|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 14:15 schreef bijft007 het volgende:Mag hopen wiefer wel wat zuiverder nu hoor, je moet hem na goed seizoen ietswat tijd geven en credits maar moet niet te lang duren dan zet slot hem er ook naast lijkt me Wieffer speelt als een 6 op 8.
Hij kan de ballen niet kwijt, omdat de posities waar hij de bal kwijt wilt vorig jaar Kokcu stond en hij dus eigenlijk op die posities dient te staan.
Het is gewoon een hele rare keuze van Slot. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als je ueda gebruikt op 10 ala Sebas niet maar als 2e spits ala til dicht tegen Santi aan kan het wel lijkt me, ervanuit gaande ueda lekker bewegelijk is en over Santi zo nu en dan heen kan gaan |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Eindelijk iemand met zinnige woorden👍 Ik doel op bericht van Bijt 14.08....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door Frobin1974 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 14:19 schreef bijft007 het volgende:Als je ueda gebruikt op 10 ala Sebas niet maar als 2e spits ala til dicht tegen Santi aan kan het wel lijkt me, ervanuit gaande ueda lekker bewegelijk is en over Santi zo nu en dan heen kan gaan Dan ga je 4-2-4 spelen?
Lijkt me meer een noodoplossing |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 14:19 schreef DMD het volgende:[..] Wieffer speelt als een 6 op 8. Hij kan de ballen niet kwijt, omdat de posities waar hij de bal kwijt wilt vorig jaar Kokcu stond en hij dus eigenlijk op die posities dient te staan. Het is gewoon een hele rare keuze van Slot. Tja. Hij speelde gewoon alles naar de verkeerde kleur. Dat kan ook aan de positie gelegen hebben, maar hij was gewoon onthutsend zwak.
Vind dit bijna excuses zoeken 😉 |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Laatste 10 minuten inderdaad, hoop niet dat het vandaag zover gaat komen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Tegen de kleinere om ze clubs kapot te spelen lijkt me het mogelijk, niet alle wedstrijden denk ik hoor, aangezien ueda veel meer aanvaller is dan bv til lijkt me
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
1 wedstrijd minder gespeeld Feyenoord en meteen kan het elftal er geen reet meer van...om moe van te worden sommige commentaren |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Succes en fijne pot mannen💪👊
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon 6-0 en iedereen is geweldig |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fijne wedstrijd allemaal ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Benieuwd wie de tien rol heeft |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Staat Bijow op 10 dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twee aanvallende middenvelder dus |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt weer 90minuten muur voetbal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En een tegengoal uit een zeldzame counter? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
nieuwkoop maakt gelijk het verschil op rechts eindelijk weer normale voorzetten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Middenveld doet niks anders dan hiervoor, wat is dan het nut... |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
als wieffer zo door blijft prutsen dan kan hij er als eerste vanaf en die timber moet meer bewegen, er is totaal geen ruimte op het middenveld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 14:49 schreef coenjo het volgende:als wieffer zo door blijft prutsen dan kan hij er als eerste vanaf en die timber moet meer bewegen, er is totaal geen ruimte op het middenveld Timber. Ja. De prutser! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die zijn er nog ja! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Twijfels over Nieuwkoop zijn na 20 minuten al wel weer voorbij denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat is met wiefer aan de hand joh, struikelde hele tijd over zn voeten of de bal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waarom moet die kabouter steeds koppen hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou de commentator praat de beelden naar de VAR |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eerst Timber maar doen? Dat Wieffer het niet makkelijk heeft is waar ,maar die Timber zie je helemaal niet . |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
godverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sjeezus dit is wel heel hard gestraft |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 14:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eerst Timber maar doen? Dat Wieffer het niet makkelijk heeft is waar ,maar die Timber zie je helemaal niet . Nee. Timber heeft geen bal verspeeld. Wieffer heeft echt alles ingeleverd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is toch geen rood man |
|
|
|