg. Doorselecteren denk ik ......we moeten beter, verder, hoger
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juli 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan ie al bij het oud vuil is de vraag denk ik en hopelijk is dat nog niet het geval. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee maar er moet wel snel verbetering in komen Zeker zijn energie in de wedstrijd, en zo niet doorselecteren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Net voor de wedstrijd een klein toefje sambal op zijn sterretje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is een Japanner. Wasabi. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Gebaseerd op A. Verleden seizoen B. Oefen campagne C. Insite information D. Ik roep maar wat gebaseerd op nietsssssssss |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een tube wasabi Piet. Zou ik maar serieus nemen hoorrr. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een tube wasabi Piet. Zou ik maar serieus nemen hoorrr. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het kan alleen maar beter worden ? En anders heb je een hele dure 2e spits.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Caranza is toch ook een spits |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goed gezien Piet en voorlopig nog niemand weg dus goed bezet die positie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2024 - 18:15 schreef piet de paler het volgende:[..] Kijk je wel ..........schandalige instelling Ik heb nog niets positiefs kunnen waarnemen. Hoop echt dat ik het verkeerd heb, vorig seizoen ook niet kunnen betrappen op goede goals of belangrijk zijn voor de ploeg. Doorselecteren denk ik ......we moeten beter, verder, hoger Ik zeg ook niet dat ik gelijk heb of dat hij gegarandeerd gaat slagen. Ik vind het een type spits die wij zouden kunnen gebruiken. Het is ook een wisselwerking met de overige spelers. Hij heeft goede loopacties en daar wordt hij te weinig in bediend. Ik hoop dat Ivanusec en Stengs daar wat beter op in gaan spelen. Ik denk dat nu de nadruk ligt op zaken die hij (nog) niet zo goed kan (druk zetten en fysiek). Daar word hij onzeker van. Maar we gaan het zien, de komende 3 maanden zullen go/no go worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan iemand mij uitleggen waarom ik mij zo erger aan deze man? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ik vraag mij ernstig af hoe deze man gescout is ? ook ivanusec is onbegrijpelijk , als je zelf dynamisch spel wil spelen en hoog druk wil zetten waarom kom je dan bij ivanusec uit ? aan de bal is hij goed maar mist zoveel loopvermogen en dynamiek om druk te zetten en om te schakelen, dat zie je toch als je hem scout ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2024 door kenny -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2024 - 23:18 schreef kenny het volgende:[..] ik vraag mij ernstig af hoe deze man gescout is ? ook ivanusec is onbegrijpelijk , als je zelf dynamisch spel wil spelen en hoog druk wil zetten waarom kom je dan bij ivanusec uit ? aan de bal is hij goed maar mist zoveel loopvermogen en dynamiek om druk te zetten en om te schakelen, dat zie je toch als je hem scout ? Tja ik hoop maar dat we te voorbarig zijn ,tegen Genk en Cercle viel het allemaal nog mee |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het is vooral een worsteling om hem in het elftal te zien ploeteren,, vooral tegen zichzelf vooralsnog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Grappige is. Santi was misschien nog erger |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Santi kreeg geen bal,er werd hoogdruk gespeelt tegen ons zelf de eerste helft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ueda kan er echt helemaal niets van |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij Feyenoord tot op heden geen toegevoegde waarde. Betwijfel of dat nog gaat komen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Met Danilo waren we beter af. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zou 'm zo voor Dessers ruilen idd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Minstens ja. En zelfs daar moeten we nu niet meer aan beginnen. We moeten hoger mikken.
Kun je nagaan hoe je 9 miljoen heb weggegooid voor deze flutspits. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gerucht dat er interesse is uit Duitsland |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hier zit ergens een heel ongepaste WO II grap in 🤔 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waar heb je dat gelezen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: X. Is wel een gerucht gerucht. Er is een nieuw account wat wel wat lijkt te weten qua nieuws Moet nog blijken maar lijkt veelbelovend |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oke nou ik ben benieuwd. Om welke club zou het gaan dan of staat dat er niet bij? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Een wonder als je hier de aankoopprijs voor terug krijgt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: International en basis daar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Was dat niet een Chinees .......takatakatata was een Jap Maar jullie kennen die strip niet denk ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2024 - 17:51 schreef piet de paler het volgende:[..] Was dat niet een Chinees .......takatakatata was een Jap Maar jullie kennen die strip niet denk ik Amerikaans-Chinees las ik, klopt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hoe lang is een Chinees... |
|
|
|