|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Steyn heeft goed naar me geluisterd. Met het huidige spelers materiaal had ik ook voor deze opstelling gekozen.
Kudus op 10 is de juiste keuze al moet hij wel achter zijn man aan.
Opstelling Ajax: Gorter; Rensch, Medic, Hato, Salah-Eddine; Tahirovic, Kudus, Van den Boomen; Forbs, Brobbey, Bergwijn |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat me aan Brobbey opvalt is dat als de bal aan de zijkant is. Hij bij een mogelijke voorzet gewoon niet beweegt voordat de bal is gegeven. Bij lange ballen van achteruit komt hij tot nu toe niet eens in het duel. Heel bijzonder hoor. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 16:43 schreef remco k het volgende:Wat me aan Brobbey opvalt is dat als de bal aan de zijkant is. Hij bij een mogelijke voorzet gewoon niet beweegt voordat de bal is gegeven. Bij lange ballen van achteruit komt hij tot nu toe niet eens in het duel. Heel bijzonder hoor. Komt ook op mij vreemd over, het lijkt op lui zijn, krijgt hij geen salaris meer ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoppa. Dat doet Brobbey goed. Goed druk zetten van Forbes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Matig van Rensch zo mag je die bal niet wegwerken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Goed in het hoekje idd |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tahirovic had zomaar geel kunnen krijgen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heel goed verdedigd daar van Rensch. Daarna een goede combi tussen Forbes en Brobbey. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Terugleggen van Brobbey is gewoon slecht trouwens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij maakt hem goed af maar laat zich wel heel makkelijk buitenspel zetten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Brobbey buitenspel, stond te scherp |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hele knappe bal van tahirovic trouwens. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jammer want is die bal goed dan is het doelpunt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kudus nog niet gezien al 42 minuten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Een goed doelpunt van Excelsior, verdediging,/ middenveld staat niet goed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Holy shit kijk eens hoe makkelijk die bij Bergwijn weg loopt. Hij rent zelfs amper. Ongelooflijk wat irriteer ik me aan spelers die zo makkelijk hun man laten lopen. Gadverdamme. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Alles stond prima. Alleen Bergwijn niet. Die blijft stil staan als zijn man de 16 in loopt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax zonder iets weg te geven heel comfortabel in Rotterdam op voorsprong en dan geef je zo makkelijk een tegengoal weg. Echt bizar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Welk moment dan? Alleen een leuke actie in de laatste minuut. Verder vrijwel alleen maar balverlies en mislukte dribbels. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Welk moment dan? Alleen een leuke actie in de laatste minuut. Verder vrijwel alleen maar balverlies en mislukte dribbels. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die loopt vaker niet mee terug |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Waarom duikt die mafkees niet met zijn handen naar de bal?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja maar veel mensen wouden Tadic weg hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is me nog niet eens opgevallen.
Vraag me meer af hoe in hemelsnaam Bergwijn aanvoerder kan zijn, de man die vorig seizoen vaker zijn man liet lopen dan dat hij iets goeds deed en daar vandaag in ieder geval gewoon mee verder gaat. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Lekker blijven opstellen die natte tosti Rensch … was niks, is niks en wordt nooit iets in de verdediging. 45 minuten niks aan de hand behalve als die dweilebak in het spel komt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 17:21 schreef pth het volgende:Lekker blijven opstellen die natte tosti Rensch … was niks, is niks en wordt nooit iets in de verdediging. 45 minuten niks aan de hand behalve als die dweilebak in het spel komt. Wat kan hij aan die tegengoal doen dan? Is toch gewoon 100% Bergwijn zijn schuld?
Hij zat met een kopbal een keer flink mis maar verder toch vrij weinig verkeerd gedaan? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt, sommige spelers moet je koesteren |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 17:21 schreef remco k het volgende:[..] Dat is me nog niet eens opgevallen. Vraag me meer af hoe in hemelsnaam Bergwijn aanvoerder kan zijn, de man die vorig seizoen vaker zijn man liet lopen dan dat hij iets goeds deed en daar vandaag in ieder geval gewoon mee verder gaat. Ja maar de keeper gaat met een sliding naar de bal? Waarom? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 17:21 schreef pth het volgende:Lekker blijven opstellen die natte tosti Rensch … was niks, is niks en wordt nooit iets in de verdediging. 45 minuten niks aan de hand behalve als die dweilebak in het spel komt. Hij had 2 x een goede onderschepping, heeft nog weinig verkeerds gedaan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat begreep ik ook niet |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Zit zijn concurrentie op de tribune gaat ie ze er plots inschieten. Rensch één goede ingreep, 4 best wel gevaarlijke fouten. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 17:22 schreef remco k het volgende:[..] Wat kan hij aan die tegengoal doen dan? Is toch gewoon 100% Bergwijn zijn schuld? Hij zat met een kopbal een keer flink mis maar verder toch vrij weinig verkeerd gedaan? Voorzet komt toch gewoon van zijn kant of niet dan? Verdedigd voor de zoveelste keer als een kleuter. Wordt uitgespeeld door iedere lul die een beweging maakt. Die gozer kan er echt helemaal niets van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kerel je hebt helemaal gelijk man. Hij maakt als keeper een sliding naar de bal. Hahahah wat een grapjas. Geen idee of hij hem anders wel had gehad. Maar dit kan niet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 17:22 schreef remco k het volgende:[..] Wat kan hij aan die tegengoal doen dan? Is toch gewoon 100% Bergwijn zijn schuld? Hij zat met een kopbal een keer flink mis maar verder toch vrij weinig verkeerd gedaan? 2 meter van zijn man afstaan ? De man met bal krijgt gewoon veel te veel tijd om te kiezen wat te doen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je inderdaad. Zag het net terug. Verschrikkelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 17:26 schreef pth het volgende:[..] Voorzet komt toch gewoon van zijn kant of niet dan? Verdedigd voor de zoveelste keer als een kleuter. Wordt uitgespeeld door iedere lul die een beweging maakt. Die gozer kan er echt helemaal niets van. Hij haalt er een aantal hele gevaarlijke aanvallen uit. Bij die goal wordt de voorzet niet door zijn man gegeven en hij staat gewoon netjes bij z’n man. Hij speelt overigens niet geweldig maar ook niet heel slecht. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 17:25 schreef Scout2 het volgende:Zit zijn concurrentie op de tribune gaat ie ze er plots inschieten. Rensch één goede ingreep, 4 best wel gevaarlijke fouten. Precies bij elke bal die over links gaat, houd je je hart vast … sloom, laconiek en verdedigend als de eerste beste kleuter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 17:26 schreef nummer10 het volgende:[..] 2 meter van zijn man afstaan ? De man met bal krijgt gewoon veel te veel tijd om te kiezen wat te doen En als hij heel kort staat wordt hij direct uitgespeeld. Maar ga lekker de pass voor de goal de schuld geven.
Je top keeper zat er ook lekker bij of niet. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 17:28 schreef remco k het volgende:[..] Hij haalt er een aantal hele gevaarlijke aanvallen uit. Bij die goal wordt de voorzet niet door zijn man gegeven en hij staat gewoon netjes bij z’n man. Hij speelt overigens niet geweldig maar ook niet heel slecht. Ieder zijn mening. Ik vind het een verschrikkelijke lamlul, die ik liever vandaag dan morgen zie vertrekken. Is geen verdediger, maar een slapjanus eerste klas met soms een leuke bijdrage aan een aanval. Een beetje het broertje van Wijndal zeg maar …
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2023 door pth -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 17:28 schreef pth het volgende:[..] Precies bij elke bal die over links gaat, houd je je hart vast … sloom, laconiek en verdedigend als de eerste beste kleuter. Ik ben op het moment ook niet ondersteboven van Rensch. Al heeft hij ook goede ingrepen maakt hij kinderlijke fouten.
En is m.i ook te traag als vleugel verdediger
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2023 door Scout2 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ben benieuwd hoe Wijndal het gaat doen |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Tegengoal, fouten met meelopen...het zal allemaal best maar voorin moeten ze er gewoon 3 maken en we praten nergens meer over. Brobbey had met vorige week meegeteld nu op 4 goals moeten staan, zo simpel is het. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Kansen niet afmaken, blijft ons net als vorig seizoen achtervolgen en dan krijg je 'm vaak uit het niets om je oren. Jammer dat Akpom nog niet mee mag doen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 17:33 schreef bertus bikkel het volgende:Tegengoal, fouten met meelopen...het zal allemaal best maar voorin moeten ze er gewoon 3 maken en we praten nergens meer over. Brobbey had met vorige week meegeteld nu op 4 goals moeten staan, zo simpel is het. Zo is het zeker, neemt niet weg dat ze alert moeten blijven |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Met Gorter gaan we inderdaad de oorlog ook niet winnen.... Of die nieuwe onder de lat of er nog eentje halen...Noppert, Olij?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 17:31 schreef Scout2 het volgende:[..] Ik ben op het moment ook niet ondersteboven van Rensch. Al heeft hij ook goede ingrepen maakt hij kinderlijke fouten. En is m.i ook te traag als vleugel verdediger Ben benieuwd hoe Gaaei het gaat doen als basisspeler |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar