|
|
VVout
|
|
|
quote: Corners, daar zeg je wat 🤔 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het fluctueert een beetje 😬 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja potenciele mogelijkheden ,zou wat meer uit te halen zijn zou je denken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 19 februari 2026 - 16:46 schreef MMM het volgende:[..] Feyenoord is mijn club, voor altijd. Ik zal geen wedstrijd missen. Maar met de huidige selectie heb ik vrijwel niets. Weinig kwaliteit, weinig passie. Heimwee naar Geertruida, Hartman (voor z’n blessure), Hancko, Wieffer, Kokcu, Gimenez. Wat een elftal. Kwaliteit en vuur. Ik hoor dat wel vaker. Dat supporters relatief weinig met deze selectie hebben. En ik merk het bij mijzelf ook wel. Hoop verloop ook en wat er nu speelt speelt er ook maar relatief kort, dat helpt ook niet mee denk ik. Wie zijn er nu het langst echt basisspeler bijvoorbeeld? Wellenreuther en Hwang? Sinds anderhalf jaar. De rest allemaal nog korter. Hoop blessures ook, dus ook niet aan een stuk door.
Moet je eens zien wat er bijvoorbeeld nog over is van het elftal dat van Bayern won. 13 maanden terug. Alleen Nieuwkoop, Smal en Hadj-Moussa van de basis zijn er nog echt. Als die eerste 2 niet stuk zijn. Die laatste had toen net een paar maanden een basisplaats. Verder viel Ueda in en zat Wellenreuther op de bank. 3 basisspelers en 2 bankzitters van dat elftal. Op een selectie van 21 man. Als je het hebt over spelers die dit seizoen en vorig seizoen relatief veel speelden. En ook niet bepaald de sterkhouders en vaste basisspelers die nog over zijn van toen. M.u.v. misschien Hadj-Moussa en heel misschien Wellenreuther. Beide waren nu en toen in ieder geval normaal gesproken wel onderdeel van de eerste 11.
En het zou ook wel helpen als er 1) wat meer jeugdspelers doorbreken, daar kan je je toch over het algemeen makkelijker mee identificeren. Ook omdat ze vaak ook meer met de club hebben. En 2) als de spelers die er zijn onderdeel gaan zijn van een functionerend elftal. Dat topwedstrijden kan winnen. Dat zijn toch de momenten die voor een band zorgen.
En uiteraard is er ook karakter. Misschien mis je nog een stukje onverzettelijkheid of een goed verhaal voor de camera. Wat bijvoorbeeld iemand als Linssen of Dessers had. Geen bijzondere spelers natuurlijk, maar hun karakter helpt wel mee om wat meer met een elftal te hebben. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ga nou eens naar de kapper |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Een goede actie, dat was bij de 2-1. Voor de rest allemaal net niet of ruim niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als iemand links op komt dan ga je niet rechts naast de centrale verdediger lopen. Hoe vaak hij dit doet keer op keer is niet normaal meer . En gewoon blijven lopen . Is er nou echt niemand die een keer tegen hem zegt probeer aan de andere kant te komen. Of hou in dat je achter de cv uitkomt . Zo vermoeiend om naar te kijken deze man. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ik heb het vermoeden dat hij te kampen heeft met een depressie. vandaar het geheimzinnige, vage gedoe over zijn fitheid. Hij ziet er compleet uitgeblust uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Dat zou kunnen Co ,en dat zou ik rot vinden voor hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet je dan eens kijken wat voor shit hij allemaal over zich heen krijgt elke wedstrijd. Ik hoop dat hij geen engels of andere talen kan lezen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Als je voorbeeld dan nog op de tribune zit en je vergeet te scoren, maakt het er niet beter op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 februari 2026 - 09:10 schreef CobusIII het volgende:Ik heb het vermoeden dat hij te kampen heeft met een depressie. vandaar het geheimzinnige, vage gedoe over zijn fitheid. Hij ziet er compleet uitgeblust uit. Dan communiceert Ueda dat niet, en vriend Watanabe zwijgt met hem. Of de medische en trainersstaf is stekeblind.
Kortom, als dat het is dan is dat in elk opzicht behoorlijk ernstig. Maar goed. We weten het niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat uitdrukkelijke " niks mentaals, niet fysiek maar ook niet geblesseerd " van RVP toen op de persco kon je al op je klompen aanvoelen dat hij zat te jokken. Depressie zou wel eens heel goed kunnen. Guus Til was er heel open over vorig seizoen. Nou is dat natuurlijk wel een uitgesproken jongen, geen eigenschap die Japanners bezitten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 februari 2026 - 09:33 schreef Stylzz het volgende:Moet je dan eens kijken wat voor shit hij allemaal over zich heen krijgt elke wedstrijd. Ik hoop dat hij geen engels of andere talen kan lezen. Hij heeft een loi curcus Nederlands gedaan en is toen member geworden op headliner . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Prima voor je ontwikkeling Maar doel natuurlijk op de grote socials |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is niet te hopen dat hij zich daar mee bezig houd . We mogen ook aannemen en hopen dat hij daar in begeleid word. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als er ook maar een bod binnenkomt wat gelijk ligt aan het aankoopbedrag, geen seconde nadenken. Z.s.m. verkopen.
Dit is geen Feyenoord spits |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Lijkt zelf ook wel weg te willen ofzo. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er is gewoon wat mis met die gozer. Het is net of er na PEC (4 goals!) Een knop is omgegaan en hij sindsdien ruzie met de bal heeft. |
|
|
|