|
|
Cruzcontrol
|
|
|
T is een prima reactie spits, maar geen koelbloedige killer.
Te onzeker |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Het is helemaal niets. Kan geen bal vasthouden, dramatisch in de kaats maar ook in die ene kans afronden. Zijn jagen is werkelijk lachwekkend. Wie deze gescout heeft is mij een raadsel maar deze hoort niet eens betaald voetbal te spelen. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
De Kromme geeft vandaag opnieuw aan dat Ueda een meer dan prima spits is. Gelukkig hebben wij een forum met de echte kenners. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ach, van Hanegem. Boskamp. Ook zij praten soms maar wat.
Ueda is een waardeloze speler. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Gelukkig weten velen hier te vertellen wat betaalbare alternatieve spitsen zijn ..oh wacht... ;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is dat mijn taak dan als supporter? Moet ik wekelijks de Zuid-Amerikaanse, Scandinavische en Oost-Europese competities bekijken? Of is dat de taak van de TD en scouting?
Ik zou geen 10 miljoen betalen voor een buitenspeler met 2 goals in 88 wedstrijden. Zonder hem 1 minuut te hebben zien spelen. Dat dan weer wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Je geeft zelf het antwoord al.Als supporter heb ik niet voldoende kennis (van de markt van spitsen). We hebben het niet over buitenspelers. Ik vind wel dat we snel een TD moeten vinden. Ik vind dat er veel te veel macht in één hand ligt waarbij er risico's zijn voor persoonlijke verrijking. Zeker als de werving van spelers veelal in landen plaatsvindt waar het financiële inzicht en overzicht onduidelijk is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 - 18:51 schreef deoudehappel het volgende:Je geeft zelf het antwoord al.Als supporter heb ik niet voldoende kennis (van de markt van spitsen). We hebben het niet over buitenspelers. Ik vind wel dat we snel een TD moeten vinden. Ik vind dat er veel te veel macht in één hand ligt waarbij er risico's zijn voor persoonlijke verrijking. Zeker als de werving van spelers veelal in landen plaatsvindt waar het financiële inzicht en overzicht onduidelijk is. Tengstedt en Borges hebben samen 16/17 miljoen gekost. Had daar maar één goede spits van gekocht. Voor dat geld is er zat mogelijk.
Dat laatste sowieso eens. Onbegrijpelijk dat er nog steeds geen TD/TM is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 - 17:18 schreef Bowie het volgende:De Kromme geeft vandaag opnieuw aan dat Ueda een meer dan prima spits is. Gelukkig hebben wij een forum met de echte kenners. Slot en van persie ook. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 - 20:01 schreef MMM het volgende:[..] Tengstedt en Borges hebben samen 16/17 miljoen gekost. Had daar maar één goede spits van gekocht. Voor dat geld is er zat mogelijk. Dat laatste sowieso eens. Onbegrijpelijk dat er nog steeds geen TD/TM is. Waanzinnig veel geld voor spelers die je niet beter maken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik dacht dat die Belg zou komen als TD ? Dachaux van Brugge ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ah duidelijk.. thx RB 😉 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AD: "Ayase Ueda heeft een langere periode nog niet kunnen overtuigen (...) De spits die #Feyenoord nog zoekt, is feitelijk de vervanger van Santiago Giménez, de Mexicaan die acht maanden geleden werd verkocht aan AC Milan." |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 - 14:19 schreef MMM het volgende:AD: "Ayase Ueda heeft een langere periode nog niet kunnen overtuigen (...) De spits die #Feyenoord nog zoekt, is feitelijk de vervanger van Santiago Giménez, de Mexicaan die acht maanden geleden werd verkocht aan AC Milan." Ik weet niet wat hier nieuw en interessant aan is, maar mocht je deze logica volgen dan moet je op zoek naar 2 spitsen. Namelijk de vervanger van Gimenez en de vervanger voor Ueda (want die gaat geen 2e viool meer spelen bij Feyenoord). |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik weet niet of Feyenoord nog 35M te besteden heeft aan het zogenaamde spitsen probleem. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 - 14:33 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik weet niet wat hier nieuw en interessant aan is, maar mocht je deze logica volgen dan moet je op zoek naar 2 spitsen. Namelijk de vervanger van Gimenez en de vervanger voor Ueda (want die gaat geen 2e viool meer spelen bij Feyenoord). Tengstedt koop je toch niet voor niks voor 7 miljoen?
Een eerste spits aantrekken is voldoende. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Wie is dan de derde spits? Caranza gaat weg. In de jeugd loopt geen spits rond. Een eerste spits zal rond de 25M kosten wil je er op vooruit gaan. Voor een tweede of derde spits betaal je tegenwoordig ook een aantal miljoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 - 18:02 schreef CobusIII het volgende:[..] Wie is dan de derde spits? Caranza gaat weg. In de jeugd loopt geen spits rond. Een eerste spits zal rond de 25M kosten wil je er op vooruit gaan. Voor een tweede of derde spits betaal je tegenwoordig ook een aantal miljoen. Vind ik altijd maar een beetje flauwekul, derde spits. Alsof je ook 3 linksbacks heb of 3 linksbuitens vol kwaliteit.
Neem maar 2 goede spitsen in plaats van 3 middelmatige |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 - 18:09 schreef MMM het volgende:[..] Vind ik altijd maar een beetje flauwekul, derde spits. Alsof je ook 3 linksbacks heb of 3 linksbuitens vol kwaliteit. Neem maar 2 goede spitsen in plaats van 3 middelmatige Als je twee goede spitsen wilt, dan moet je, volgens jouw logica, Carranza, Tegstedt en Ueda verkopen en twee goede spitsen terugkopen. Twee goede spitsen zal in de papieren gaan lopen. Zeg minimaal tussen de 35-45M. maar het wordt een beetje theoretisch, het gaat deze transferperiode niet meer gebeuren. Ueda steunen en toejuichen is het enige wat rest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 - 19:30 schreef CobusIII het volgende:[..] Als je twee goede spitsen wilt, dan moet je, volgens jouw logica, Carranza, Tegstedt en Ueda verkopen en twee goede spitsen terugkopen. Twee goede spitsen zal in de papieren gaan lopen. Zeg minimaal tussen de 35-45M. maar het wordt een beetje theoretisch, het gaat deze transferperiode niet meer gebeuren. Ueda steunen en toejuichen is het enige wat rest. Nu kan dat niet meer nee. Vandaar dat ik me ook weer groen en geel erger aan het waardeloze beleid. Breedteaankopen in plaats van aanwinsten.
35-45 miljoen is wel overdreven vind ik. Kijk naar PSV met Pepi. Of destijds Luuk de Jong. Voor 25 miljoen kun je twee goede spitsen hebben voor Eredivisie begrippen. Zonder Borges en Tengstedt was je al een eind op weg met 17 miljoen.
Ik hoop nog steeds op een wonder en een goede eerste spits. Nog een jaar Ueda is een ramp. Is gewoon echt een speler waar ik met zoveel tegenzin naar kijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hier hadden we je voor gehaald ! 1 op 1 ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Knap hoor echt waar . Ik ben te hard voor hem en onredelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Topic veranderen naar 2 op 1 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prima, je ziet wat een goede aangever doet ook voor een spits |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rebounds heeft ie altijd een neus voor gehad |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Man of the match vind ik, ook al zou zou hij er naar 1 gemaakt hebben, ook verantwoordelijk door zn wegdraaien bij indi wat rood kaartje op leverde, maar had bij bij verzaken buitenspelers nog dat extras in de punt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Echt top vandaag, laat eindelijk de kwaliteiten zien die diverse trainers hem al toedichtten.
Heeft ook wel baat van een type Valente, die hem prima aanspeelt vanuit t middenveld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Veel meer steekpassjes in 16 zijn richting uit. Dat helpt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
het lijkt er op dat hij ook wat minder introvert is. lacht meer, is meer met andere spelers bezig. Zit lekkerder in zijn vel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pas maar op voor Jappen in partystemming dan gaan ze pas los. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, dat weet ik uit ervaring...lol |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zoals rvp nu ook zegt wattanabe buiten goeie cv hem ook helpt met landgenoot zijn en maatje. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Iets met tieten op het printapparaat..(niet die van mij) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hebben hier van die wijnverkoopsters die groepen Japaners een winetasting geven. Met die Japanse eens een wijnfeest bezocht, details mag je er zelf bij denken en zuipen dat ze kunnen -.- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 17:22 schreef VVout het volgende:Hebben hier van die wijnverkoopsters die groepen Japaners een winetasting geven. Met die Japanse eens een wijnfeest bezocht, details mag je er zelf bij denken en zuipen dat ze kunnen -.- lol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat is ketchupfles in t Japans? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat doen japaners veel met die sake zooi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|