|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gonzalez kreeg de bal van Zechiel en gaf gelijk een aanwijzing waar Gonzalez die bal heen moest schieten . Als ik Gonzalez was zou ik geen advies meer aannemen van Zechiël. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Eens Leon.
Milambo is verder in z'n ontwikkeling, Dát werd gisteren -weer- duidelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Liet zelf gisteren zien waarom hij zelden wordt ingebracht En Gonzalez moet zijn aanwijzingen leren negeren, zie de 1-2. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Letterlijk nog onvolwassen. Bad additude. Hopelijk wordt ie stevig gecorrigeerd door de "grote jongens" |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond m een van de betere. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat kan nu de reden zijn dat deze nooit mag spelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Moet eerst naar de kerk met Timber. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee maar serieus Middenveld was echt kut En er komt geen middenvelder in |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Niet goed genoeg Het valt mij toch steeds op dat je roept om een speler die niet wordt opgesteld. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Nee. Een totaal nutteloze Caranza. Een totale mislukking als Osman. En een speler die er nog lang niet klaar voor is als Mitchel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik was serieus. Moet iets persoonlijks zijn. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Laat dan deze jongen de fouten maken en er van leren.
Zetrouki leert t nooit namelijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 16:36 schreef Alexmem het volgende:Nee. Een totaal nutteloze Caranza. Een totale mislukking als Osman. En een speler die er nog lang niet klaar voor is als Mitchel. Parels van Dennis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 16:38 schreef Cruzcontrol het volgende:Laat dan deze jongen de fouten maken en er van leren. Zetrouki leert t nooit namelijk Ja daarom |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Sorry jongen Je mag het niet oppakken. Je trainer verneukt het liefste alles met Ramis |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sorry jongen ,teveel maniertjes waar ik allergies voor ben. Niet lopen en werken voor je talent maar wel de hele wedstrijd aanwijzingen geven naar je medespelers. Je slaapt waarschijnlijk bij jou leermeester Timber op de kamer want je neemt de dingen over waarmee je als vedette mag eindigen maar niet mee moet beginnen. Gewoon voetballen en je stinkende best doen dan word je heel misschien een topper. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was wat de messias hem verteld had hè. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou. Jammer Gjivai, maar je kunt al weer wieberen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb wedstrid weer eens terug gekeken. Heb hem veel wandelend over het veld gezien.......... Kijk maar eens terug. Dat verwacht je niet van iemand die zijn kans moet pakken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik lees net dat hij te graag wil en het daarom niet lukt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 januari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, dat hebben alle jonge gasten ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Klopt, dan is in een paar minuten de pijp uit. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Deze vond ik in de tijd van Slot toen best een groot talent en ik zou ik hem graag vaker willen zien. Echter wanneer ik hem nu zie spelen zijn er zoveel beteren dat ik mij afvraag waarom hij zoveel slechter is geworden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2025 - 15:33 schreef Leuv het volgende:Deze vond ik in de tijd van Slot toen best een groot talent en ik zou ik hem graag vaker willen zien. Echter wanneer ik hem nu zie spelen zijn er zoveel beteren dat ik mij afvraag waarom hij zoveel slechter is geworden. Half jaar stilgestaan in zijn ontwikkeling |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mwa, Zechiël speelde niet onder Slot. 2x ingevallen begin vorig seizoen. 26 minuten totaal. Daarna op de bank of zelfs niet bij de selectie. Vervolgens tweede seizoenshelft stuk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar mannen, is dit nu de jongen die Feyenoord bij de hand moet nemen. Dat kan en mag je toch niet verwachten ......hoe goed hij ook kan worden. Ik mis een killers mentaliteit op diverse posities, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk de eerste helft terug. Als dat zijn niveau is. Prima. Tweede helft was de pijp misschien gewoon wel leeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 - 07:47 schreef Stylzz het volgende:Kijk de eerste helft terug. Als dat zijn niveau is. Prima. Tweede helft was de pijp misschien gewoon wel leeg. Als dat zo zou zijn dat exit. Was n bejaardentempo tegen amateurs, zonder druk. Dus dat lijkt me zeker de oorzaak niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Verhuur aan Willem 2 zou goed voor hem zijn. Meer speeltijd minder verwachtingen wat hem zal helpen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is goed inderdaad, we zien dat hij het nog niet aankan/oppikt, ook goeie club voor verhuur voor hem denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Denk het ook hoor,talent en overzicht heeft hij zeker en soms is gewoon goed om even in een andere omgeving te zijn voor zo'n ventje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 januari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Persoonlijk vind ik al dat verhuren helemaal niets, kost geld, we hebben anderhalf elftal verhuurd, en er is nog nooit een succesvol teruggekomen. Dat moet je verkopen en door selecteren in mijn ogen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 - 20:04 schreef van geil het volgende:Persoonlijk vind ik al dat verhuren helemaal niets, kost geld, we hebben anderhalf elftal verhuurd, en er is nog nooit een succesvol teruggekomen. Dat moet je verkopen en door selecteren in mijn ogen. Dat is wel een probleem inderdaad. Sauer, Pedersen, Lopez, Walemark, Bullaude, Van den Belt, Kasanwirjo, Benita, Sebaoui, Tsoungui, Haen en Van Sas zijn allemaal verhuurd. 12 spelers. Hoeveel daarvan sluiten volgend jaar redelijkerwijs aan bij het eerste? Sauer denk ik. Dat is het.
En dan zijn er misschien nog 2-3 waarbij verhuur wel logisch was. Benita bijvoorbeeld.
We hebben van de zomer een stuk of 8 spelers verhuurd die eigenlijk verkocht hadden moeten worden, maar waarbij dat om wat voor reden ook niet gelukt is.
Dan heb je ook nog de jongens van O21 die verhuurd zijn trouwens. 't Zand, Parlanti, Hokke en Slory. Misschien dat Slory volgend jaar aansluit.
Maar goed, verhuur is m.i. eigenlijk alleen voor die jongens die een tussenstap tussen O21 en het eerste kunnen gebruiken. Spelers van 18-20 jaar. Maar wij hebben er een hoop verhuurd die al een paar jaar ouder zijn, waarvan al bekend is dat ze geen toekomst hebben bij het eerste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 januari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Snap verhuur voor jeugdspelers als tussenstap wel. Sauer, Slory, Benita..
Aan de andere kant kun je dan ook een Osman gewoon niet huren en zo'n spelertje regelmatig laten invallen.
En al die verhuur van overbodige ballast, teken van eerder slecht aankoopbeleid ten eerste en ten tweede eerder voor de korte pijn kiezen en lozen.
Moet gaan naar een sterke kern van een 24 spelers voor Feyenoord 1, waarvan een redelijk segment jeugdspelers, en dan daar al je aandacht en centen in steken.
021, Dordrecht en vrouwen niet teveel tijd in steken, kost al bij al klauwen met geld, want houden zich veel mensen zich full time mee bezig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 - 21:30 schreef Cruzcontrol het volgende:Snap verhuur voor jeugdspelers als tussenstap wel. Sauer, Slory, Benita.. Aan de andere kant kun je dan ook een Osman gewoon niet huren en zo'n spelertje regelmatig laten invallen. En al die verhuur van overbodige ballast, teken van eerder slecht aankoopbeleid ten eerste en ten tweede eerder voor de korte pijn kiezen en lozen. Moet gaan naar een sterke kern van een 24 spelers voor Feyenoord 1, waarvan een redelijk segment jeugdspelers, en dan daar al je aandacht en centen in steken. 021, Dordrecht en vrouwen niet teveel tijd in steken, kost al bij al klauwen met geld, want houden zich veel mensen zich full time mee bezig. Eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk ook dat het niet goed uitpakt maar dat gaan we aankomende zomer ervaren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens kijken of hij speelt vanavond. |
|
|
|