|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Je kan het wel aan hem zien hoor dat hij zwanger is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dagje 020 gaat je niet in de koude kleren zitten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Echt scherp word je er niet van nee |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dat hij 90 minuten bleef staan is wel apart. 3 spitsen op de bank. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: vond ik ook erg raar en onbegrijpelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik denk niet dat er een spits op de bank zat die (kop)sterker is dan Ueda |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ueda speelde een matige wedstrijd, dat alleen al is genoeg aanleiding voor een wissel lijkt me. Bovendien als dat je voornaamste doel was, Larin is groot en sterk. Die had je dan in de spits kunnen zetten. Tengstedt als je een wat mobielere spits wil inbrengen, die de ruimtes achter de verdediging zou willen benutten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ueda had gewisseld moeten worden. Zijn directe tegenstander had genoeg in huis om hem te kunnen isoleren. Los nog even van de diverse fysieke aanslagen die Ueda te verduren kreeg. Ook dat was een dreigend risico. Genoeg redenen om een ander (type) spits neer te zetten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 12 januari 2026 - 10:40 schreef FR-Henk het volgende:Ueda had gewisseld moeten worden. Zijn directe tegenstander had genoeg in huis om hem te kunnen isoleren. Los nog even van de diverse fysieke aanslagen die Ueda te verduren kreeg. Ook dat was een dreigend risico. Genoeg redenen om een ander (type) spits neer te zetten Zat Tengsted op de bank ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als Moussa de hele wedstrijd grassprietjes loopt te tellen grijpt RvP ook niet in. Hetzelfde recept zien we hier dus ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Wat ik gezien heb,van hem verdient hij wel een kans ( als invaller) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopen dat hij er de komende maanden nog een paar inschiet en dan zonder nadenken het eerste de beste fatsoenlijke bod accepteren.
Dit is het, meer zit er niet in deze jongen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook moeite om naar deze jongen te kijken. Tijd dat hij zijn manen weer wat korter laat knippen want die ziet niet veel volgens mij |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Lijkt alsof hij zware schoenen draagt. Zuur voor hem dat die goal werd afgekeurd. Strikt genomen zal het wel kloppen, maar hij haalde er 0 voordeel uit. Notabene door een bal met gevaar voor eigen leven te raken. |
|
|
|