|
|
piet de paler
|
|
|
| Zou hij teruggehaald worden volgend seizoen ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Absoluut. Dat of verkopen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Speelde een prima pot toch? Als je Zechiel en Valente op je middenveld hebt en eindelijk eens razendsnelle vleugelspelers neemt dan ga je zo makkelijk voetballen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Lekker je grootste talent verkopen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
zechiel en Valente samen in je team= vrijwel identiek qua type speler en niet complementair aan elkaar denk ik zo en zeker hoe je zech in zn kracht gebruikt
Maar wel lekker om mocht Valente niet erbij zijn hem erin te gooien, maar betwijfel hij al enigzinds ons niveau zit,, maakt nog veel foutjes wat daar mag en flink inhoud werken ook nog
Maar wie weet, niet onmogelijk en maakt goeie ontwikkeling door absoluut.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 19:51 schreef bijft007 het volgende:zechiel en Valente samen in je team= vrijwel identiek qua type speler en niet complementair aan elkaar denk ik zo en zeker hoe je zech in zn kracht gebruikt Maar wel lekker om mocht Valente niet erbij zijn hem erin te gooien, maar betwijfel hij al enigzinds ons niveau zit,, maakt nog veel foutjes wat daar mag en flink inhoud werken ook nog Maar wie weet, niet onmogelijk en maakt goeie ontwikkeling door absoluut. Totaal mee oneens. Zechiel kan op 6 en Valente op 8. En Zechiel speelt gewoon iedere week een 7. En volgend jaar nog beter en nog meer inhoud. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind Zechiël en Valente ook op elkaar lijken.
Maar als Timber gaat, is het fijn toch als Zechiël er weer bij komt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Yep eens, zoiezo prima ontwikkeling en komt wel dichter en dichter tegen ons niveau aan. |
|
|
|