|
|
MMM
|
|
|
quote: Moet gaan hordelopen ofzo |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 augustus 2023 - 21:40 schreef MMM het volgende:Hopelijk word de arrogantie ook wat minder nu. Wat ik op Feyenoord Twitter allemaal voorbij zag komen laatste weken.. Ja lijkt me ook wel handig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dilrosun nooit meer opstellen |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 augustus 2023 - 21:43 schreef DMD het volgende:[..] Dit gaat ook nog wel zo blijven. Net als vorig jaar dat letterlijk timber geblesseerd moest raken voordat de betere speler kwam te spelen. ja idd, slot doet net of past hij veel jeugd in maar vaak alleen in de voorbereiding en daarna zie je ze niet meer |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Noa lang is al irritant als ie ademhaalt. Dit zal er niet aan helpen.. pff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pedersen Jahanbakhsh Timber Dilrosun
Je moet echt puin ruimen en kwaliteit halen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Pedersen gewoon houden hoor, doet genoeg nuttige dingen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Had niet verwacht dat PSV zo veel verder zou zijn. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
misschien maar beter om deze wedstrijd te verliezen dan komt er misschien eens wat actie op de transfermarkt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wieffer speelt als een pupil |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wieffer heeft zijn broer gestuurd. Zit zelf nog op Bali |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: psv is niet zoveel verder, feyenoord is vandaag gewoon slecht vorige week tegen benfica was het heel anders |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: PSV is ook al verder in de voorbereiding. Die spelen over een paar dagen al voorrondes voor de Champions League. Dit Feyenoord is nog niet klaar voor 90 minuten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 augustus 2023 - 21:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] PSV is ook al verder in de voorbereiding. Die spelen over een paar dagen al voorrondes voor de Champions League. Dit Feyenoord is nog niet klaar voor 90 minuten. Nee dat is duidelijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Trauner terug. Pedersen eruit Ivanusec erbij Ali eruit Opgelost |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Deze bal van vd Belt. Sorry hoor maar dit kan echt niet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Oneens. Wieffer en Zerrouki kan niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jawel hoor. T heeft wat tijd nodig qua afstemming |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Gaan we van de Belt dan ook de tijd geven of alleen Q timber, Zerrouki en Ali voor 4 jaar? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Echt een belachelijk slechte vertoning.
Moet echt nog flink wat bij en puin geruimd worden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Oprechte vraag: vond je dat ook met Timber en Orrie vorig jaar? Heb ik niet meer scherp.
Dat vond ik ook direct al geen match. Vanaf dag 1 niet. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Pisvee verdient gewonnen........blij dat dit nu gebeurt iedereen was alweer de polonaise aan het lopen....moet echt anders pfff |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gimenez niet fit, Stengs goed voor 30 minuten. Paixao en Hartman waren al snel klaar. Wieffer liep als een oude man. Zerrouki kramp. Er is echt nog een hoop te winnen, alleen al qua fitheid. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: een nieuwe rechtsback halen, een nieuwe nr 10 en een links en rechtsbuiten er is nog flink werk aan de winkel op de markt ook qua spelers lozen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
1e helft nog wel redelijk. 2e helft vreselijk, waarbij elke wissel een nagel aan onze doodskist bleek. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ik blijf erbij.
Milambo en Zechiël zijn beter dan Timber en Zerrouki.
Je kan vinden van vd Belt wat je wilt, maar er kwam iets van diepte vanuit het middenveld toen hij erin kwam. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Werk aan de winkel. Dit was een stevige wake up call hoop ik. En als we de statistieken bekijken mag PSV deze wel hebben. Pakken wij die andere schaal weer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 augustus 2023 - 22:00 schreef DMD het volgende:Ik blijf erbij. Milambo en Zechiël zijn beter dan Timber en Zerrouki. Je kan vinden van vd Belt wat je wilt, maar er kwam iets van diepte vanuit het middenveld toen hij erin kwam. Ik vond Zerrouki eerste kwartier ruk maar daarna sterk in de duels ..Het voetbal moet nog komen. Vind ook dat die jonkies kans moeten krijgen en dat gaat ook wel gebeuren in de competitie vermoed ik. Wieffer leek vorig seizoen al te weten waar de bal naartoe moest voordat hij m had ..Dat gaat ook wel weer goedkomen maar vandaag was hij echt slecht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 augustus 2023 - 22:02 schreef tomson het volgende:Werk aan de winkel. Dit was een stevige wake up call hoop ik. En als we de statistieken bekijken mag PSV deze wel hebben. Pakken wij die andere schaal weer. 1 op de 10 word kampioen als winnaar van de JC schaal 😉 |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
zo beide benen weer op de grond ? , ook ik mis eigen jongens ... zerouki met elke keer balletje terug heb ik nou al genoeg van , wiefer met zijn duwtjes .. om nog maar niks over opbouwen en afmaken te roepen .. buiten mijn feyenoord was de scheids ook niet best |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik ben een Wieffer fan, maar zoals die vandaag speelde. Au. Hancko, Geert en Q waren goed. De rest eigenlijk ondermaats. En ik vraag me ernstig af of Stengs als Szymanski of Til kan spelen qua druk zetten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 augustus 2023 - 22:00 schreef DMD het volgende:Ik blijf erbij. Milambo en Zechiël zijn beter dan Timber en Zerrouki. Je kan vinden van vd Belt wat je wilt, maar er kwam iets van diepte vanuit het middenveld toen hij erin kwam. Zo'n slordige 16, 17 miljoen aan uitgegeven he. Zerrouki is net binnen dus die krijgt nog het voordeel van de twijfel. Maar Timber heb ik al een jaar zien schutteren, dat bedrag heb ik eigenlijk nooit begrepen. Daarom vind ik dat je als technische staf eigenlijk de jeugd voorrang zou moeten geven. Eerst kijken wat je in huis hebt ipv meteen met miljoenen te smijten omdat je zo goed verkocht hebt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wat deze wedstrijd heel duidelijk heeft gemaakt is , dat je aan jahanbaks en dilrosen echt geen ene klote aan hebt , mintehis wel heel erg snel maar blind en onbesuisd en moet nog heel erg veel leren maar dat moet hij voorlopig maar doen bij 021 wiefer speelde de slechtste wedstrijd in feyenoord dienst , samen met zerrouki te veel van hetzelfde pedersen is een goede reserve back geen basis materiaal , paixao is het ook nog niet helemaal maar dat kan nog komen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond het blok Bijlow, Geert en Hancko een goede indruk maken. Pedersen en Hartman betere en mindere momenten. Pedersen is fysiek het verst, maar dat is ie altijd. Zerrouki vond ik wel ok. Moet nog wennen aan het tempo, maar verder in orde. Van Wieffer ben ik voetballend en fysiek totaal niet onder indruk. Stengs begon goed, maar fysiek momenteel maximaal een helft. Paixao beetje idem als Stengs. Gimenez nog niet op niveau. Ali is gewoon niet zo'n hele bijzondere speler. Maar fysiek wel in orde.
Met een Ivanusec (of vergelijkbaar) erbij en een paar weken voetbal meer (PSV is qua fitheid 2-3 weken verder) verder staat er denk ik een heel sterk elftal. En dan zijn er nog posities waar je extra kan kijken. Rechtsback, rechtbuiten en '8' bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 augustus 2023 - 22:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vond het blok Bijlow, Geert en Hancko een goede indruk maken. Pedersen en Hartman betere en mindere momenten. Pedersen is fysiek het verst, maar dat is ie altijd. Zerrouki vond ik wel ok. Moet nog wennen aan het tempo, maar verder in orde. Van Wieffer ben ik voetballend en fysiek totaal niet onder indruk. Stengs begon goed, maar fysiek momenteel maximaal een helft. Paixao beetje idem als Stengs. Gimenez nog niet op niveau. Ali is gewoon niet zo'n hele bijzondere speler. Maar fysiek wel in orde. Met een Ivanusec (of vergelijkbaar) erbij en een paar weken voetbal meer (PSV is qua fitheid 2-3 weken verder) verder staat er denk ik een heel sterk elftal. En dan zijn er nog posities waar je extra kan kijken. Rechtsback, rechtbuiten en '8' bijvoorbeeld. Yes! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 augustus 2023 - 21:58 schreef coenjo het volgende:[..] een nieuwe rechtsback halen, een nieuwe nr 10 en een links en rechtsbuiten er is nog flink werk aan de winkel op de markt ook qua spelers lozen helemaal mee eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 augustus 2023 - 21:58 schreef MMM het volgende:[..] Oprechte vraag: vond je dat ook met Timber en Orrie vorig jaar? Heb ik niet meer scherp. Dat vond ik ook direct al geen match. Vanaf dag 1 niet. Toen hadden we ook nog niet echt een tien.
Maar dit heeft tijd nodig. Alleen Stengs heeft ook nog tijd nodig en een andere tien is er niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 augustus 2023 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vond Zerrouki eerste kwartier ruk maar daarna sterk in de duels ..Het voetbal moet nog komen. Vind ook dat die jonkies kans moeten krijgen en dat gaat ook wel gebeuren in de competitie vermoed ik. Wieffer leek vorig seizoen al te weten waar de bal naartoe moest voordat hij m had ..Dat gaat ook wel weer goedkomen maar vandaag was hij echt slecht. Die jonkies waren door deze psv spelers onder t gras bedolven. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 augustus 2023 - 22:07 schreef tomson het volgende:[..] Zo'n slordige 16, 17 miljoen aan uitgegeven he. Zerrouki is net binnen dus die krijgt nog het voordeel van de twijfel. Maar Timber heb ik al een jaar zien schutteren, dat bedrag heb ik eigenlijk nooit begrepen. Daarom vind ik dat je als technische staf eigenlijk de jeugd voorrang zou moeten geven. Eerst kijken wat je in huis hebt ipv meteen met miljoenen te smijten omdat je zo goed verkocht hebt. Ik snap het ook niet, maar je ziet meteen dat dit dus ten koste gaat van de Jeugd.
Ik blijf erbij dat niemand van de technische staf had verwacht dat de jeugdspelers al zo ver waren in hun ontwikkeling. Terwijl dit echt in het dna van de club sinds het aanstellen van Koeman zit.
Talenten die de kans krijgen en blijken dat ze meekunnen met het niveau. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ook van overtuigd |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Zo, dat viel vies tegen. Maar zegt nog niks, PSV fitter met het oog op hun grote belang dat al volgende week begint. Veel berichten hierboven deel ik. Maar 1 ding, die Menteh wil ik voorlopig niet meer zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 augustus 2023 - 22:21 schreef Bowie het volgende:Zo, dat viel vies tegen. Maar zegt nog niks, PSV fitter met het oog op hun grote belang dat al volgende week begint. Veel berichten hierboven deel ik. Maar 1 ding, die Menteh wil ik voorlopig niet meer zien. Maar waarom Minteh op de vleugel en niet in de spits als je toch het spel aan de toeval van een counter over laat ? |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: tegen villareal vielen ze positief op, ook niet een van de minste ploegen dat ze het geen 90 minuten vol houden ok maar de laatste 30 minuten hadden ze vandaag eerder een kans moeten krijgen dan timber op basis van vertoond spel de laatste weken |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Middenveld nie in balans, zerrouki vond ik wel top vandaag, wiefer had zn dag niet, en je ziet dat wiefer dat niet extra kan aanvullen met wat power naar voren toe als kokcu, dus heb je eigenlijk n 10 nodig die dat wel opvult, ivanusec? En je ziet dat ali dat stapje hoger te veel is voor hem,, buitenspeler echt nodig dus ook,, buiten dat gewoon oke hoor,, ook complimenten aan psv en dat juist dat misbaksel tegen die bal aan moet lopen🥴
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zerrouki top? Dat vind ik wel de overstatement van de dag... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vond hem dat wat ie goed in is en deed niet slecht hoor as breker, ervoor moet je de creatievere mensen hebben, vond wiefer voor zn doen ook wel extreem slordig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|