|
|
ar
|
|
|
Dit kan ècht niet volgend seizoen. Maar dit zal Feyenoord ook wel scherp hebben.(Hoop ik) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Huidige topscorer in de voorbereiding.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben ( nog) niet overtuigd |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Topper van de voorbereiding...
Sushi tonight...
Of gewoon beffen, zelfde geur effect..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juli 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vooral bij die tweede liep hij mooi weg . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Door zoals ze gisteren speelde, komt Ueda ook wat meer tot zijn recht. Steekpassjes, goede loopacties en cool afmaken. Dat is wat hij in België heel goed deed. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als ik de oude filmpjes van hem bekiijk ( Belgie) scoorde hij ook vaak op deze manier. Maar als je een tegenstander hebt met grote jongens.....heb je toch nog een andere spits nodig denk ik. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2025 - 12:15 schreef piet de paler het volgende:Als ik de oude filmpjes van hem bekiijk ( Belgie) scoorde hij ook vaak op deze manier. Maar als je een tegenstander hebt met grote jongens.....heb je toch nog een andere spits nodig denk ik. Een goede steekpass is nauwelijks te verdedigen (groot of klein). je hebt dan nog wel een goede afmaker nodig. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Een andere type spits is altijd welkom. vreemd dat Tenstadt is gehaald, omdat het een zelfde soort spits is. Denk dat er nog wel één bij gaat komen als Carranza verkocht wordt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoop duels gewonnen (of vrije trappen meegekregen) maar voor de goal zou je hem wel vaker gevaarlijk zien. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kunt em niks aan vechtlust verwijten maar is wel heeeeel weinig gevaarlijk voor de goal als spits zijnde. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik zie een andere Ueda dan vorig seizoen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ging ook met een grote glimlach naar de kant. Die heeft duidelijk gedaan wat Robin van hem vroeg. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Idd, precies zelfverzekerder.
RvP flink aan gewerkt denk ik. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Begin wel echt top, en zeker van wat we gewend waren, hoe dat kan, kan ook zomaar Steijn mede ook zijn die dichter tegen hem aan speelt dan anderen
En verdedigers ipl 1 spits nu ook de goed positionerende steijn moeten checken, of ook n maatje met wattenabe dat hij dat wel mist wat aanhang
rvp is spits geweest dus helpt hem ook wel erbij absoluut, ook mooi ventje lijkt me het maar heel erg verlegen/timide lijkt hij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ueda heeft het naar behoren gedaan. Er moet wel een spits bijkomen. Ueda is denk ik een prima spits maar hij komt minder in zijn recht bij een spelsysteem waarbij hij kapstok moet zijn bij de omschakeling. Je staat voortdurend tegenover 2 CV's terwijl je 9 van de 10 keer door de lucht wordt aangespeeld. Dat vergt andere kwaliteiten. Ik vind onze omschakeling vaak fantasieloos door meteen de spits te zoeken om dan door te kunnen voetballen. Daar moet echt meer variatie in komen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2025 - 23:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hoop duels gewonnen (of vrije trappen meegekregen) maar voor de goal zou je hem wel vaker gevaarlijk zien. Eigenlijk hetzelfde vandaag. Veel duels weer gewonnen. En had een hattrick kunnen hebben als een paar teamgenoten wat minder oogkleppen op hadden. Alsnog wel z'n goal. Vond hem een hele aardige pot spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beste van t veld vandaag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 augustus 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Veel beter dan vorige seizoenen.
RvP serieus aan gewerkt denk ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Speelde niet onaardig. Maar ik hoop zo dat er een club komt. Of voor Carranza.
En dan een hele goede eerste spits erbij |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2025 - 21:09 schreef MMM het volgende:Speelde niet onaardig. Maar ik hoop zo dat er een club komt. Of voor Carranza. En dan een hele goede eerste spits erbij Dat hoop ik ook |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijkt bij speelwijze RvP wat beter tot z'n recht te komen, met Steij als goeie support. Nu die blinde op de linkerkant nog. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Samen met Steijn goed voor 40a 45 goals in de competitie minimaal. Zie je zo. Dus ik zou de goals nog op de flanken zoeken verder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schei uit. Ueda maakt er niet eens 15.
Tijd dat we eens een echt goede spits halen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Hij loopt nu al één op één...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Juist. En heeft een goede klik met Steijn. Ueda zit wel op afmaken hoor |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stop hier nou toch mee.
Gigantisch miskoop. Leuk al die verhaaltjes dat hij nu zo blij is dat er een Jap bij is gekomen. Maar het is gewoon middelmaat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Niet dus. Definitief ongeschikt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niet goed, maar ik vond er genoeg minder. Hoop duels gewonnen. Een knappe kans zelf bij elkaar gevoetbald. Maar zijn aanname liet hem meerdere keren in de steek. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Niet goed, maar ik vond er genoeg minder. Hoop duels gewonnen. Een knappe kans zelf bij elkaar gevoetbald. Maar zijn aanname liet hem meerdere keren in de steek. Daar heeft hij altijd last van T Ook in de competitie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Niet goed, maar ik vond er genoeg minder. Hoop duels gewonnen. Een knappe kans zelf bij elkaar gevoetbald. Maar zijn aanname liet hem meerdere keren in de steek. Maar wanneer gaan we nu gewoon eens zeggen dat dit het niet is? Moeten we na 2 jaar nog blijven aanmodderen met dit soort middelmaat? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:05 schreef MMM het volgende:[..] Maar wanneer gaan we nu gewoon eens zeggen dat dit het niet is? Moeten we na 2 jaar nog blijven aanmodderen met dit soort middelmaat? Dat moment is al lang geweest wat mij betreft. Het gebeurt zelden dat spelers er na zo'n lange tijd doorheen komen.
Maar goed, hij is er nog. En eerlijk is eerlijk, hij is wel wat beter dan hij was. Fysiek dan. Maar niet verfijnd genoeg. En dat is niet aan te leren.
Wel duidelijk de beste spits die we hebben trouwens. Tengstedt nog een klein vraagteken. Die is er pas net natuurlijk.
Ik bedoel maar te zeggen. De dingen die slecht gaan, gaan slecht. En de dingen die hij goed doet, benoem ik ook. Zie weinig aanleiding om hem er nu specifiek uit te pikken deze pot. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Duidelijk een zwakke plek ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat moment is al lang geweest wat mij betreft. Het gebeurt zelden dat spelers er na zo'n lange tijd doorheen komen. Maar goed, hij is er nog. En eerlijk is eerlijk, hij is wel wat beter dan hij was. Fysiek dan. Maar niet verfijnd genoeg. En dat is niet aan te leren. Wel duidelijk de beste spits die we hebben trouwens. Tengstedt nog een klein vraagteken. Die is er pas net natuurlijk. Ik bedoel maar te zeggen. De dingen die slecht gaan, gaan slecht. En de dingen die hij goed doet, benoem ik ook. Zie weinig aanleiding om hem er nu specifiek uit te pikken deze pot. Dan komen we dus weer uit bij het aankoopbeleid. Waarom is er geen nummer 1 spits gehaald? Die ver, ver boven Ueda en Carranza uitsteken? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:14 schreef MMM het volgende:[..] Dan komen we dus weer uit bij het aankoopbeleid. Waarom is er geen nummer 1 spits gehaald? Die ver, ver boven Ueda en Carranza uitsteken? Ze kunnen hem niet vinden. Vroeg in de transferperiode althans. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waarom haal je Tengstedt dan? Plus zie Ueda en/of Carranza nog maar eens te verkopen.. We hebben nu 3 spitsen.
Er zal niks bijkomen tot er 1 of 2 verkocht zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:19 schreef MMM het volgende:[..] Waarom haal je Tengstedt dan? Plus zie Ueda en/of Carranza nog maar eens te verkopen.. We hebben nu 3 spitsen. Er zal niks bijkomen tot er 1 of 2 verkocht zijn. Dat was de beste die ze wel konden krijgen. Een relatief gokje. Goedkoper. En dan hopen ze dat hij zijn draai kan vinden. Meer kan ik er niet van maken.
Maar goed, als Feyenoord echt nog een ander haalt, dan is het ook wel raar om iemand van 6 miljoen derde spits te laten zijn. Ik neem dan aan dat Carranza eerder vertrekt dan Ueda. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Misschien is Robin tevreden met de huidige spitsbezetting? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tengstadt is wel een vreemde keuze geweest. Brengt wezenlijk niet iets anders dan Ueda. Ook qua niveau niet. Wie moet het breekijzer zijn in de tweede helft als het nodig is? Carranza was logischer geweest denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat was de beste die ze wel konden krijgen. Een relatief gokje. Goedkoper. En dan hopen ze dat hij zijn draai kan vinden. Meer kan ik er niet van maken. Maar goed, als Feyenoord echt nog een ander haalt, dan is het ook wel raar om iemand van 6 miljoen derde spits te laten zijn. Ik neem dan aan dat Carranza eerder vertrekt dan Ueda. Dan neem je die toch niet en wacht je op een goede spits? Ueda staat er nu nog, dan had je net zo goed kunnen wachten.
Het beleid bevalt me totaal niet, ook deze zomer weer niet. Somber word ik er van. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:29 schreef MMM het volgende:[..] Dan neem je die toch niet en wacht je op een goede spits? Ueda staat er nu nog, dan had je net zo goed kunnen wachten. Het beleid bevalt me totaal niet, ook deze zomer weer niet. Somber word ik er van. Ik denk dat ze er een klap op hebben gegeven met het oog op deze wedstrijden. Dat sommige (niet alle) knopen doorgehakt werden, waar normaal (indien geen voorrondes) misschien nog even gewacht zou worden. Geen toeval natuurlijk dat er opeens een heel blik open werd getrokken in een paar dagen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We zullen het met deze spits moeten doen. |
|
|
|